Komunikaty PR

Nowość we francuskim stylu – dipy śmietanowe typu crème fraiche od SM Mlekpol

2021-06-17  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania dipy ( 1.97 MB )

Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość od SM Mlekpol. Na sklepowych półkach pojawią się już tego lata i to w trzech różnych odsłonach. Produkt cechuje lekko kwaśny śmietanowy smak. Można stosować go zarówno na ciepło, jak i na zimno, a każdej potrawie nada wyjątkowy, wyrazisty charakter i niepowtarzalną nutę smakową.

Crème fraiche to podstawa wielu francuskich dań. Wywodzi się z wyrafinowanej kuchni, pełnej szyku i delikatności. Ten rodzaj lekko ukwaszonej śmietany jest popularny zwłaszcza na zachodzie Europy, gdzie wykorzystuje się ją jako bazę do różnego rodzaju dipów i sosów. Dobrze sprawdza się także w gotowaniu – co najważniejsze nie warzy się, a przy tym wzbogaca smak zup. Teraz czas, by dipy śmietanowe typu crème fraiche podbiły serca i podniebienia polskich konsumentów, którzy coraz chętniej eksperymentują i szukają kulinarnych inspiracji, czerpiąc z dobrodziejstw kuchni świata.

 

SM Mlekpol wprowadza na rodzimy rynek oryginalne i zaskakujące trzy smaki dipów śmietanowych typu crème fraiche. Oryginalne połączenie śmietany z charakterystycznymi dodatkami, daje nowoczesny i pyszny efekt, który warto wykorzystać w codziennym gotowaniu, urozmaicając swoją kuchnię. Produkty przygotowywane są na bazie śmietanki 18 % z pysznymi dodatkami smakowymi i kulturami bakterii. Nie zawierają glutenu. Dostępne są w wygodnych i praktycznych kubeczkach 180 g.

 

Dip z czosnkiem i ziołami typu crème fraiche powstaje z wyselekcjonowanych składników, nadających mu intensywnego smaku, który znakomicie będzie pasował nie tylko do mięs z grilla, ale także do surowych i gotowanych warzyw. Użycie go sprawia, że potrawa nie wymaga już dodatkowego dressingu. Natomiast dip śmietanowy z karmelizowaną cebulką i cheddarem typu crème fraiche, to śmietanowa nowość w łagodnym wydaniu. Wyjątkowy smak sera w połączeniu z cebulką idealnie będą pasować do dań na ciepło i na zimno. Warto z jego pomocą przygotować zapiekanki, makarony czy sałatki. Wśród nowości pojawi się też coś dla fanów ostrzejszych smaków - dip śmietanowy z pomidorami, papryką i chili typu crème fraiche. Idealnie sprawdzi się podczas przygotowywania ostrych sosów i orientalnych dań. Składniki nadają produktowi oryginalnego charakteru, dlatego z powodzeniem możemy zastosować go także do gulaszu czy jako dodatek do grissini na przyjęciu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.