Komunikaty PR

Nowość we francuskim stylu – dipy śmietanowe typu crème fraiche od SM Mlekpol

2021-06-17  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania dipy ( 1.97 MB )

Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość od SM Mlekpol. Na sklepowych półkach pojawią się już tego lata i to w trzech różnych odsłonach. Produkt cechuje lekko kwaśny śmietanowy smak. Można stosować go zarówno na ciepło, jak i na zimno, a każdej potrawie nada wyjątkowy, wyrazisty charakter i niepowtarzalną nutę smakową.

Crème fraiche to podstawa wielu francuskich dań. Wywodzi się z wyrafinowanej kuchni, pełnej szyku i delikatności. Ten rodzaj lekko ukwaszonej śmietany jest popularny zwłaszcza na zachodzie Europy, gdzie wykorzystuje się ją jako bazę do różnego rodzaju dipów i sosów. Dobrze sprawdza się także w gotowaniu – co najważniejsze nie warzy się, a przy tym wzbogaca smak zup. Teraz czas, by dipy śmietanowe typu crème fraiche podbiły serca i podniebienia polskich konsumentów, którzy coraz chętniej eksperymentują i szukają kulinarnych inspiracji, czerpiąc z dobrodziejstw kuchni świata.

 

SM Mlekpol wprowadza na rodzimy rynek oryginalne i zaskakujące trzy smaki dipów śmietanowych typu crème fraiche. Oryginalne połączenie śmietany z charakterystycznymi dodatkami, daje nowoczesny i pyszny efekt, który warto wykorzystać w codziennym gotowaniu, urozmaicając swoją kuchnię. Produkty przygotowywane są na bazie śmietanki 18 % z pysznymi dodatkami smakowymi i kulturami bakterii. Nie zawierają glutenu. Dostępne są w wygodnych i praktycznych kubeczkach 180 g.

 

Dip z czosnkiem i ziołami typu crème fraiche powstaje z wyselekcjonowanych składników, nadających mu intensywnego smaku, który znakomicie będzie pasował nie tylko do mięs z grilla, ale także do surowych i gotowanych warzyw. Użycie go sprawia, że potrawa nie wymaga już dodatkowego dressingu. Natomiast dip śmietanowy z karmelizowaną cebulką i cheddarem typu crème fraiche, to śmietanowa nowość w łagodnym wydaniu. Wyjątkowy smak sera w połączeniu z cebulką idealnie będą pasować do dań na ciepło i na zimno. Warto z jego pomocą przygotować zapiekanki, makarony czy sałatki. Wśród nowości pojawi się też coś dla fanów ostrzejszych smaków - dip śmietanowy z pomidorami, papryką i chili typu crème fraiche. Idealnie sprawdzi się podczas przygotowywania ostrych sosów i orientalnych dań. Składniki nadają produktowi oryginalnego charakteru, dlatego z powodzeniem możemy zastosować go także do gulaszu czy jako dodatek do grissini na przyjęciu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie Biuro prasowe
2024-03-26 | 09:00

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie

Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w
Media i PR Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
2024-03-26 | 01:00

Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny
Media i PR „Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100
2024-03-20 | 10:00

„Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100

Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego ws. sztucznej inteligencji będzie ogromną zmianą na tym rynku. Brakuje wciąż regulacji dotyczącej praw autorskich

W połowie marca Parlament Europejski przyjął rozporządzenie w sprawie sztucznej inteligencji – AI Act. Nowe przepisy mają z jednej strony ułatwić wdrażanie nowych technologii opartych na SI, a z drugiej – wyeliminować te z nich, które stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa czy prywatności obywateli. Eksperci uważają, że wyzwaniem będzie wdrożenie nowego prawa na poziomie krajowym i jego odpowiednia interpretacja, ale jest to potrzebna regulacja, zwłaszcza w kontekście tak szybkiego rozwoju SI. W kolejce do opracowania czekają następne przepisy dotyczące między innymi ochrony własności intelektualnej.

Handel

Mimo utrudnień na drogach Polacy popierają protesty rolników. Ich postulatom towarzyszy jednak szereg mitów

Rolnicy od miesięcy organizują protesty, których głównym przedmiotem jest Europejski Zielony Ład oraz import zboża z Ukrainy. EZŁ stał się – w opinii ekspertów – „chłopcem do bicia”, tymczasem z założenia ma on wyrównać konkurencyjne szanse mniejszych gospodarstw wobec tych produkujących na skalę przemysłową. Mylnie pojmowana jest także konieczność ugorowania części gruntów, a także odchodzenia od pestycydów, które nadużywane, skażają wodę i glebę i szkodzą rolnictwu. Koalicja Żywa Ziemia zwraca uwagę na pokutujące w społeczeństwie przekonania, które są powszechne, a mijają się z prawdą.

Bankowość

Polacy obawiają się o swoje cyberbezpieczeństwo w obszarze finansów. Połowa odczuwa braki w wiedzy na ten temat

47 proc. Polaków stwierdziło, że cyberbezpieczeństwo to zagadnienie w obszarze finansów, w którym odczuwają największe braki w posiadanej wiedzy – wynika z raportu „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024” realizowanego na zlecenie Warszawskiego Instytutu Bankowości i Fundacji GPW. Choć bankowość elektroniczna jest już standardem, tylko 0,5 proc. badanych odpowiedziało poprawnie na pytania dotyczące różnych aspektów zabezpieczeń. Są jednak dziedziny, o których wiemy coraz więcej – to m.in. płatności bezgotówkowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.