Philips kontynuuje zaangażowanie w gaming i rusza z kampanią w Czechach i Słowac
Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Tym razem gamingowe aktywacje zaplanowano w Czechach i Słowacji
Philips od startu komunikacji produktu OneBlade postawił na rzucenie konsumentom wyzwania, aby przełamać rutynę golenia i próbować nowych, nietypowych stylizacji. Aby zaangażować atrakcyjną grupę docelową, której nieobce są wyzwania, OneBlade zwraca się ku gamingowi, jednego z najważniejszych passion pointów współczesnych konsumentów.
5 maja w Czechach i Słowacji wystartowała kampania OneBlade. OneWinner, w ramach której na stronach onebladeonewinner.cz i onebladeonewinner.sk ruszyło wyzwanie między dwoma influencerami gamingowymi znanymi w regionie - Xnapy i MenT. 14 maja zmierzą się oni w trzech pojedynkach - dwa przeprowadzą osobiście w wybranych grach, zaś trzeci rozstrzygną ich fani poprzez głosowanie. Zwycięzca dwóch z trzech konkurencji ogoli się za pomocą Philips OneBlade i zaprezentuje proces tworzenia wymarzonej stylizacji na swoim streamie.
W drugiej fazie kampanii pojawi się twórca Porty. Widzowie głosować będą na stylizację zarostu, w której widzieliby influencera. W trakcie obu aktywacji odbędą się konkursy - sześciu uczestników wygrać będzie mogło 500 euro. Każdy, kto weźmie udział w akcji, czyli zagłosuje na ulubionego influencera i najlepsze stylizacje brody dostanie kod zniżkowy 20% na produkty z portfolio OneBlade.
Kampania ta to kolejny krok marki Phlips w gamingu. Wcześniej w Polsce zrealizowanych zostało już kilka kampanii z gamingowymi influencerami. Pierwszą było Wielkie Golenie Streamerów, w której Pago golił się zgodnie z życzeniem swoich fanów na wybraną przez nich stylizację ze świata gier video. Zaś pod koniec 2020 roku w ramach kampanii OneBlade. OneWinner odbył się turniej League of Legends z udziałem Karolka i Overpowa a także aktywacje dla fanów symulatora piłki nożnej z PLKD. Za strategię działań Philips w gamingu odpowiada agencja Gameset.
- Philips OneBlade to rewolucyjna golarka hybrydowa, która umożliwia przycinanie, golenie oraz precyzyjne modelowanie krawędzi przy dowolnej długości włosów. Zapomnij o skomplikowanych czynnościach i przyrządach. OneBlade da sobie radę ze wszystkim.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.