Komunikaty PR

Pierwsze ubranka dla Twojego dziecka i Waszej planety

2021-03-26  |  13:30
Biuro prasowe

Wyprawka dla noworodka – to temat, który wiąże się z mnóstwem radości, ale też rodzi wiele pytań, zwłaszcza w przypadku debiutantek w roli mamy. Jakie ubranka przygotować? Nowe czy używane? I wreszcie – jak dbać o ubranka, aby posłużyły jak najdłużej? Oto parę podpowiedzi dla przyszłych mam.

Pierwsze zakupy

Każda z nas, jeszcze długo przed porodem, ma już w głowie pewną wizję idealnych ciuszków dla swojego maluszka. A może w sklepie internetowym widziałyśmy najsłodsze body na świecie i po prostu musimy je mieć! Czemu nie? Wybierzmy się na zakupy albo kupmy przez internet parę wymarzonych ubranek, ale resztę znajdźmy na forach dla mam albo wśród rodziny i znajomych. Możemy też kupić ciuszki w sklepach z rzeczami używanymi. Dlaczego? Zanim się obejrzymy, maluch wyrośnie z pierwszych ubrań, a poza tym nie kupując nowych rzeczy, dbamy o naszą planetę! Co więcej, używane ubranka dla niemowląt są zwykle niezniszczone i takiej samej albo nawet lepszej jakości niż nowe.

Przy zakupach pamiętajmy też o paru innych rzeczach. Niektóre „maluszki” nigdy nawet nie założyły śpioszków w rozmiarze 56, dlatego większość pierwszych ubranek przygotujmy w rozmiarze 62 i większe. Listę ubranek, które należy spakować do torby, dostaniemy od położnej lub w szpitalu, który wybrałyśmy, ale na pewno trzeba je dostosować do pory roku, w jakiej nasze maleństwo przyjdzie na świat. Ciuszki powinny być wykonane z dobrej jakości, przepuszczającej powietrze bawełny, miłej dla skóry noworodka i łatwej do utrzymania. Wybierzmy wygodne do zakładania i przewijania śpioszki i body, zapinane z przodu, z boku lub na dole. Docenimy to, zmieniając ubranka kilka razy dziennie. Pamiętajmy też o 2 ręcznikach frotte z kapturkiem, kocyku i całej górze pieluch tetrowych. Na pewno się przydadzą.

Dzielmy się!

Tak samo jak nie warto kupować nowych rzeczy, z których nasza pociecha za moment wyrośnie, dobrze jest też oddawać je kolejnym maluchom. Przekazywanie ubranek, a także dzielenie się wiedzą i doświadczeniem to swoisty rytuał młodych mam. Wymianki ubrań to wspaniały pretekst do kobiecych spotkań, a coraz popularniejsza idea sharingu ubranek jest nie tylko ekonomiczna, ale i ekologiczna.

Sharing obejmuje coraz więcej sfer życia. Od zawsze wynajmowaliśmy wspólnie mieszkania, dzielimy się już przestrzenią w samochodach przy wspólnym dojeżdżaniu do pracy, powstaje też coraz więcej platform, na których można kupić konkretne rzeczy używane, ale w dobrym stanie, a także je sprzedać. Warto z nich korzystać, jeśli nie mamy komu oddać ubranek wśród rodziny czy znajomych albo po prostu chcemy zrównoważyć niebagatelne przecież wydatki w pierwszych latach życia dziecka. Sharing ubranek to świetny sposób na zapanowanie nad budżetem rodziny, pozbycie się kurzących się stert ciuchów, a przy tym zadbanie o środowisko naturalne. Poza tym, umówmy się, w pierwszych dwóch latach życia, a zapewne jeszcze dużo dłużej, dziecko nie powie nam: „Nie mam się w co ubrać”, więc to tylko od nas zależy, czy przyjmiemy postawę bardziej konsumpcjonistyczną, czy może proekologiczną. Dlatego gorąco polecam kupowanie w internetowych szmateksach, dzielenie się i dbanie o ubrania dla kolejnych maluchów  – podkreśla Iwona Kostecka, założycielka bloga „Mum and the City”.

Jak zatroszczyć się o ubrania i jednocześnie środowisko?

Aby móc przekazać lub sprzedać dziecięce ubranka, warto o nie odpowiednio zadbać. Pierzmy je w środkach piorących przeznaczonych specjalnie dla niemowląt, w temperaturze 60 stopni, która zabija roztocza, grzyby i bakterie. Z pierwszych ciuszków nasze maleństwo wyrośnie momentalnie, ale już kolejne rozmiary będą używane dłużej, dlatego otoczmy je wyjątkową troską i zaopatrzmy się w delikatny płyn do płukania ubrań, np. Silan Sensitive, dzięki któremu ubranka będą jeszcze długo jak nowe.

Hipoalergiczny płyn Silan Sensitive jest przeznaczony dla osób o wrażliwej skórze, dlatego nadaje się zarówno do płukania ubrań niemowląt, jak i alergików. Nie zawiera barwników, oleju silikonowego ani konserwantów, więc zadba nie tylko o bawełnę ubranek, ale i o wrażliwą skórę maleństwa. Delikatna formuła Silan Sensitive nie podrażnia skóry, a przy tym zapewnia wyjątkową miękkość ubrań, chroni włókna, ułatwia prasowanie i sprawia, że tkaniny mniej się elektryzują. Ponadto płyn zyskał nowy łagodny zapach, doceniany już przez konsumentów.

Dobry płyn do płukania to podstawa w dbaniu o ubrania, zarówno te dziecięce, jak i dorosłe. Silan Sensitive daje nowe życie naszym ulubionym częściom garderoby. Dzięki niemu możemy dłużej cieszyć się ukochanymi śpioszkami, które trzeba co chwilę zmieniać, wyszperaną w szmateksie modną bluzą czy swetrem, który wymaga szczególnie delikatnego traktowania – poleca blogerka Iwona Kostecka.

Potwierdzeniem właściwości płynu Silan Sensitive i jego bezpieczeństwa dla skóry dziecka jest certyfikat Fundacji Europejskiego Centrum Badań Alergii. I wreszcie –  opakowanie płynu jest przyjazne dla środowiska – butelka pochodzi w 100% z plastiku z recyklingu. Dbając o ubrania, dbajmy o środowisko!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.