“Pierwszy” numer CD-Action od Fantasyexpo
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
25 sierpnia pojawiło się CD-Action 10/2020. Jest to pierwszy numer wydany przez Fantasyexpo, które zakupiło prawa do marek CD-Action i PC Format w lipcu bieżącego roku od Wydawnictwa Bauer.
Pierwsze zmiany widać gołym okiem – do nowego CD-Action powróciły trzy kluczowe osoby: Dawid “spikain” Bojarski (redaktor naczelny), Daniel “CormaC” Bartosik (zastępca redaktora naczelnego) oraz odpowiedzialna za korektę Anna “Anya” Raguza. Przywrócona została kompleksowa kontrola jakości tekstowo-graficznej całego magazynu, której przez kilka ostatnich miesięcy brakowało. Na łamy powróciło też kilku autorów, z którymi czytelnicy CD-Action dawno nie mieli styczności.
W najnowszym numerze przeczytać można między innymi recenzje takich gier jak Death Stranding, Horizon Zero Dawn (w wersjach PC) czy Fast & Furious: Crossroads. Poświęcono też sporo miejsca na publicystykę (traktującą m.in. o dialogach w grach) oraz zapowiedzi nadchodzących produkcji takich jak FIFA 21 czy Shadow Warrior 3.
To dopiero początek – planowana jest między innymi znaczna poprawa jakości papieru, nowa oferta prenumeraty, kolejne powroty autorów ze “starej gwardii”, a także – być może przede wszystkim – nowoczesny serwis WWW oraz kanał YouTube. Wkrótce też wystartuje emisja akcji tzw. crowdfunding udziałowy, który ma za zadanie znacznie przyspieszyć cały proces reaktywacji. Aktualnie pod adresem https://beesfund.com/wkrotce/cdaction można zapisać się na tzw. waiting listę.
CD-Action powstało w 1996 roku i nieprzerwanie od blisko 25 lat, co cztery tygodnie, dostarcza czytelnikom wysokiej jakości treści związane z grami i technologiami. W 2019 roku ukazał się 300. numer, a w kwietniu 2021 pismo będzie obchodzić 25. urodziny.
Fantasyexpo jest wiodącą agencją gamingową współpracującą z największymi markami i nazwiskami w świecie gier. W 2014 roku wspólnie z redakcją zorganizowała imprezę CD-Action Expo, podczas której 18. urodziny magazynu świętowało we wrocławskiej Hali Stulecia ponad 20 tysięcy osób.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.