Komunikaty PR

Podcasty Accenture „Points of Change” - startuje kampania employer brandingowa

2021-03-02  |  16:00

Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy. W każdym z 10 podcastów eksperci Accenture opowiedzą m.in. o tym, na czym polega ich praca, kompetencjach, jakie są potrzebne na ich stanowiskach, wyzwaniach, z jakimi się mierzą czy możliwej ścieżce rozwoju kariery. Słuchacze będą mogli dowiedzieć się więcej m.in na temat takich obszarów jak: Cloud, Innovation Mindset, Consumer Trends czy Cybersecurity.

 

- Podcasty mają formę rozmowy z ekspertami Accenture. Pracownicy firmy to jej najbardziej wiarygodni ambasadorowie, dlatego zaangażowaliśmy ich w ten projekt. Opowiadają o tym, czym zajmują się w pracy na co dzień, zwracając uwagę na istotne kwestie z perspektywy pracownika. Taka relacja z pierwszej ręki z pewnością jest atrakcyjna dla potencjalnego kandydata. Dodatkowo rozmowy eksperckie przeplatają się z fabułą, dzięki czemu słuchacz może nie tylko wcielić się w rolę i empatyzować z postaciami z podcastu, ale również lepiej zrozumieć specyfikę tematu, który jest poruszany w danym odcinku - mówi Jakub Smarz - Poland Marketing and Communication Lead, Accenture.

 

Polska jest pierwszym w Europie i 6. na świecie najdynamiczniej rozwijającym się rynkiem podcastów. Co więcej, ta forma wciąż zyskuje na popularności, a wzrost sięga 40% miesięcznie. Podcasty w employer brandingu są na polskim rynku wciąż świeżym tematem i nie brakuje na nim przestrzeni, aby stworzyć coś naprawdę wyjątkowego i wartościowego dla odbiorcy.

 

- Planując kampanię, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie sfabularyzowanych podcastów, ponieważ ich forma odbiega od tego co jest dostępne na rynku. Jestem przekonana, że ta nietypowa forma wyróżni podcasty Accenture i przyciągnie odbiorców, a dodatkowo pozwoli dłużej utrzymać uwagę słuchacza. Rozmowy dotyczą najistotniejszych dla nas zagadnień związanych z technologią, ale także zarządzaniem projektami. To dla nas przestrzeń do pokazania, jak wygląda praca w Accenture oraz tego, że pracownicy o bardzo zróżnicowanych kompetencjach są tu mile widziani – dodaje Katarzyna Krężel - Poland Talent Brand Lead, Accenture.

Kampania „Points of Change” jest częścią globalnej strategii komunikacyjnej Accenture „Let there be change”, która podkreśla znaczenie zmiany we współczesnym świecie. To dzięki sile ludzkiej kreatywności w połączeniu z zaawansowaną technologią możemy zmieniać świat.

Odbiorcy będą mogli cieszyć się nowym odcinkiem podcastu co tydzień przez najbliższe 3 miesiące. Prowadzącym jest związany ze środowiskiem startupowym Krzysztof Kobyłecki. Kampania będzie wspierana dodatkowymi działaniami, m.in. webinarami artykułami eksperckimi oraz promocją w mediach społecznościowych. Pierwsze odcinki podcastu można już odsłuchać na najbardziej popularnych platformach podcastowych, m.in. Spotify, Google Podcast, Youtube czy Apple Podcast.

 

Linki do podcastów Points of Change:

Spotify: https://spoti.fi/3tGSM7i
Apple Podcasts: http://apple.co/3jy1y2P
Youtube: https://bit.ly/3a6c12c

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.