Komunikaty PR

#POMAGRAJMY – seria podcastów o graniu i pomaganiu Fundacji DKMS

2020-07-16  |  22:40
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Skąd pomysł, by zapytać gamerów o niesienie pomocy innym? Fundacja DKMS od lat może liczyć na fanów gamingu, którzy wspierają ideę dawstwa szpiku podczas streamów charytatywnych. Dotychczas na transmisjach udało się zebrać ponad 100 tysięcy złotych na rejestrację nowych potencjalnych Dawców szpiku. Wszystko dzięki zaangażowaniu licznych streamerów i gamerów, chcących nieść pomoc osobom chorym na nowotwory krwi. Aby poznać lepiej środowisko, które tak chętnie wspiera inicjatywy Fundacji DKMS, powstała seria #POMAGRAJMY. 


#POMAGRAJMY to cykl podcastów dostępnych na platformie Spotify oraz YouTube. Projekt ma na celu edukację słuchaczy na temat idei dawstwa szpiku oraz zachęcenie ich do rejestracji online i wsparcia działań Fundacji DKMS. Opracowana spójna koncepcja projektu przybliża tę istotną tematykę osobom, które są fanami gamingu i mogą stać się potencjalnymi Dawcami. 


Wszystkie audycje poprowadzi „medialny głos” Fundacji w Internecie – Karol Paciorek – dziennikarz, YouTuber, ale przede wszystkim świetny rozmówca. Jego działania można kojarzyć z kanałów Lekko Stronniczy oraz Imponderabilia. Gospodarz programu wraz z gośćmi będzie podejmować rozmowy na temat tego, co dla Fundacji jest najważniejsze – o niesieniu pomocy innym i przyjmowaniu jej oraz wielu innych aspektach związanych pośrednio z działalnością Fundacji. Równolegle pojawią się tematy kluczowe dla środowiska gamingowego – rozmowy o ulubionych  grach, historie genezy wielkich Gamerów i źródła inspiracji, które nimi kierowały. Te spotkania online pozwolą razem przeżywać wspomnienia i wartości, nie tylko gamerów, ale po prostu ludzi. Nie bez powodu rozmowy są długie – wszystko po to, by jak najlepiej poznać gości i dać im szansę na pokazanie się z zupełnie nowej strony. 


Gośćmi serii #POMAGRAJMY będą wszyscy ci, którym gaming jest bliski – gamerzy, youtuberzy, influencerzy gamingowi, sportowcy z zamiłowaniem do gier, a także streamerzy. Jako pierwsi w programie pojawili się Patryk „Rojo” Rojewski, Norbert "DIS" Gierczak i Łukasz „ZMASLO” Zmysło. Na rozmowę został także zaproszony Andrzej Dziedzic, który przybliża swoją walkę z chłoniakiem limfoblastycznym, by odbiorcy poznali doświadczenia osób, które czekają na zgodnego Dawcę szpiku.

Chcemy poruszyć środowisko gamerów i streamerów, którzy mogą zaszczepić wśród swoich odbiorców chęć zarejestrowania się jako potencjalny Dawca szpiku czy wsparcia Fundacji np. formą przekazania darowizny na przebadanie kolejnych Dawców. Środowisko gamingowe bardzo chętnie angażuje się w projekty charytatywne również dlatego, że  mają do dyspozycji doskonałe narzędzie – streamy z bardzo łatwą formą możliwości wsparcia finansowego, która  poprzez formę  digital  jest całkowicie naturalna dla ich środowiska. Uznaliśmy, że warto zwrócić uwagę na tych ludzi, zapytać o doświadczenia u źródła i pokazać działania często podejmowane na ogromną skalę, a nie zawsze widoczne.Gamerzy to potężna pod względem liczebności społeczność, która nie raz nas zaskoczyła swoim zaangażowaniem i na pewno zaskoczy niejedna historią podczas wywiadów. Liczymy jednocześnie na to, że uda nam się dotrzeć do nowej grupy osób, które mogą ratować życie jako Dawcy szpiku” - mówi Marlena Dudzic z Fundacji DKMS, odpowiedzialna za koordynację projektu po stronie Fundacji.

Twórcy zapraszają do słuchania i oglądania na kanałach Fundacji DKMS materiałów, które poruszają niejedno serce! Nowe odcinki podcastów będą pojawiać się co 2 tygodnie pod poniższymi linkami: YouTube i Spotify.
Za koncepcję projektu, jego realizację oraz dystrybucję  odpowiada agencja gamingowa Fantasyexpo, z którą Fundacja DKMS współpracuje już od dłuższego czasu. Wspólnie zrealizowali serię streamów charytatywnych, na których zbierane były środki na działalność Fundacji. Kreacje zostały przygotowane przez agencję Novem.

Na potrzeby kampanii powstał także dedykowany landing page http://www.dkms.pl/pomagrajmy, z poziomu którego można przejść do dwóch działań, czyniących z nas #POMAGRACZY – zarejestrowania się jako potencjalny Dawca szpiku oraz przekazania darowizny, która pokryje koszt przebadania kolejnych zarejestrowanych osób. Akcję można śledzić w mediach społecznościowych Fundacji DKMS, prowadzącego Karola Paciorka oraz gości programu. Oczekujcie kolejnych wyjątkowych gości – poznajmy ich perspektywę, poznamy ich #POMAGRANIE!


Więcej informacji o Fundacji DKMS: www.dkms.pl
***
Misją Fundacji DKMS jest znalezienie Dawcy dla każdego Pacjenta na świecie potrzebującego przeszczepienia komórek macierzystych. Fundacja działa w Polsce od 2008 roku jako Ośrodek Dawców Szpiku w oparciu o decyzję Ministra Zdrowia oraz niezależna organizacja pożytku publicznego wpisana do KRS 0000318602. To największy Ośrodek Dawców Szpiku w Polsce, w którym zarejestrowanych jest ponad 1,67 mln (maj 2020), spośród których 7995 osób (maj 2020) oddały swoje krwiotwórcze komórki macierzyste lub szpik Pacjentom zarówno w Polsce, jak i na świecie, dając im tym samym drugą szansę na życie. Aby zostać potencjalnym Dawcą, wystarczy przyjść na organizowany przez Fundację Dzień Dawcy szpiku lub wejść na stronę www.dkms.pl i zamówić pakiet rejestracyjny do domu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.