Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna Zaufania
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Magazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania. Corocznie przeprowadzane jest ono wśród setek przedstawicieli firm i ma za zadanie wyłonić usługi lub produkty, które darzone są największym zaufaniem wśród przedsiębiorców. W tegorocznej edycji wyróżnione zostaną firmy w 25 kategoriach.
Do tej pory partnerami strategicznymi obecnej edycji są Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. oraz PKN Orlen, a partnerem wspierającym Attention Marketing.
– Cieszymy się, że pomimo tak trudnego dla przedsiębiorców okresu, a minął już rok od wybuchu pandemii w Polsce, udało nam się wystartować kolejny raz z tak ambitnym projektem. Zależy nam szczególnie na tym, aby teraz jeszcze mocniej oddawać nastroje konsumentów i firm dotyczące poszczególnych sektorów polskiej gospodarki. Bo kiedy, jak właśnie nie w czasie kryzysu należy badać i wskazywać poziom tego zaufania
i wzmacniać jeszcze bardziej swoją komunikację zarówno w segmencie B2C, jak i B2B. Gdyż to w czasie kryzysu sprzedaż i wizerunek marek jest jeszcze mocniej zagrożona niż kiedykolwiek, a utrzymanie zaufania stanowi znacznie większe wyzwanie – mówi Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny „My Company Polska”, najszybciej rozwijającego się polskiego magazynu biznesowego.
Tytuł Marka Godna Zaufania przyznawany jest na podstawie spontanicznie wypełnianych ankiet, w których respondenci wskazują daną markę, opierając się na własnych preferencjach, wiedzy i doświadczeniu. To sprawia, że badanie Marka Godna Zaufania najlepiej pokazuje, czyje produkty i usługi najczęściej wybierają przedsiębiorcy.
Badanie w 2021 roku już po raz szósty przeprowadza na zlecenie „My Company Polska”, instytut badawczy Kantar Polska. Podczas zeszłorocznej edycji badanie zostało zrealizowane na podstawie ankiet od prawie 20 000 przedsiębiorców. Respondentami tego badania (wg stanowisk) byli w ponad 43 proc. przedstawiciele kadry kierowniczej (prawie 34 proc. stanowili prezesi oraz ponad 22 proc. specjaliści). W wypełnionych ankietach wymienili łącznie 214 cenionych przez siebie marek, a nagrodzone zostały firmy w 25 kategoriach branżowych, m.in. takich jak: firma leasingowa, firma ubezpieczeniowa, audyt finansowy, samochód osobowy lub dostawczy dla firmy, bank oferujący konto firmowe czy usługi kurierskie. W każdej kategorii przedsiębiorcy mogli wskazać tylko jedną markę. Wszystkie pytania dotyczące marek były otwarte. Dało to równe szanse nominacji każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu, co jeszcze bardziej podkreśla znaczenie tytułu Marka Godna Zaufania i rolę zaufania przedsiębiorców w wyborze produktów i usług niezbędnych do ich działalności.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.