Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca promocję nowej oferty „Twój Box”
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca sprzedaż nowej oferty, „Twój Box”, w ramach której klienci zamówią swoją ulubioną pizzę wraz z dwoma wybranymi dodatkami w specjalnej cenie. Oferta to odpowiedź na nową rzeczywistość i zmieniające się przyzwyczajenia gastronomiczne Polaków, którzy coraz częściej poszukują okazji, żeby mieć pizzę tylko dla siebie. Działania promocyjne wspiera kampania digital i POS oraz od marca – kampania outdoorowa w największych polskich miastach.
Kampania swoim zasięgiem obejmuje spoty wideo na kanałach społecznościowych Pizza Hut (m.in. YouTube) i popularnych serwisach VOD, a także kampanię banerową na serwisach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej. Zaplanowana została również promocja w miejscu sprzedaży, w ramach której w restauracjach Pizza Hut pojawiły się dedykowane materiały POS, w tym: plakaty, wyklejki, wielkoformatowe banery i roll upy. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaChoice. Na początku marca rozpocznie się także ogólnopolska kampania OOH we wszystkich dużych miastach, koordynowana przez Media Directions, której częścią będą m.in.: tablice reklamowe, bilbordy, citylighty oraz wiaty przystanków.
Twój Box solo i w pakiecie
Twój Box to zestaw idealny dla jednej osoby w cenie od 24,99 zł, składający się z pizzy i dwóch dodatków spośród trzech opcji do wyboru: aromatycznych skrzydełek z kurczaka, rolsów z szynką zapieczonych w grillowanej tortilli z mozzarellą czy chrupiącego pieczywa czosnkowego. To doskonały pomysł szczególnie dla tych, którzy nie mają czasu czy ochoty na gotowanie. Pizza Hut oferuje odbiór zamówienia na wynos w 10 min lub wygodną, bezkontaktową dostawę w 30 minut, dzięki czemu posiłek dociera pod drzwi pachnący i gorący. Dla tych natomiast, którzy lubią spędzać czas w większym gronie, marka przygotowała dodatkową super promocję, czyli zestaw składający się z trzech Boxów, przy wyborze którego można oszczędzić aż 15 zł.
- Pomysł na Twój Box przyszedł do nas sam, jako odpowiedź na nową rzeczywistość, w której coraz więcej osób poszukuje okazji, żeby mieć pizzę tylko dla siebie i zjeść ją przed ulubionym serialem czy w przerwie od pracy. Tutaj dostajesz swój własny Box, skomponowany w 100% z twoich ulubionych składników i z nikim nie musisz się nim dzielić. Masz do dyspozycji aż 90 kombinacji, dzięki czemu przy komponowaniu zestawu idealnego nic cię nie ogranicza – dobierasz wszystko to, na co w danej chwili masz ochotę – mówi Katarzyna Pawlikowska, Marketing Specialist w Pizza Hut Polska.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.