Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca promocję nowej oferty „Twój Box”
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca sprzedaż nowej oferty, „Twój Box”, w ramach której klienci zamówią swoją ulubioną pizzę wraz z dwoma wybranymi dodatkami w specjalnej cenie. Oferta to odpowiedź na nową rzeczywistość i zmieniające się przyzwyczajenia gastronomiczne Polaków, którzy coraz częściej poszukują okazji, żeby mieć pizzę tylko dla siebie. Działania promocyjne wspiera kampania digital i POS oraz od marca – kampania outdoorowa w największych polskich miastach.
Kampania swoim zasięgiem obejmuje spoty wideo na kanałach społecznościowych Pizza Hut (m.in. YouTube) i popularnych serwisach VOD, a także kampanię banerową na serwisach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej. Zaplanowana została również promocja w miejscu sprzedaży, w ramach której w restauracjach Pizza Hut pojawiły się dedykowane materiały POS, w tym: plakaty, wyklejki, wielkoformatowe banery i roll upy. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaChoice. Na początku marca rozpocznie się także ogólnopolska kampania OOH we wszystkich dużych miastach, koordynowana przez Media Directions, której częścią będą m.in.: tablice reklamowe, bilbordy, citylighty oraz wiaty przystanków.
Twój Box solo i w pakiecie
Twój Box to zestaw idealny dla jednej osoby w cenie od 24,99 zł, składający się z pizzy i dwóch dodatków spośród trzech opcji do wyboru: aromatycznych skrzydełek z kurczaka, rolsów z szynką zapieczonych w grillowanej tortilli z mozzarellą czy chrupiącego pieczywa czosnkowego. To doskonały pomysł szczególnie dla tych, którzy nie mają czasu czy ochoty na gotowanie. Pizza Hut oferuje odbiór zamówienia na wynos w 10 min lub wygodną, bezkontaktową dostawę w 30 minut, dzięki czemu posiłek dociera pod drzwi pachnący i gorący. Dla tych natomiast, którzy lubią spędzać czas w większym gronie, marka przygotowała dodatkową super promocję, czyli zestaw składający się z trzech Boxów, przy wyborze którego można oszczędzić aż 15 zł.
- Pomysł na Twój Box przyszedł do nas sam, jako odpowiedź na nową rzeczywistość, w której coraz więcej osób poszukuje okazji, żeby mieć pizzę tylko dla siebie i zjeść ją przed ulubionym serialem czy w przerwie od pracy. Tutaj dostajesz swój własny Box, skomponowany w 100% z twoich ulubionych składników i z nikim nie musisz się nim dzielić. Masz do dyspozycji aż 90 kombinacji, dzięki czemu przy komponowaniu zestawu idealnego nic cię nie ogranicza – dobierasz wszystko to, na co w danej chwili masz ochotę – mówi Katarzyna Pawlikowska, Marketing Specialist w Pizza Hut Polska.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.