Ruszyła najnowsza kampania fundraisingowa Fundacji Sue Ryder!


Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Najważniejsza kampania fundraisingowa Fundacji Sue Ryder promuje Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka w Warszawie. Jest to największa kampania w historii Fundacji, która w bardzo skomplikowanych i trudnych czasach ma mobilizować, integrować, edukować i dawać poczucie wspólnoty. Kampania potrwa kilkanaście tygodni, a podstawowymi materiałami promującymi zbiórkę będzie seria 13 filmów, w których udział wzięło wiele znanych i cenionych osób. Akcja została zainaugurowana 3 listopada pod adresem zrzutka.pl/13.
Kampania będzie trwała kilkanaście tygodni, a podstawowymi materiałami promującymi zbiórkę na Trzynastkę będzie seria 13 spotów wideo (po kilkadziesiąt sekund) o 13 zagadnieniach, jak np. dom, miłość, strach, czy przyjaźń. Spoty opierają się na idei serialu i będą ukazywać się w równych odstępach. Za ideę wiodącą kampanii odpowiada Karolina Kowalska z agencji keyPR, pomysł rozwinęła Kinga Dobrzyńska - reżyser, a całość koordynują Marcin Milczarski - Dyrektor Marketingu i Fundraisingu Fundacji Sue Ryder oraz Filip Suprowicz - Dyrektor Wykonawczy Fundacji Sue Ryder. Reżyserii spotów podjęła się Kinga Dobrzyńska, a montażu Agata Modzelewska. W spotach występują przedstawiciele filmu, estrady, sportowcy i literaci - m.in. Maciej Orłoś, Beata Tadla, Tomasz Organek i uczestnicy Powstania Warszawskiego, ale też zwykli ludzie.
Poza spotem powstał również szereg materiałów graficznych - przeformatowań key visuala w postaci materiałów POS, plakatów i ulotek. Promocja akcji odbywać się będzie przez media społecznościowe w kanałach własnych Fundacji oraz za sprawą opiniotwórczych osób zaangażowanych w projekt. Całość dopełnią ogólnopolskie działania PR. Zbiórka jest prowadzona w jednym z największych serwisów crowdfundingowych w Polsce, pod adresem zrzutka.pl/13.
Kampania fundraisingowa ma na celu zebranie niezbędnych funduszy na przebudowę, remont i wyposażenie miejsca z którego będzie mógł skorzystać każdy, kto tam trafi. Ze względu na zakres niezbędnych prac przewidywana kwota do zebrania to 780 tys. zł.
Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka
Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka przy ul. Bagatela 13 w Warszawie (stąd nazwa) dla drugim domem dla wielu osób, dostępnym oczywiście bezpłatnie. Przede wszystkim znajdzie się tam baza usług opiekuńczych Fundacji Sue Ryder, ośrodek integracji Powstańców Warszawskich, centrum wolontariatu oraz bezpłatny hub dla innych organizacji pozarządowych. Gdy powstanie oczywiście będzie centrum wydarzeń towarzyskich i kulturalnych dla całej Warszawy. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://fundacjasueryder.pl/trzynastka/.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.