Sebastian Strociak awansuje, Marcin Cybulski dołącza do zespołu Open Mobi
Sebastian Strociak objął nowoutworzone stanowisko Client Solutions Managera w Grupie Open Mobi. Marcin Cybulski jako Senior Key Account Manager wzmocnił zespół handlowy Grupy.
Sebastian Strociak w ramach nowej funkcji zajmie się rozwojem portfolio bezpośrednich i agencyjnych klientów Grupy Open Mobi z obszaru usług 360°. Do jego zadań należeć będzie budowanie indywidualnych strategii digitalowych opartych o kompleksowe rozwiązania technologiczne, kampanie influencerskie i reklamowe. Szczególny nacisk przy planowaniu działań położy na brand safety oraz jakościowe dotarcie do grupy docelowej dzięki user-ID oraz 1st party data.
Dotychczas, jako Key Account Manager, współpracował z agencjami mediowymi: Publicis Media, Havas Media oraz Grupa OMD. Obsługiwał kampanie m.in. takich marek jak: Żabka Polska, Grupa Żywiec, Samsung, Allegro, Lenovo, Hyundai czy Dr Oetker.
Z Open Mobi związany jest od 2019 r. , a z branżą reklamową od 2010 r. Pracował m.in. w Mobiem oraz Infor Biznes, kierował również własną agencją marketingową Medialligence skupiającą freelancerów. Prowadził kursy i szkolenia w ramach certyfikacji DIMAQ. Jest prelegentem konferencji IAB.
Marcin Cybulski jako Senior Key Account Manager w Grupie Open Mobi odpowiada za współpracę z klientami bezpośrednimi oraz realizację kampanii digitalowych w kraju i na świecie. Wcześniej przez prawie dekadę związany był z Grupą ZPR Media, gdzie współtworzył nowe projekty i zdobył bogate doświadczenie sprzedażowe, prowadząc kampanie agencyjne i klienckie dla wielu branż.
***
Grupa Open Mobi to synergia wiedzy i kompetencji agencji mobile marketingowej moBehave oraz agencji digitalowej Open Mobi. Bazując na własnym know-how oraz nowoczesnych technologiach, realizuje kampanie, które swoim zasięgiem obejmują miliony unikalnych użytkowników. Do precyzyjnego targetowania wykorzystuje autorską platformę DMP oraz ponad 30 zewnętrznych, z którymi współpracuje. Jej nowatorskie rozwiązanie – adQuery, służy do prowadzenia i monitorowania kampanii reklamowych w ramach zweryfikowanych stron internetowych, z gwarancją Brand Safety oraz anty-fraud. Dostępne poprzez platformę adQuery formaty reklamowe nastawione są na zaangażowanie użytkowników, a wśród nich Display Chat Bot – nagrodzony w konkursie INNOVATION 2020 w kategorii Innowacyjne Media oraz wyróżniony w MIXX Awards 2020 jako Innovation & Smart Solution.
Więcej informacji: openmobi.pl, mobehave.com oraz adquery.io.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.