Komunikaty PR

Słodycze na Wielkanoc od Goplany i Solidarności

2021-03-15  |  01:00
Biuro prasowe

W wielkanocnej ofercie Solidarności i Goplany dominują całoroczne bestsellery oraz rynkowe hity w edycji limitowanej. Do sprzedaży wracają sezonowe figurki świąteczne Goplany i praliny Solidarności w oryginalnych puszkach w kształcie ozdobnych pisanek. Ofertę uzupełniają najbardziej lubiane słodycze firmy Colian w standardowej szacie graficznej oraz praliny i galaretki Goplana Premium.

 

Polacy z utęsknieniem czekają na tradycyjne rodzinne święta, które w ubiegłym roku wyglądały inaczej niż zwykle. Badania IRCenter* pokazują, że ponad połowie z nas najbardziej brakowało m.in. wspólnych spacerów, spotkań rodzinnych i towarzyskich. Ograniczenia, których doświadczyliśmy, spowodowały, że relacje międzyludzkie i rodzinne chwile doceniamy teraz znacznie bardziej niż przed pandemią. Jako konsumenci, Polacy coraz chętniej sięgają po polskie produkty, deklarując chęć wspierania lokalnych sklepów, marek i producentów. Kupowanie sezonowych słodyczy, takich jak np. wielkanocne czekoladowe figurki, powoli staje się tradycją. Coraz większą rolę podczas wyboru odgrywa jakość produktu.

 

Figurki świąteczne Goplana o smaku karmelowym w czekoladzie to coroczny hit sprzedażowy marki i numer 1 pod względem wartości sprzedaży w swojej kategorii. Kolekcja bestsellerowych 9 figurek z wizerunkami zajączka, baranka i kurczaczka jest dostępna w edycji limitowanej. Idealny słodki drobiazg na niezobowiązujący prezent, nie tylko dla dzieci, i element dekoracji wielkanocnego stołu. Cena det. ok. 1,20 zł/szt.

 

 

W limitowanej ofercie Solidarności królują oryginalne puszki w kształcie wielkanocnych pisanek z pralinami Złota Wiśnia i Złoty Adwokat, dostępne z bilecikiem do wpisania indywidualnej dedykacji dla obdarowywanej osoby. Cena det. ok.  14 zł/ szt.

 

 

Polecamy także bestsellerowe praliny Śliwka Nałęczowska oraz Złota Wiśnia w eleganckich owalnych puszkach z ozdobną kokardą. Słodkie upominki z klasą!  Cena det. ok. 25 zł za opakowanie 250 g.

 

 

Świetnym wyborem na prezent, do dzielenia się, wspólnej lub indywidualnej konsumpcji będą praliny z limitowanej oferty Goplany Premium. Polecamy  wielosmakowe praliny w różnych formatach i gramaturach (Goplana Chocolate Secrets, Goplana Chocolate Fantasies, Goplana Chocolate Creations, Goplana TWISTY w trzech wariantach, Goplana CRISPY Choco-Nut) oraz galaretki w czekoladzie Goplana DELIGHTS, w eleganckiej szacie graficznej. Cena det. od 10 do 25 zł za opakowanie.

 

 

Specjalną ofertę wielkanocną uzupełniają najchętniej wybierane słodycze z oferty standardowej: ciastka Jeżyki, tabliczki Goplany, bitesy Tyci, żelki Akuku!, wafle Grześki, bakalie Jutrzenki. Warto zwrócić uwagę także na czekoladki Pistachio i Choco Choco w nowej szacie graficznej oraz szeroki wybór formatów pralin Solidarności.

 

Produkty z oferty wielkanocnej są dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji na dedykowanych standach okazjonalnych.

 

 

*Badanie IRCenter, CAWI, N=1021, 11-23.05.2020 r.

 

 

 

***

 

 Colian to polska firma rodzinna założona w 1990 roku przez Jana Kolańskiego. Funkcjonuje w oparciu o rodzimy kapitał oraz ponad stuletnią tradycję silnych marek. Dostarcza znane produkty w obrębie czterech dywizji: słodyczy, kulinariów (przyprawy i bakalie), lodów oraz napojów. Jest blisko konsumentów, towarzyszymy im w najważniejszych chwilach, niesie radość produktami, wśród których każde pokolenie znajdzie coś dla siebie. Więcej informacji na www.colian.com.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.