Komunikaty PR

Słodycze na Wielkanoc od Goplany i Solidarności

2021-03-15  |  01:00
Biuro prasowe

W wielkanocnej ofercie Solidarności i Goplany dominują całoroczne bestsellery oraz rynkowe hity w edycji limitowanej. Do sprzedaży wracają sezonowe figurki świąteczne Goplany i praliny Solidarności w oryginalnych puszkach w kształcie ozdobnych pisanek. Ofertę uzupełniają najbardziej lubiane słodycze firmy Colian w standardowej szacie graficznej oraz praliny i galaretki Goplana Premium.

 

Polacy z utęsknieniem czekają na tradycyjne rodzinne święta, które w ubiegłym roku wyglądały inaczej niż zwykle. Badania IRCenter* pokazują, że ponad połowie z nas najbardziej brakowało m.in. wspólnych spacerów, spotkań rodzinnych i towarzyskich. Ograniczenia, których doświadczyliśmy, spowodowały, że relacje międzyludzkie i rodzinne chwile doceniamy teraz znacznie bardziej niż przed pandemią. Jako konsumenci, Polacy coraz chętniej sięgają po polskie produkty, deklarując chęć wspierania lokalnych sklepów, marek i producentów. Kupowanie sezonowych słodyczy, takich jak np. wielkanocne czekoladowe figurki, powoli staje się tradycją. Coraz większą rolę podczas wyboru odgrywa jakość produktu.

 

Figurki świąteczne Goplana o smaku karmelowym w czekoladzie to coroczny hit sprzedażowy marki i numer 1 pod względem wartości sprzedaży w swojej kategorii. Kolekcja bestsellerowych 9 figurek z wizerunkami zajączka, baranka i kurczaczka jest dostępna w edycji limitowanej. Idealny słodki drobiazg na niezobowiązujący prezent, nie tylko dla dzieci, i element dekoracji wielkanocnego stołu. Cena det. ok. 1,20 zł/szt.

 

 

W limitowanej ofercie Solidarności królują oryginalne puszki w kształcie wielkanocnych pisanek z pralinami Złota Wiśnia i Złoty Adwokat, dostępne z bilecikiem do wpisania indywidualnej dedykacji dla obdarowywanej osoby. Cena det. ok.  14 zł/ szt.

 

 

Polecamy także bestsellerowe praliny Śliwka Nałęczowska oraz Złota Wiśnia w eleganckich owalnych puszkach z ozdobną kokardą. Słodkie upominki z klasą!  Cena det. ok. 25 zł za opakowanie 250 g.

 

 

Świetnym wyborem na prezent, do dzielenia się, wspólnej lub indywidualnej konsumpcji będą praliny z limitowanej oferty Goplany Premium. Polecamy  wielosmakowe praliny w różnych formatach i gramaturach (Goplana Chocolate Secrets, Goplana Chocolate Fantasies, Goplana Chocolate Creations, Goplana TWISTY w trzech wariantach, Goplana CRISPY Choco-Nut) oraz galaretki w czekoladzie Goplana DELIGHTS, w eleganckiej szacie graficznej. Cena det. od 10 do 25 zł za opakowanie.

 

 

Specjalną ofertę wielkanocną uzupełniają najchętniej wybierane słodycze z oferty standardowej: ciastka Jeżyki, tabliczki Goplany, bitesy Tyci, żelki Akuku!, wafle Grześki, bakalie Jutrzenki. Warto zwrócić uwagę także na czekoladki Pistachio i Choco Choco w nowej szacie graficznej oraz szeroki wybór formatów pralin Solidarności.

 

Produkty z oferty wielkanocnej są dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji na dedykowanych standach okazjonalnych.

 

 

*Badanie IRCenter, CAWI, N=1021, 11-23.05.2020 r.

 

 

 

***

 

 Colian to polska firma rodzinna założona w 1990 roku przez Jana Kolańskiego. Funkcjonuje w oparciu o rodzimy kapitał oraz ponad stuletnią tradycję silnych marek. Dostarcza znane produkty w obrębie czterech dywizji: słodyczy, kulinariów (przyprawy i bakalie), lodów oraz napojów. Jest blisko konsumentów, towarzyszymy im w najważniejszych chwilach, niesie radość produktami, wśród których każde pokolenie znajdzie coś dla siebie. Więcej informacji na www.colian.com.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.