Komunikaty PR

Słodycze na Wielkanoc od Goplany i Solidarności

2021-03-15  |  01:00
Biuro prasowe

W wielkanocnej ofercie Solidarności i Goplany dominują całoroczne bestsellery oraz rynkowe hity w edycji limitowanej. Do sprzedaży wracają sezonowe figurki świąteczne Goplany i praliny Solidarności w oryginalnych puszkach w kształcie ozdobnych pisanek. Ofertę uzupełniają najbardziej lubiane słodycze firmy Colian w standardowej szacie graficznej oraz praliny i galaretki Goplana Premium.

 

Polacy z utęsknieniem czekają na tradycyjne rodzinne święta, które w ubiegłym roku wyglądały inaczej niż zwykle. Badania IRCenter* pokazują, że ponad połowie z nas najbardziej brakowało m.in. wspólnych spacerów, spotkań rodzinnych i towarzyskich. Ograniczenia, których doświadczyliśmy, spowodowały, że relacje międzyludzkie i rodzinne chwile doceniamy teraz znacznie bardziej niż przed pandemią. Jako konsumenci, Polacy coraz chętniej sięgają po polskie produkty, deklarując chęć wspierania lokalnych sklepów, marek i producentów. Kupowanie sezonowych słodyczy, takich jak np. wielkanocne czekoladowe figurki, powoli staje się tradycją. Coraz większą rolę podczas wyboru odgrywa jakość produktu.

 

Figurki świąteczne Goplana o smaku karmelowym w czekoladzie to coroczny hit sprzedażowy marki i numer 1 pod względem wartości sprzedaży w swojej kategorii. Kolekcja bestsellerowych 9 figurek z wizerunkami zajączka, baranka i kurczaczka jest dostępna w edycji limitowanej. Idealny słodki drobiazg na niezobowiązujący prezent, nie tylko dla dzieci, i element dekoracji wielkanocnego stołu. Cena det. ok. 1,20 zł/szt.

 

 

W limitowanej ofercie Solidarności królują oryginalne puszki w kształcie wielkanocnych pisanek z pralinami Złota Wiśnia i Złoty Adwokat, dostępne z bilecikiem do wpisania indywidualnej dedykacji dla obdarowywanej osoby. Cena det. ok.  14 zł/ szt.

 

 

Polecamy także bestsellerowe praliny Śliwka Nałęczowska oraz Złota Wiśnia w eleganckich owalnych puszkach z ozdobną kokardą. Słodkie upominki z klasą!  Cena det. ok. 25 zł za opakowanie 250 g.

 

 

Świetnym wyborem na prezent, do dzielenia się, wspólnej lub indywidualnej konsumpcji będą praliny z limitowanej oferty Goplany Premium. Polecamy  wielosmakowe praliny w różnych formatach i gramaturach (Goplana Chocolate Secrets, Goplana Chocolate Fantasies, Goplana Chocolate Creations, Goplana TWISTY w trzech wariantach, Goplana CRISPY Choco-Nut) oraz galaretki w czekoladzie Goplana DELIGHTS, w eleganckiej szacie graficznej. Cena det. od 10 do 25 zł za opakowanie.

 

 

Specjalną ofertę wielkanocną uzupełniają najchętniej wybierane słodycze z oferty standardowej: ciastka Jeżyki, tabliczki Goplany, bitesy Tyci, żelki Akuku!, wafle Grześki, bakalie Jutrzenki. Warto zwrócić uwagę także na czekoladki Pistachio i Choco Choco w nowej szacie graficznej oraz szeroki wybór formatów pralin Solidarności.

 

Produkty z oferty wielkanocnej są dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji na dedykowanych standach okazjonalnych.

 

 

*Badanie IRCenter, CAWI, N=1021, 11-23.05.2020 r.

 

 

 

***

 

 Colian to polska firma rodzinna założona w 1990 roku przez Jana Kolańskiego. Funkcjonuje w oparciu o rodzimy kapitał oraz ponad stuletnią tradycję silnych marek. Dostarcza znane produkty w obrębie czterech dywizji: słodyczy, kulinariów (przyprawy i bakalie), lodów oraz napojów. Jest blisko konsumentów, towarzyszymy im w najważniejszych chwilach, niesie radość produktami, wśród których każde pokolenie znajdzie coś dla siebie. Więcej informacji na www.colian.com.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.