SM Mlekpol wspiera obchody Światowego Dnia Mleka w Grajewie
Już 5 czerwca na terenie Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie odbędą się otwarte obchody Światowego Dnia Mleka. W świętowanie tego ważnego dnia włącza się również Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.
Celem corocznej inicjatywy jest propagowanie i przybliżanie dziedzictwa polskiej branży mleczarskiej oraz budowanie świadomości nt. korzyści płynących ze spożywania produktów nabiałowych. Inicjatywa skierowana jest przede wszystkim do najmłodszych, którzy mogą uczestniczyć w atrakcjach przygotowanych przez organizatorów m.in. wytwarzaniu sera czy pokazie przygotowywania sękacza oraz mają szansę wziąć udział w zabawach i konkursach.
Misja edukowania młodego pokolenia, kształtowanie zdrowego trybu życia oraz właściwych nawyków żywieniowych to istotne elementy budujące codzienną pracę Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.
„Nasza Spółdzielnia od wielu lat aktywnie angażuje się w inicjatywy, które pozwalają budować świadomość Polaków nt. walorów włączenia do codziennej diety wartościowych produktów nabiałowych. Dlatego naturalnie zaangażowaliśmy się w obchody tego dnia organizowane przez Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie i wspieramy Światowy Dzień Mleka. Zachęcamy wszystkich mieszkańców Grajewa i okolic do uczestnictwa w tym wydarzeniu. To doskonała możliwość, aby aktywnie i twórczo spędzić wolny czas oraz wypróbować wysokiej jakości produktów mleczarskich” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
W ramach wsparcia Światowego Dnia Mleka Spółdzielnia Mleczarka Mlekpol przekaże produkty nabiałowe, które zostaną rozdane uczestnikom wydarzenia oraz nagrodzonym w konkursach przygotowanych przez organizatora.
Wydarzenie odbędzie się 5 czerwca w godz. 11-14 przed siedzibą Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleczarstwa przy ul. Konstytucji 3 Maja 36 w Grajewie.
Serdecznie zapraszamy!

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.