Komunikaty PR

SM Mlekpol wspiera obchody Światowego Dnia Mleka w Grajewie

2021-06-02  |  15:00
Biuro prasowe

Już 5 czerwca na terenie Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie odbędą się otwarte obchody Światowego Dnia Mleka. W świętowanie tego ważnego dnia włącza się również Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.

Celem corocznej inicjatywy jest propagowanie i przybliżanie dziedzictwa polskiej branży mleczarskiej oraz budowanie świadomości nt. korzyści płynących ze spożywania produktów nabiałowych. Inicjatywa skierowana jest przede wszystkim do najmłodszych, którzy mogą uczestniczyć w atrakcjach przygotowanych przez organizatorów m.in. wytwarzaniu sera czy pokazie przygotowywania sękacza oraz mają szansę wziąć udział w zabawach i konkursach.

Misja edukowania młodego pokolenia, kształtowanie zdrowego trybu życia oraz właściwych nawyków żywieniowych to istotne elementy budujące codzienną pracę Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.

Nasza Spółdzielnia od wielu lat aktywnie angażuje się w inicjatywy, które pozwalają budować świadomość Polaków nt. walorów włączenia do codziennej diety wartościowych produktów nabiałowych. Dlatego naturalnie zaangażowaliśmy się w obchody tego dnia organizowane przez Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie i wspieramy Światowy Dzień Mleka. Zachęcamy wszystkich mieszkańców Grajewa i okolic do uczestnictwa w tym wydarzeniu. To doskonała możliwość, aby aktywnie i twórczo spędzić wolny czas oraz wypróbować wysokiej jakości produktów mleczarskich” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

W ramach wsparcia Światowego Dnia Mleka Spółdzielnia Mleczarka Mlekpol przekaże produkty nabiałowe, które zostaną rozdane uczestnikom wydarzenia oraz nagrodzonym w konkursach przygotowanych przez organizatora.

Wydarzenie odbędzie się 5 czerwca w godz. 11-14 przed siedzibą Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleczarstwa przy ul. Konstytucji 3 Maja 36 w Grajewie.

Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.