Komunikaty PR

SM Mlekpol wspiera obchody Światowego Dnia Mleka w Grajewie

2021-06-02  |  15:00
Biuro prasowe

Już 5 czerwca na terenie Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie odbędą się otwarte obchody Światowego Dnia Mleka. W świętowanie tego ważnego dnia włącza się również Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.

Celem corocznej inicjatywy jest propagowanie i przybliżanie dziedzictwa polskiej branży mleczarskiej oraz budowanie świadomości nt. korzyści płynących ze spożywania produktów nabiałowych. Inicjatywa skierowana jest przede wszystkim do najmłodszych, którzy mogą uczestniczyć w atrakcjach przygotowanych przez organizatorów m.in. wytwarzaniu sera czy pokazie przygotowywania sękacza oraz mają szansę wziąć udział w zabawach i konkursach.

Misja edukowania młodego pokolenia, kształtowanie zdrowego trybu życia oraz właściwych nawyków żywieniowych to istotne elementy budujące codzienną pracę Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.

Nasza Spółdzielnia od wielu lat aktywnie angażuje się w inicjatywy, które pozwalają budować świadomość Polaków nt. walorów włączenia do codziennej diety wartościowych produktów nabiałowych. Dlatego naturalnie zaangażowaliśmy się w obchody tego dnia organizowane przez Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie i wspieramy Światowy Dzień Mleka. Zachęcamy wszystkich mieszkańców Grajewa i okolic do uczestnictwa w tym wydarzeniu. To doskonała możliwość, aby aktywnie i twórczo spędzić wolny czas oraz wypróbować wysokiej jakości produktów mleczarskich” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

W ramach wsparcia Światowego Dnia Mleka Spółdzielnia Mleczarka Mlekpol przekaże produkty nabiałowe, które zostaną rozdane uczestnikom wydarzenia oraz nagrodzonym w konkursach przygotowanych przez organizatora.

Wydarzenie odbędzie się 5 czerwca w godz. 11-14 przed siedzibą Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleczarstwa przy ul. Konstytucji 3 Maja 36 w Grajewie.

Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.