SM Mlekpol znów triumfuje w konkursie Złoty Paragon 2021
Konkurs „Złoty Paragon 2021 – Nagroda Kupców Polskich” został rozstrzygnięty. To jedno z najważniejszych, cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG, organizowane przez magazyn „Hurt&Detal”. W tegorocznej edycji produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol zdobyły aż trzy pierwsze miejsca oraz dwa wyróżnienia. Pokonały konkurencję w kategorii Mleko, Masło oraz Napoje mleczne.
W tym roku rywalizacja toczyła się w aż 64 kategoriach. W plebiscycie nagradzane są produkty i usługi, które wpływają na rozwój handlu i przynoszą kupcom największe dochody, a w głosowaniu biorą udział Czytelnicy miesięcznika, czyli właściciele i kierownicy sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski. Konkurs wyłania tych, którzy w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego i przynoszą Kupcom największe dochody.
W jedenastej edycji doceniono aż pięć produktów Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Pierwsze miejsce oraz statuetkę Złotego Paragonu otrzymały trzy z nich:
- Mleko Łaciate UHT 3,2% - od lat jest niekwestionowany faworyt wśród konsumentów (kat. Mleko),
- Maślanka Mrągowska naturalna 1 l - ceniona za wyjątkowy smak i właściwości prozdrowotne, nazywana naturalnym probiotykiem (kat. Napoje mleczne),
- Masło Extra Łaciate 200 g – jego wyróżnikiem jest zawartość tłuszczu 83%, co wpływa na jego unikalny i śmietankowy smak (kat. Masło).
Uznanie głosujących, czyli drugie miejsce i wyróżnienia w plebiscycie, zyskały:
- Mix Łaciaty kubek 200 g (kat. Margaryny i miksy),
- Serek śmietankowy Łaciaty naturalny 200 g (kat. Serki kanapkowe, sałatkowe).
„Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy aż trzy statuetki i dwa wyróżnienia – to ogromny sukces dla SM Mlekpol. Docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG to ogromny zaszczyt. Złote Paragony są niezwykle cenne, ponieważ to detaliści oddają głosy na to, co najlepiej się sprzedaje. Oznacza to, że niezmiennie nasze produkty wzbudzają zainteresowanie wśród Konsumentów, a to cieszy najbardziej. Liczne nagrody przyznane już kolejny rok z rzędu pokazują nam, że podążamy dobrą drogą, to także impuls do dalszych działań” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.
Konkurs „Złoty Paragon 2021 – Nagroda Kupców Polskich” rozstrzygnięto 20-go maja. Galę, która odbyła się w bezpiecznej formule bez udziału publiczności, transmitowano wprost z Teatru Kamienica - za pośrednictwem serwisu YouTube, na kanale SpożywczaTV. Wyjątkowe okoliczności spowodowała trwająca epidemia koronawirusa.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.