Srebrna nagroda w konkursie Creativity International Awards dla 19 Południka
Agencja została nagrodzona w kategorii Food & Beverage Packaging za projekty stworzone dla marki Mazurro.
Główny motyw komunikacji wizualnej, widoczny m.in. na opakowaniach kaw Mazurro, wyrażony został poprzez wzór graficzny oparty na literze „M”. Symbol ten inspirowany jest twórczością Josefa Hoffmana, założyciela tzw. warsztatów wiedeńskich, których wzornictwo, oparte na prostych formach, wyznaczało kierunek dla późniejszego modernizmu.
Agencja 19 Południk odpowiadała nie tylko za zaprojektowanie opakowań kaw wchodzących w skład portfolio marki, ale również za stworzenie jej identyfikacji wizualnej, filozofii i strategii komunikacji oraz strony internetowej.
- Ta nagroda to dla nas szczególne wyróżnienie. Cieszymy się, że nasze realizacje zostały tak wysoko ocenione w jednym z najstarszych, niezależnych konkursów kierowanym do branży reklamowej i projektowania graficznego - mówi Paweł Mikołajec, Art Director w 19 Południku. – Warto wspomnieć, że za projekty stworzone dla marki Mazurro otrzymaliśmy również nagrodę w konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020, w kategorii Design – dodaje.
Creativity International Awards to ceniony i prestiżowy konkurs o globalnym zasięgu. Ma na celu promowanie kreatywnych i nieszablonowych realizacji. W zakończonej 50. edycji oceniane były projekty zgłoszone przez agencje i niezależnych projektantów z aż 34 krajów na całym świecie.
19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.
*Fot. 19 Południk x Marcin Kempski / I LIKE PHOTO GROUP

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.