Sukces McCANN Poland – agencja została doceniona w Webby Awards
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Dwa projekty McCANN Poland zostały finalistami najnowszej edycji Webby Awards – najbardziej prestiżowego konkursu digitalowego na świecie.
Webby Awards, nazywane niekiedy Oskarami Internetu, to wiodący międzynarodowy konkurs i najbardziej prestiżowe wydarzenie honorujące dokonania reklamowe w Internecie. W tegorocznej, już 25-tej edycji, zgłoszonych zostało 13,5 tys. prac ze wszystkich kontynentów.
Z tego grona jury konkursowe doceniło dwie prace zgłoszone przez McCANN Poland:
1. Foot Traffic dla Mastercard, który to projekt został uhonorowany tytułem Webby Honoree w kategorii Apps and Software: Financial Services / Banking.
Foot Traffic to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard (kalkulator liczby osób w sklepie stworzony z myślą o bezpiecznych zakupach w czasie pandemii), połączone z aplikacją do nawigacji WAZE. Dzięki temu kierowcy - użytkownicy nawigacji - wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. Było to szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju.
Foot Traffic jest też nominowany do nagrody głównej w kategorii Apps and Software: Integrated Mobile Experience:
2. Chłopi 2050, stworzone wspólnie ze Storytel, Mastercard i Gazeta.pl walczą z kolei o nagrodę główną w kategorii Apps and Software: Education & Reference (tu lista nominowanych prac).
„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” to słuchowisko Storytel, które w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej - „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia.
– To dla McCANN Poland bardzo ważne wyróżnienie. Jestem niezmiernie dumny, że nasza agencja została doceniona w tak prestiżowym konkursie, jakim bez wątpienia jest Webby Awards, udowadniając nasze kompetencje w obszarze digital. To zdecydowanie efekt ciężkiej pracy i doskonałej współpracy zespołu niesamowicie kreatywnych ludzi. Dzięki nim oraz dzięki naszym partnerom po stronie klienta, po raz kolejny udowadniamy, że nie ma rzeczy niemożliwych nawet w tak nieprzewidywalnym czasie, jakim niewątpliwie był dla wszystkich rok 2020. Tym bardziej zachęcam do głosowania w ramach „People Voice Awards” – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland.
Na nominowane projekty głosować można do 6 maja br. Zwycięzcy, czyli Webby Winners zostaną ogłoszeni i uhonorowani już 18 maja, podczas dorocznej – w tym roku wirtualnej – gali Webby Awards.
Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Prawo
Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami
Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.
Polityka
Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna
W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.