Komunikaty PR

Sukces McCANN Poland – agencja została doceniona w Webby Awards

2021-04-22  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

 

Dwa projekty McCANN Poland zostały finalistami najnowszej edycji Webby Awards – najbardziej prestiżowego konkursu digitalowego na świecie.

Webby Awards, nazywane niekiedy Oskarami Internetu, to wiodący międzynarodowy konkurs i najbardziej prestiżowe wydarzenie honorujące dokonania reklamowe w Internecie. W tegorocznej, już 25-tej edycji, zgłoszonych zostało 13,5 tys. prac ze wszystkich kontynentów.

Z tego grona jury konkursowe doceniło dwie prace zgłoszone przez McCANN Poland:

1. Foot Traffic dla Mastercard, który to projekt został uhonorowany tytułem Webby Honoree w kategorii Apps and Software: Financial Services / Banking.

Foot Traffic to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard (kalkulator liczby osób w sklepie stworzony z myślą o bezpiecznych zakupach w czasie pandemii), połączone z aplikacją do nawigacji WAZE. Dzięki temu kierowcy - użytkownicy nawigacji - wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. Było to szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju.

Foot Traffic jest też nominowany do nagrody głównej w kategorii Apps and Software: Integrated Mobile Experience: 

2. Chłopi 2050, stworzone wspólnie ze Storytel, Mastercard i Gazeta.pl walczą z kolei o nagrodę główną w kategorii Apps and Software: Education & Reference (tu lista nominowanych prac).

„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” to słuchowisko Storytel, które w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej - „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia.

To dla McCANN Poland bardzo ważne wyróżnienie. Jestem niezmiernie dumny, że nasza agencja została doceniona w tak prestiżowym konkursie, jakim bez wątpienia jest Webby Awards, udowadniając nasze kompetencje w obszarze digital. To zdecydowanie efekt ciężkiej pracy i doskonałej współpracy zespołu niesamowicie kreatywnych ludzi. Dzięki nim oraz dzięki naszym partnerom po stronie klienta, po raz kolejny udowadniamy, że nie ma rzeczy niemożliwych nawet w tak nieprzewidywalnym czasie, jakim niewątpliwie był dla wszystkich rok 2020. Tym bardziej zachęcam do głosowania w ramach „People Voice Awards” – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland.

Na nominowane projekty głosować można do 6 maja br. Zwycięzcy, czyli Webby Winners zostaną ogłoszeni i uhonorowani już 18 maja, podczas dorocznej – w tym roku wirtualnej – gali Webby Awards.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.