Sukces McCANN Poland – agencja została doceniona w Webby Awards
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Dwa projekty McCANN Poland zostały finalistami najnowszej edycji Webby Awards – najbardziej prestiżowego konkursu digitalowego na świecie.
Webby Awards, nazywane niekiedy Oskarami Internetu, to wiodący międzynarodowy konkurs i najbardziej prestiżowe wydarzenie honorujące dokonania reklamowe w Internecie. W tegorocznej, już 25-tej edycji, zgłoszonych zostało 13,5 tys. prac ze wszystkich kontynentów.
Z tego grona jury konkursowe doceniło dwie prace zgłoszone przez McCANN Poland:
1. Foot Traffic dla Mastercard, który to projekt został uhonorowany tytułem Webby Honoree w kategorii Apps and Software: Financial Services / Banking.
Foot Traffic to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard (kalkulator liczby osób w sklepie stworzony z myślą o bezpiecznych zakupach w czasie pandemii), połączone z aplikacją do nawigacji WAZE. Dzięki temu kierowcy - użytkownicy nawigacji - wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. Było to szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju.
Foot Traffic jest też nominowany do nagrody głównej w kategorii Apps and Software: Integrated Mobile Experience:
2. Chłopi 2050, stworzone wspólnie ze Storytel, Mastercard i Gazeta.pl walczą z kolei o nagrodę główną w kategorii Apps and Software: Education & Reference (tu lista nominowanych prac).
„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” to słuchowisko Storytel, które w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej - „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia.
– To dla McCANN Poland bardzo ważne wyróżnienie. Jestem niezmiernie dumny, że nasza agencja została doceniona w tak prestiżowym konkursie, jakim bez wątpienia jest Webby Awards, udowadniając nasze kompetencje w obszarze digital. To zdecydowanie efekt ciężkiej pracy i doskonałej współpracy zespołu niesamowicie kreatywnych ludzi. Dzięki nim oraz dzięki naszym partnerom po stronie klienta, po raz kolejny udowadniamy, że nie ma rzeczy niemożliwych nawet w tak nieprzewidywalnym czasie, jakim niewątpliwie był dla wszystkich rok 2020. Tym bardziej zachęcam do głosowania w ramach „People Voice Awards” – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland.
Na nominowane projekty głosować można do 6 maja br. Zwycięzcy, czyli Webby Winners zostaną ogłoszeni i uhonorowani już 18 maja, podczas dorocznej – w tym roku wirtualnej – gali Webby Awards.
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.