SuperGrosz rusza z kampanią telewizyjną. „Dobry zwyczaj – tak pożyczaj!”
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka szybkich pożyczek online, SuperGrosz startuje z kampanią telewizyjną, która potrwa do 18 kwietnia br. Najnowsza oferta będzie reklamowana w kluczowych kanałach informacyjnych z uwzględnieniem stacji tematycznych.
SuperGrosz należy do spółki AIQLabs. Zaawansowany FinTech dostarcza zoptymalizowane rozwiązania finansowe dla branży consumer finance. W portfolio firmy znajduje się również między innymi „Kupuj Teraz – zapłać później”, czyli marka odroczonych płatności. Kampania telewizyjna będzie realizowana pod hasłem „Dobry zwyczaj – tak pożyczaj!”. Za kreację i zakup mediów odpowiada dział marketingu AIQLabs wspólnie z White Paper Agency.
W najnowszej kampanii eksponujemy benefity wynikające z korzystania z naszych usług. Przed nami kolejne święta, ale już teraz zauważamy wzmożony ruch wśród konsumentów. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, zwiększyliśmy kwotę pożyczki oraz wydłużyliśmy okres kredytowania, dzięki czemu możemy zaoferować pożyczkę z prowizją już od 2% miesięcznie, szybko, bez wychodzenia z domu i zbędnych formalności – mówi Marta Fila, Marketing Manager w AIQLabs, do której należy marka SuperGrosz.
Kampania potrwa niemal miesiąc, do 18 kwietnia. Dedykowany spot, który skupia się na ofercie z prowizją od 2% miesięcznie, będzie emitowany na wybranych antenach Telewizji Polskiej, TVN oraz Polsatu.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.