SuperGrosz rusza z kampanią telewizyjną. „Dobry zwyczaj – tak pożyczaj!”
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka szybkich pożyczek online, SuperGrosz startuje z kampanią telewizyjną, która potrwa do 18 kwietnia br. Najnowsza oferta będzie reklamowana w kluczowych kanałach informacyjnych z uwzględnieniem stacji tematycznych.
SuperGrosz należy do spółki AIQLabs. Zaawansowany FinTech dostarcza zoptymalizowane rozwiązania finansowe dla branży consumer finance. W portfolio firmy znajduje się również między innymi „Kupuj Teraz – zapłać później”, czyli marka odroczonych płatności. Kampania telewizyjna będzie realizowana pod hasłem „Dobry zwyczaj – tak pożyczaj!”. Za kreację i zakup mediów odpowiada dział marketingu AIQLabs wspólnie z White Paper Agency.
W najnowszej kampanii eksponujemy benefity wynikające z korzystania z naszych usług. Przed nami kolejne święta, ale już teraz zauważamy wzmożony ruch wśród konsumentów. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, zwiększyliśmy kwotę pożyczki oraz wydłużyliśmy okres kredytowania, dzięki czemu możemy zaoferować pożyczkę z prowizją już od 2% miesięcznie, szybko, bez wychodzenia z domu i zbędnych formalności – mówi Marta Fila, Marketing Manager w AIQLabs, do której należy marka SuperGrosz.
Kampania potrwa niemal miesiąc, do 18 kwietnia. Dedykowany spot, który skupia się na ofercie z prowizją od 2% miesięcznie, będzie emitowany na wybranych antenach Telewizji Polskiej, TVN oraz Polsatu.
Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.