Komunikaty PR

Super-Pharm przygotował animowaną kampanię telewizyjną

2020-08-28  |  13:00
Biuro prasowe

Po długiej nieobecności w telewizji sieć Super-Pharm wystartowała z nową kampanią reklamową. 10-sekundowe spoty emitowane w tygodniowych cyklach zachęcają do zapoznania się z promocyjną ofertą drogerii. Wszystkie z prezentowanych produktów dostępne są zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. 

 

W kwietniu br. sieć Super-Pharm wyemitowała wyjątkowe, powstałe w warunkach home office, rysunkowe spoty reklamowe. Zachęcona pozytywnym odbiorem Klientów marka postanowiła relokować część budżetu marketingowego i po dwóch latach nieobecności powraca na ekrany telewizyjne z pełnowymiarową kampanią telewizyjną. Zaplanowana na najbliższe miesiące kampania ma za zadanie przedstawić odbiorcom wybrane produkty, które w danym tygodniu będą dostępne w bardzo atrakcyjnej, promocyjnej cenie. Każdy z 10-sekundowych filmików utrzymany jest w stonowanych barwach, nawiązujących do kodu kolorystycznego marki. Głosu w reklamach użyczyły Magdalena Różczka oraz Katarzyna Godlewska.

 

Za kreację kampanii odpowiada agencja Gutenberg, obsługująca na stałe Super-Pharm, pod kątem działań kreatywnych, w modelu 360°. Produkcją spotów TV zajął się CutCut – dom produkcyjny stanowiący jeden z trzech business units agencji Gutenberg. Media do kampanii telewizyjnej zakupił dom mediowy METs, a media do kampanii online agencje Kamikaze oraz MasterMind. Działania PR marka powierzyła agencji Big Picture.

Kampania wystartowała w połowie sierpnia 2020. Spoty reklamowe zostaną wyemitowane w największych stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP2, Polsat, TVN oraz na kanałach tematycznych. Kampania wspierana będzie w serwisach VoD oraz online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.