The power of data! Powstała grupa Data Science House - Loyalty Point, Bluecloud

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
The power of data! Powstała grupa Data Science House - Loyalty Point, Bluecloud Interactive, LVL UP MEDIA, Data Science Logic pod wspólnym brandem
Data Science House to brand parasolowy, który łączy funkcjonowanie spółek: Loyalty Point - agencji marketingu zintegrowanego w Polsce, Bluecloud Interactive - agencji kreatywnej, która swoim klientom oferuje projektowanie strategii marki online oraz doświadczeń z marką w każdym touchpoincie, LVL UP MEDIA - zespołu ekspertów mediów, digitalu i nowych technologii oraz Data Science Logic - zespołu analitycznego zajmującego się przewagą konkurencyjną. Nowa grupa, która powstała na początku 2021 r. i zatrudnia łącznie ponad 120 ekspertów z takich dziedzin jak marketing technologiczny, analityka danych, planowanie mediów, marketing relacyjny, e-commerce, social media marketing, experience marketing, content marketing oraz performance zapewniając kompleksową obsługę w zakresie marketingu relacyjnego, projektów kreatywnych, obsługi mediów oraz analityki danych. Dzięki wspólnemu brandowi polepszy się pozycjonowanie marek na rynku oraz ich jednolita komunikacja, a sama grupa zajmie się kompleksową obsługą w zakresie marketingu relacyjnego, projektów kreatywnych, obsługi mediów oraz analityki danych.
Podstawą realizowanych projektów w grupie Data Science House jest wykorzystanie danych, które w połączeniu z technologią i właściwą strategią, pozwalają optymalizować działania na każdym biznesowym polu. Cyfrowa transformacja to teraźniejszość, która dotyczy wszystkich branż. Powstanie grupy Data Science House jest odpowiedzią na potrzeby dzisiejszego rynku. Każdego dnia zespół DSH wdraża nowe rozwiązania i kreuje nowe ścieżki rozwoju, dzięki którym klienci mogą zdobywać pozycję liderów swoich kategorii.
Filarem Grupy Data Science House jest Loyalty Point – jedna z wiodących agencji marketingu zintegrowanego w Polsce. Agencja specjalizuje się w marketingu relacyjnym i budowaniu konsumenckiej lojalności. Lider w swojej kategorii, posiadający doświadczenie poparte licznymi nagrodami branżowymi.
Nasza historia to dynamiczny rozwój projektów łączących wiedzę w obszarze digital marketingu, danych i kreacji. Konsekwentnie budujemy pozycję lidera wśród agencji oferujących rozwiązania z zakresu tzw. MarTech, bez których obecnie nie istnieje dobry marketing. Zarządzanie danymi to DNA Grupy, którą tworzy obecnie kilka spółek, a jakość naszych usług znajduje potwierdzenie w takich wyróżnieniach jak chociażby zdobyta w 2018 statuetka złote Effie w kategorii Marketing & Business Solutions za projekt “Transformacja Danowa Firmy”. – komentują Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, członkowie zarządu Loyalty Point.
Ogromna ilość danych, sposoby ich gromadzenia, możliwości analizy i wykorzystania, zmieniły wręcz w rewolucyjny sposób, charakter dzisiejszej konkurencji. Trudno sobie obecnie wyobrazić decyzje biznesowe, które nie opierają się o dane do jakich dostęp ma organizacja. Jak nigdy w historii, kluczowa jest wiedza i transfer know-how, dzięki którym firmy będą mogły wykorzystać dane do stałego wzrostu biznesowego. Stąd pomysł na powołanie Data Science House, który posiada praktyczny know-how i doświadczenie, poparte wieloma projektami zrealizowanymi przez poszczególne spółki z grupy. Data Science House to brand parasolowy, który łączy funkcjonowanie wszystkich naszych spółek.
Widzimy ogromny potencjał związany z usługami data science. Oferujemy klientom zintegrowaną usługę, która zapewnia optymalizację budżetów przeznaczanych na marketing i promocję. Jest to szczególnie ważne w dobie szybko zmieniającej się biznesowej rzeczywistości, która wymaga reagowania w czasie rzeczywistym na zmiany zachodzące na rynku. Pandemia spowodowała zmianę nawyków zakupowych, ale też komunikacji z konsumentami oraz ich preferencji. Marki potrzebują wsparcia w zakresie informacji niezbędnych do zarządzania sprzedażą, planowania produktów i budowania wizerunku. Dzięki nowej marce komunikujemy nasze kluczowe kompetencje, które są spięte klamrą data science we wszystkich obszarach naszej działalności. – dodają Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz.
W ramach wspólnej identyfikacji, nastąpi zmiana stron internetowych, ujednolicenie logotypów i elementów związanych z brandingiem. Wspólny brand ma zapewnić markom precyzyjne pozycjonowanie na rynku i ujednolicenie komunikacji.
Loyalty Point to najstarszy brand grupy. Na rynku jest od 2014 roku. Buduje swoją pozycję, zdobywając liczne nagrody i wyróżnienia w konkursach Golden Arrow, Effie Awards, Loyalty Awards. W kolejnych latach firma rosła i poszerzyła swoją ofertę o nowe usługi, a działanie rozpoczęły marki Bluecloud Interactive, LVL UP MEDIA oraz Data Science Logic. Dane na temat konsumentów są filarem, wokół którego wszystkie brandy budują swoją pozycję na rynku. Loyalty Point zostało odznaczone tytułem Agencji Marketing Services Roku 2019 przyznanym przez Media Marketing Polska, a na wspólnym koncie brandów tworzących Data Science House jest blisko 30 nagród branżowych.
Bluecloud Interactive – agencja kreatywna, która swoim klientom oferuje projektowanie strategii marki online oraz doświadczeń z marką w każdym touchpoincie. Wyposażeni w szerokie zaplecze badawcze, analityczne i strategiczne projektują interaktywne kreacje i realizacje w świecie digital, a także angażujące wydarzenia poza Internetem.
LVL UP MEDIA – zespół ekspertów mediów, digitalu i nowych technologii, którzy realizują efektywne strategie mediowe i e-commerce, często z wykorzystaniem danych z programów lojalnościowych klientów. Technologia i zaplecze analityczne daje nową jakość wykorzystania mediów cyfrowych. Dane przekładają się na wzrost obrotów klientów e-commerce, zwiększanie udziału w rynku oraz pozytywne ROI projektów.
Najnowszy brand w ramach grupy to Data Science Logic. Zespół analityczny, który oferuje firmom wykorzystywanie danych do budowy przewagi konkurencyjnej. Data Science Logic na rynku wyróżnia połączenie umiejętności pracy z dużymi zbiorami, nieusystematyzowanych danych z biznesowym doświadczeniem branżowym, które zostało zdobyte podczas projektów realizowanych przez Loyalty Point.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.