Komunikaty PR

The power of data! Powstała grupa Data Science House - Loyalty Point, Bluecloud

2021-02-05  |  11:29
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Do pobrania png ( 0.03 MB )

The power of data! Powstała grupa Data Science House - Loyalty Point, Bluecloud Interactive, LVL UP MEDIA, Data Science Logic  pod wspólnym brandem

Data Science House to brand parasolowy, który łączy funkcjonowanie spółek: Loyalty Point - agencji marketingu zintegrowanego w Polsce, Bluecloud Interactive - agencji kreatywnej, która swoim klientom oferuje projektowanie strategii marki online oraz doświadczeń z marką w każdym touchpoincie, LVL UP MEDIA - zespołu ekspertów mediów, digitalu i nowych technologii  oraz Data Science Logic - zespołu analitycznego zajmującego się przewagą konkurencyjną. Nowa grupa, która powstała na początku 2021 r. i zatrudnia łącznie ponad 120 ekspertów z takich dziedzin jak marketing technologiczny, analityka danych, planowanie mediów, marketing relacyjny, e-commerce, social media marketing, experience marketing, content marketing oraz performance zapewniając kompleksową obsługę w zakresie marketingu relacyjnego, projektów kreatywnych, obsługi mediów oraz analityki danych. Dzięki wspólnemu brandowi polepszy się pozycjonowanie marek na rynku oraz ich jednolita komunikacja, a sama grupa zajmie się kompleksową obsługą w zakresie marketingu relacyjnego, projektów kreatywnych, obsługi mediów oraz analityki danych. 

Podstawą realizowanych projektów w grupie Data Science House jest wykorzystanie danych, które w połączeniu z technologią i właściwą strategią, pozwalają optymalizować działania na każdym biznesowym polu. Cyfrowa transformacja to teraźniejszość, która dotyczy wszystkich branż. Powstanie grupy Data Science House jest odpowiedzią na potrzeby dzisiejszego rynku. Każdego dnia zespół DSH wdraża nowe rozwiązania i kreuje nowe ścieżki rozwoju, dzięki którym klienci mogą zdobywać pozycję liderów swoich kategorii. 

Filarem Grupy Data Science House jest Loyalty Point – jedna z wiodących agencji marketingu zintegrowanego w Polsce. Agencja specjalizuje się  w marketingu relacyjnym i budowaniu konsumenckiej lojalności. Lider w swojej kategorii, posiadający doświadczenie poparte licznymi nagrodami branżowymi.

Nasza historia to dynamiczny rozwój projektów łączących wiedzę w obszarze digital marketingu, danych i kreacji. Konsekwentnie budujemy pozycję lidera wśród agencji oferujących rozwiązania z zakresu tzw. MarTech, bez których obecnie nie istnieje dobry marketing. Zarządzanie danymi to DNA Grupy, którą tworzy obecnie kilka spółek, a jakość naszych usług znajduje potwierdzenie w takich wyróżnieniach jak chociażby zdobyta w 2018 statuetka złote Effie w kategorii Marketing & Business Solutions za projekt “Transformacja Danowa Firmy”. – komentują Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, członkowie zarządu Loyalty Point.

Ogromna ilość danych, sposoby ich gromadzenia, możliwości analizy i wykorzystania, zmieniły wręcz w rewolucyjny sposób, charakter dzisiejszej konkurencji. Trudno sobie obecnie wyobrazić decyzje biznesowe, które nie opierają się o dane do jakich dostęp ma organizacja. Jak nigdy w historii, kluczowa jest wiedza i transfer know-how, dzięki którym firmy będą mogły wykorzystać dane do stałego wzrostu biznesowego. Stąd pomysł na powołanie Data Science House, który posiada praktyczny know-how i doświadczenie, poparte wieloma projektami zrealizowanymi przez poszczególne spółki z grupy. Data Science House to brand parasolowy, który łączy funkcjonowanie wszystkich naszych spółek. 

Widzimy ogromny potencjał związany z usługami data science.  Oferujemy klientom zintegrowaną usługę, która zapewnia optymalizację budżetów przeznaczanych na marketing i promocję. Jest to szczególnie ważne w dobie szybko zmieniającej się biznesowej rzeczywistości, która wymaga reagowania w czasie rzeczywistym na zmiany zachodzące na rynku. Pandemia spowodowała zmianę nawyków zakupowych, ale też komunikacji z konsumentami oraz ich preferencji. Marki potrzebują wsparcia w zakresie informacji niezbędnych do zarządzania sprzedażą, planowania produktów i budowania wizerunku. Dzięki nowej marce komunikujemy nasze kluczowe kompetencje, które są spięte klamrą data science we wszystkich obszarach naszej działalności. – dodają Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz.

W ramach wspólnej identyfikacji, nastąpi zmiana stron internetowych, ujednolicenie logotypów i elementów związanych z brandingiem. Wspólny brand ma zapewnić markom precyzyjne pozycjonowanie na rynku i ujednolicenie komunikacji.

Loyalty Point to najstarszy brand grupy. Na rynku jest od 2014 roku. Buduje swoją pozycję, zdobywając liczne nagrody i wyróżnienia w konkursach Golden Arrow, Effie Awards, Loyalty Awards. W kolejnych latach firma rosła i poszerzyła swoją ofertę o nowe usługi, a działanie rozpoczęły marki Bluecloud Interactive, LVL UP MEDIA oraz Data Science Logic. Dane na temat konsumentów są filarem, wokół którego wszystkie brandy budują swoją pozycję na rynku. Loyalty Point zostało odznaczone tytułem Agencji Marketing Services Roku 2019 przyznanym przez Media Marketing Polska, a na wspólnym koncie brandów tworzących Data Science House jest blisko 30 nagród branżowych. 

Bluecloud Interactive – agencja kreatywna, która swoim klientom oferuje projektowanie strategii marki online oraz doświadczeń z marką w każdym touchpoincie. Wyposażeni w szerokie zaplecze badawcze, analityczne i strategiczne projektują interaktywne kreacje i realizacje w świecie digital, a także angażujące wydarzenia poza Internetem.

LVL UP MEDIA – zespół ekspertów mediów, digitalu i nowych technologii, którzy realizują efektywne strategie mediowe i e-commerce, często z wykorzystaniem danych z programów lojalnościowych klientów. Technologia i zaplecze analityczne daje nową jakość wykorzystania mediów cyfrowych. Dane przekładają się na wzrost obrotów klientów e-commerce, zwiększanie udziału w rynku oraz pozytywne ROI projektów.

Najnowszy brand w ramach grupy to Data Science Logic. Zespół analityczny, który oferuje firmom wykorzystywanie danych do budowy przewagi konkurencyjnej. Data Science Logic na rynku wyróżnia połączenie umiejętności pracy z dużymi zbiorami, nieusystematyzowanych danych z biznesowym doświadczeniem branżowym, które zostało zdobyte podczas projektów realizowanych  przez Loyalty Point.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.