Komunikaty PR

The power of data! Powstała grupa Data Science House - Loyalty Point, Bluecloud

2021-02-05  |  11:29
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Do pobrania png ( 0.03 MB )

The power of data! Powstała grupa Data Science House - Loyalty Point, Bluecloud Interactive, LVL UP MEDIA, Data Science Logic  pod wspólnym brandem

Data Science House to brand parasolowy, który łączy funkcjonowanie spółek: Loyalty Point - agencji marketingu zintegrowanego w Polsce, Bluecloud Interactive - agencji kreatywnej, która swoim klientom oferuje projektowanie strategii marki online oraz doświadczeń z marką w każdym touchpoincie, LVL UP MEDIA - zespołu ekspertów mediów, digitalu i nowych technologii  oraz Data Science Logic - zespołu analitycznego zajmującego się przewagą konkurencyjną. Nowa grupa, która powstała na początku 2021 r. i zatrudnia łącznie ponad 120 ekspertów z takich dziedzin jak marketing technologiczny, analityka danych, planowanie mediów, marketing relacyjny, e-commerce, social media marketing, experience marketing, content marketing oraz performance zapewniając kompleksową obsługę w zakresie marketingu relacyjnego, projektów kreatywnych, obsługi mediów oraz analityki danych. Dzięki wspólnemu brandowi polepszy się pozycjonowanie marek na rynku oraz ich jednolita komunikacja, a sama grupa zajmie się kompleksową obsługą w zakresie marketingu relacyjnego, projektów kreatywnych, obsługi mediów oraz analityki danych. 

Podstawą realizowanych projektów w grupie Data Science House jest wykorzystanie danych, które w połączeniu z technologią i właściwą strategią, pozwalają optymalizować działania na każdym biznesowym polu. Cyfrowa transformacja to teraźniejszość, która dotyczy wszystkich branż. Powstanie grupy Data Science House jest odpowiedzią na potrzeby dzisiejszego rynku. Każdego dnia zespół DSH wdraża nowe rozwiązania i kreuje nowe ścieżki rozwoju, dzięki którym klienci mogą zdobywać pozycję liderów swoich kategorii. 

Filarem Grupy Data Science House jest Loyalty Point – jedna z wiodących agencji marketingu zintegrowanego w Polsce. Agencja specjalizuje się  w marketingu relacyjnym i budowaniu konsumenckiej lojalności. Lider w swojej kategorii, posiadający doświadczenie poparte licznymi nagrodami branżowymi.

Nasza historia to dynamiczny rozwój projektów łączących wiedzę w obszarze digital marketingu, danych i kreacji. Konsekwentnie budujemy pozycję lidera wśród agencji oferujących rozwiązania z zakresu tzw. MarTech, bez których obecnie nie istnieje dobry marketing. Zarządzanie danymi to DNA Grupy, którą tworzy obecnie kilka spółek, a jakość naszych usług znajduje potwierdzenie w takich wyróżnieniach jak chociażby zdobyta w 2018 statuetka złote Effie w kategorii Marketing & Business Solutions za projekt “Transformacja Danowa Firmy”. – komentują Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, członkowie zarządu Loyalty Point.

Ogromna ilość danych, sposoby ich gromadzenia, możliwości analizy i wykorzystania, zmieniły wręcz w rewolucyjny sposób, charakter dzisiejszej konkurencji. Trudno sobie obecnie wyobrazić decyzje biznesowe, które nie opierają się o dane do jakich dostęp ma organizacja. Jak nigdy w historii, kluczowa jest wiedza i transfer know-how, dzięki którym firmy będą mogły wykorzystać dane do stałego wzrostu biznesowego. Stąd pomysł na powołanie Data Science House, który posiada praktyczny know-how i doświadczenie, poparte wieloma projektami zrealizowanymi przez poszczególne spółki z grupy. Data Science House to brand parasolowy, który łączy funkcjonowanie wszystkich naszych spółek. 

Widzimy ogromny potencjał związany z usługami data science.  Oferujemy klientom zintegrowaną usługę, która zapewnia optymalizację budżetów przeznaczanych na marketing i promocję. Jest to szczególnie ważne w dobie szybko zmieniającej się biznesowej rzeczywistości, która wymaga reagowania w czasie rzeczywistym na zmiany zachodzące na rynku. Pandemia spowodowała zmianę nawyków zakupowych, ale też komunikacji z konsumentami oraz ich preferencji. Marki potrzebują wsparcia w zakresie informacji niezbędnych do zarządzania sprzedażą, planowania produktów i budowania wizerunku. Dzięki nowej marce komunikujemy nasze kluczowe kompetencje, które są spięte klamrą data science we wszystkich obszarach naszej działalności. – dodają Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz.

W ramach wspólnej identyfikacji, nastąpi zmiana stron internetowych, ujednolicenie logotypów i elementów związanych z brandingiem. Wspólny brand ma zapewnić markom precyzyjne pozycjonowanie na rynku i ujednolicenie komunikacji.

Loyalty Point to najstarszy brand grupy. Na rynku jest od 2014 roku. Buduje swoją pozycję, zdobywając liczne nagrody i wyróżnienia w konkursach Golden Arrow, Effie Awards, Loyalty Awards. W kolejnych latach firma rosła i poszerzyła swoją ofertę o nowe usługi, a działanie rozpoczęły marki Bluecloud Interactive, LVL UP MEDIA oraz Data Science Logic. Dane na temat konsumentów są filarem, wokół którego wszystkie brandy budują swoją pozycję na rynku. Loyalty Point zostało odznaczone tytułem Agencji Marketing Services Roku 2019 przyznanym przez Media Marketing Polska, a na wspólnym koncie brandów tworzących Data Science House jest blisko 30 nagród branżowych. 

Bluecloud Interactive – agencja kreatywna, która swoim klientom oferuje projektowanie strategii marki online oraz doświadczeń z marką w każdym touchpoincie. Wyposażeni w szerokie zaplecze badawcze, analityczne i strategiczne projektują interaktywne kreacje i realizacje w świecie digital, a także angażujące wydarzenia poza Internetem.

LVL UP MEDIA – zespół ekspertów mediów, digitalu i nowych technologii, którzy realizują efektywne strategie mediowe i e-commerce, często z wykorzystaniem danych z programów lojalnościowych klientów. Technologia i zaplecze analityczne daje nową jakość wykorzystania mediów cyfrowych. Dane przekładają się na wzrost obrotów klientów e-commerce, zwiększanie udziału w rynku oraz pozytywne ROI projektów.

Najnowszy brand w ramach grupy to Data Science Logic. Zespół analityczny, który oferuje firmom wykorzystywanie danych do budowy przewagi konkurencyjnej. Data Science Logic na rynku wyróżnia połączenie umiejętności pracy z dużymi zbiorami, nieusystematyzowanych danych z biznesowym doświadczeniem branżowym, które zostało zdobyte podczas projektów realizowanych  przez Loyalty Point.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates Biuro prasowe
2024-05-14 | 14:13

Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów
Media i PR Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
2024-05-13 | 13:00

Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio

Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości
Media i PR Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
2024-05-09 | 14:30

Maciej Dolega w MediaMarktPolska!

MediaMarkt Polska ma przyjemność ogłosić powołanie Macieja Dolegi na stanowisko szefa działu PR i rzecznika prasowego ze skutkiem od początku maja 2024 roku. Dzięki ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Finanse

Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach

Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.

Transport

Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów

W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.