Komunikaty PR

TK Maxx we współpracy z Disney prezentuje limitowaną kolekcję koszulek

2021-06-04  |  12:40
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Pomoc innym niesie za sobą wspaniałe uczucie – kupując koszulkę z limitowanej kolekcji TK Maxx wspieramy Akademię Przyszłości organizowaną przez Stowarzyszenie Wiosna.

Od 1 czerwca w sklepach TK Maxx w całej Polsce dostępna jest limitowana kolekcja koszulek charytatywnych z wizerunkiem Myszki Mickey i Minnie, która powstała we współpracy z Disney. Zysk ze sprzedaży T-shirtów wyprodukowanych z bawełny Fairtade, zostanie przekazany na rzecz Akademii Przyszłości, programu Stowarzyszenia Wiosna, która od lat pomaga dzieciom z lokalnych społeczności budować przyszłość, o jakiej marzą.

W nowej charytatywnej kolekcji TK Maxx, która powstała we współpracy z Disney znajdują się koszulki damskie, dziecięce oraz unisex przedstawiające wizerunek Myszki Mickey lub Minnie. Produkty są dostępne w kilku wersjach kolorystycznych: białej, grafitowej oraz czerwonej. W zależności od wybranego modelu koszulki, co najmniej 15 zł ze sprzedaży zostanie przekazane na rzecz Akademii Przyszłości, programu Stowarzyszenia Wiosna, która od lat pomaga dzieciom z lokalnych społeczności budować przyszłość, o jakiej marzą.

Każda koszulka z limitowanej kolekcji Disney została wyprodukowana z bawełny Fairtrade uprawianej wyłącznie przy użyciu wody deszczowej przez rolników z Rwenzori Farmers Marketing Co-operative Society w Ugandzie. Za wsparcie skierowane do ponad 600 rolników odpowiada Program Zrównoważonego Handlu TK Maxx, który umożliwia zwiększenie zarobków tamtejszych mieszkańców tak, by mogli podarować swoim dzieciom szansę na edukację oraz perspektywy na lepszą przyszłość.

Jesteśmy bardzo dumni z naszej współpracy z Akademią Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, która trwa od 2014 roku. W ciągu 7 lat, dzięki inicjatywom charytatywnym, takim jak tegoroczna limitowana edycja koszulek Disney, ale też wsparciu naszych klientów i pracowników zebraliśmy ponad 3 miliony zł na rzecz podopiecznych Akademii Przyszłości. Teraz dzieci z trudnościami w budowaniu własnej wartości potrzebują pomocy bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego cieszymy się, że dzięki limitowanej kolekcji koszulek Disney możemy pomagać im budować przyszłość, o jakiej marząmówi Jo Murphy, VP European Corporate Responsibility and Sustainability Director.    

Zysk ze sprzedaży limitowanej kolekcji koszulek Disney, które są dostępne w ofercie sklepów TK Maxx w całej Polsce, zostanie przekazany Akademii Przyszłości, programowi Stowarzyszenia Wiosna, który każdego roku wspiera ponad 1500 podopiecznych.

Koszulki z kolekcji Disney w TK Maxx są dostępne w poniższych wariantach:

  • Unisex T-shirt (dorośli) 59.99 zł (18 zł zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
  • Damski T-shirt (dorośli) 74.99 zł (22,50 zł zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
  • Dziecięcy T-shirt (2-7 lat) 49.99 zł (15 zł zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
  • Dziecięcy T-shirt (8-12 lat) 49.99 zł (zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.