Komunikaty PR

TK Maxx we współpracy z Disney prezentuje limitowaną kolekcję koszulek

2021-06-04  |  12:40
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Pomoc innym niesie za sobą wspaniałe uczucie – kupując koszulkę z limitowanej kolekcji TK Maxx wspieramy Akademię Przyszłości organizowaną przez Stowarzyszenie Wiosna.

Od 1 czerwca w sklepach TK Maxx w całej Polsce dostępna jest limitowana kolekcja koszulek charytatywnych z wizerunkiem Myszki Mickey i Minnie, która powstała we współpracy z Disney. Zysk ze sprzedaży T-shirtów wyprodukowanych z bawełny Fairtade, zostanie przekazany na rzecz Akademii Przyszłości, programu Stowarzyszenia Wiosna, która od lat pomaga dzieciom z lokalnych społeczności budować przyszłość, o jakiej marzą.

W nowej charytatywnej kolekcji TK Maxx, która powstała we współpracy z Disney znajdują się koszulki damskie, dziecięce oraz unisex przedstawiające wizerunek Myszki Mickey lub Minnie. Produkty są dostępne w kilku wersjach kolorystycznych: białej, grafitowej oraz czerwonej. W zależności od wybranego modelu koszulki, co najmniej 15 zł ze sprzedaży zostanie przekazane na rzecz Akademii Przyszłości, programu Stowarzyszenia Wiosna, która od lat pomaga dzieciom z lokalnych społeczności budować przyszłość, o jakiej marzą.

Każda koszulka z limitowanej kolekcji Disney została wyprodukowana z bawełny Fairtrade uprawianej wyłącznie przy użyciu wody deszczowej przez rolników z Rwenzori Farmers Marketing Co-operative Society w Ugandzie. Za wsparcie skierowane do ponad 600 rolników odpowiada Program Zrównoważonego Handlu TK Maxx, który umożliwia zwiększenie zarobków tamtejszych mieszkańców tak, by mogli podarować swoim dzieciom szansę na edukację oraz perspektywy na lepszą przyszłość.

Jesteśmy bardzo dumni z naszej współpracy z Akademią Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, która trwa od 2014 roku. W ciągu 7 lat, dzięki inicjatywom charytatywnym, takim jak tegoroczna limitowana edycja koszulek Disney, ale też wsparciu naszych klientów i pracowników zebraliśmy ponad 3 miliony zł na rzecz podopiecznych Akademii Przyszłości. Teraz dzieci z trudnościami w budowaniu własnej wartości potrzebują pomocy bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego cieszymy się, że dzięki limitowanej kolekcji koszulek Disney możemy pomagać im budować przyszłość, o jakiej marząmówi Jo Murphy, VP European Corporate Responsibility and Sustainability Director.    

Zysk ze sprzedaży limitowanej kolekcji koszulek Disney, które są dostępne w ofercie sklepów TK Maxx w całej Polsce, zostanie przekazany Akademii Przyszłości, programowi Stowarzyszenia Wiosna, który każdego roku wspiera ponad 1500 podopiecznych.

Koszulki z kolekcji Disney w TK Maxx są dostępne w poniższych wariantach:

  • Unisex T-shirt (dorośli) 59.99 zł (18 zł zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
  • Damski T-shirt (dorośli) 74.99 zł (22,50 zł zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
  • Dziecięcy T-shirt (2-7 lat) 49.99 zł (15 zł zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
  • Dziecięcy T-shirt (8-12 lat) 49.99 zł (zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.