TK Maxx we współpracy z Disney prezentuje limitowaną kolekcję koszulek
Pomoc innym niesie za sobą wspaniałe uczucie – kupując koszulkę z limitowanej kolekcji TK Maxx wspieramy Akademię Przyszłości organizowaną przez Stowarzyszenie Wiosna.
Od 1 czerwca w sklepach TK Maxx w całej Polsce dostępna jest limitowana kolekcja koszulek charytatywnych z wizerunkiem Myszki Mickey i Minnie, która powstała we współpracy z Disney. Zysk ze sprzedaży T-shirtów wyprodukowanych z bawełny Fairtade, zostanie przekazany na rzecz Akademii Przyszłości, programu Stowarzyszenia Wiosna, która od lat pomaga dzieciom z lokalnych społeczności budować przyszłość, o jakiej marzą.
W nowej charytatywnej kolekcji TK Maxx, która powstała we współpracy z Disney znajdują się koszulki damskie, dziecięce oraz unisex przedstawiające wizerunek Myszki Mickey lub Minnie. Produkty są dostępne w kilku wersjach kolorystycznych: białej, grafitowej oraz czerwonej. W zależności od wybranego modelu koszulki, co najmniej 15 zł ze sprzedaży zostanie przekazane na rzecz Akademii Przyszłości, programu Stowarzyszenia Wiosna, która od lat pomaga dzieciom z lokalnych społeczności budować przyszłość, o jakiej marzą.
Każda koszulka z limitowanej kolekcji Disney została wyprodukowana z bawełny Fairtrade uprawianej wyłącznie przy użyciu wody deszczowej przez rolników z Rwenzori Farmers Marketing Co-operative Society w Ugandzie. Za wsparcie skierowane do ponad 600 rolników odpowiada Program Zrównoważonego Handlu TK Maxx, który umożliwia zwiększenie zarobków tamtejszych mieszkańców tak, by mogli podarować swoim dzieciom szansę na edukację oraz perspektywy na lepszą przyszłość.
– Jesteśmy bardzo dumni z naszej współpracy z Akademią Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, która trwa od 2014 roku. W ciągu 7 lat, dzięki inicjatywom charytatywnym, takim jak tegoroczna limitowana edycja koszulek Disney, ale też wsparciu naszych klientów i pracowników zebraliśmy ponad 3 miliony zł na rzecz podopiecznych Akademii Przyszłości. Teraz dzieci z trudnościami w budowaniu własnej wartości potrzebują pomocy bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego cieszymy się, że dzięki limitowanej kolekcji koszulek Disney możemy pomagać im budować przyszłość, o jakiej marzą – mówi Jo Murphy, VP European Corporate Responsibility and Sustainability Director.
Zysk ze sprzedaży limitowanej kolekcji koszulek Disney, które są dostępne w ofercie sklepów TK Maxx w całej Polsce, zostanie przekazany Akademii Przyszłości, programowi Stowarzyszenia Wiosna, który każdego roku wspiera ponad 1500 podopiecznych.
Koszulki z kolekcji Disney w TK Maxx są dostępne w poniższych wariantach:
- Unisex T-shirt (dorośli) 59.99 zł (18 zł zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
- Damski T-shirt (dorośli) 74.99 zł (22,50 zł zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
- Dziecięcy T-shirt (2-7 lat) 49.99 zł (15 zł zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
- Dziecięcy T-shirt (8-12 lat) 49.99 zł (zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.