Komunikaty PR

W Smartney DA SIĘ. Pożyczkowy fintech startuje z nową kampanią TV

2021-03-15  |  07:15
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.

Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl

W Smartney DA SIĘ. Pożyczkowy fintech startuje z nową kampanią TV

Smartney startuje ze swoją drugą kampanią telewizyjną. W nowych spotach przedstawia ucieleśnienie filozofii marki – ambitną i pozytywną Dasię - która opowiada o tym, że na rynku finansowym wciąż jest miejsce na rozwiązania, które wydają się niemożliwe. W kampanii należący do francuskiej Grupy Oney Bank Smartney stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i sprzedażowego.

Od momentu wejścia na rynek w 2019 roku Smartney konsekwentnie pozycjonuje się jako firma, oferująca swoim klientom mądre rozwiązania finansowe. Również komunikacja skupiona jest wokół „satysfakcji z mądrego wyboru”. Dlatego już przed pandemią oferowane przez Smartney pożyczki niejednokrotnie były numerem 1 pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy niezmiennie do najnowocześniejszych i najszybszych na rynku finansowym. W czasie trwania kampanii telewizyjnej oferta będzie jeszcze atrakcyjniejsza, ponieważ firma wraca z promocją, umożliwiającą darmowy zwrot pożyczki w ciągu 60 dni, jeśli klient zmieni zdanie. 

Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. Marketingu w Smartney zdradza kulisy powstania konceptu nowej komunikacji: „Pisząc brief do przetargu na kampanię TV chcieliśmy przekazać kwintesencję naszej oferty, która łączy w sobie to co do tej pory było NIEMOŻLIWE: nowoczesny i w pełni online’owy proces, z naprawdę atrakcyjną cenowo i kwotowo ofertą, prostą umową i błyskawiczną wypłatą środków.  Postępowanie przetargowe przeprowadziliśmy rekordowo szybko.  Otrzymaliśmy wiele  konceptów kreatywnych odpowiadających na nasze potrzeby, jednak to Agencja Brasil ujęła nas  nieszablonowym podejściem nie tylko do briefu ale i do branży finansowej. Koncept „DA SiĘ” idealnie oddaje  ducha naszej marki.  Nie bez znaczenia jest również fakt, że wszyscy jesteśmy zmęczeni restrykcjami , ograniczeniami aktualnej sytuacji i takie pozytywne uosobienie szeregu możliwości w postaci DASI jest nam teraz potrzebne!

Dasia to nowa brand hero marki, która przekonuje kolejnych pojawiających się na ekranie bohaterów, że to co pozornie niemożliwe da się zrobić w Smartney. Lekki i nienachalny przekaz trafia do nowoczesnych konsumentów, którym zależy zarówno na cenie produktu jak i wygodzie korzystania z niego. Lekka i rytmiczna konwencja spotu to zasługa współpracy pomiędzy Agencją Brasil, domem produkcyjnym Papaya Films,  Reżyserem Aleksandrem Kropidłowskim oraz Rafałem Kulczyckim ze studia Sirens, który był odpowiedzialny za kompozycje muzyki do spotu.

„Liczymy na to, że wyrażenie: „Da się!” w języku potocznym będzie od teraz kojarzone z naszą marką. To pozytywny przekaz, który powinien nam towarzyszyć na codzień - nie tylko w kontekście pożyczania. Korzystajmy z nowych technologii, poszukujmy nowych rozwiązań i marek, które pomogą nam realizować nasze plany, a jednocześnie nie będą od nas wymagać zaangażowania czasowego. Właśnie o tym opowiada Dasia i właśnie to zrobiliśmy w Smartney.” - kończy Kulmaczewska.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=jgbvBNvHk_4

Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna BRASIL.

Produkcja: Dom produkcyjny PAPAYA FILMS

Muzyka: Rafał Kulczycki SIRENS konsultacje muzyczne 

Zakup TV, dom mediowy: WAVEMAKER Planowanie i zakup mediów online: SALES & MORE

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.