W Smartney DA SIĘ. Pożyczkowy fintech startuje z nową kampanią TV

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.
Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
W Smartney DA SIĘ. Pożyczkowy fintech startuje z nową kampanią TV
Smartney startuje ze swoją drugą kampanią telewizyjną. W nowych spotach przedstawia ucieleśnienie filozofii marki – ambitną i pozytywną Dasię - która opowiada o tym, że na rynku finansowym wciąż jest miejsce na rozwiązania, które wydają się niemożliwe. W kampanii należący do francuskiej Grupy Oney Bank Smartney stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i sprzedażowego.
Od momentu wejścia na rynek w 2019 roku Smartney konsekwentnie pozycjonuje się jako firma, oferująca swoim klientom mądre rozwiązania finansowe. Również komunikacja skupiona jest wokół „satysfakcji z mądrego wyboru”. Dlatego już przed pandemią oferowane przez Smartney pożyczki niejednokrotnie były numerem 1 pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy niezmiennie do najnowocześniejszych i najszybszych na rynku finansowym. W czasie trwania kampanii telewizyjnej oferta będzie jeszcze atrakcyjniejsza, ponieważ firma wraca z promocją, umożliwiającą darmowy zwrot pożyczki w ciągu 60 dni, jeśli klient zmieni zdanie.
Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. Marketingu w Smartney zdradza kulisy powstania konceptu nowej komunikacji: „Pisząc brief do przetargu na kampanię TV chcieliśmy przekazać kwintesencję naszej oferty, która łączy w sobie to co do tej pory było NIEMOŻLIWE: nowoczesny i w pełni online’owy proces, z naprawdę atrakcyjną cenowo i kwotowo ofertą, prostą umową i błyskawiczną wypłatą środków. Postępowanie przetargowe przeprowadziliśmy rekordowo szybko. Otrzymaliśmy wiele konceptów kreatywnych odpowiadających na nasze potrzeby, jednak to Agencja Brasil ujęła nas nieszablonowym podejściem nie tylko do briefu ale i do branży finansowej. Koncept „DA SiĘ” idealnie oddaje ducha naszej marki. Nie bez znaczenia jest również fakt, że wszyscy jesteśmy zmęczeni restrykcjami , ograniczeniami aktualnej sytuacji i takie pozytywne uosobienie szeregu możliwości w postaci DASI jest nam teraz potrzebne!
Dasia to nowa brand hero marki, która przekonuje kolejnych pojawiających się na ekranie bohaterów, że to co pozornie niemożliwe da się zrobić w Smartney. Lekki i nienachalny przekaz trafia do nowoczesnych konsumentów, którym zależy zarówno na cenie produktu jak i wygodzie korzystania z niego. Lekka i rytmiczna konwencja spotu to zasługa współpracy pomiędzy Agencją Brasil, domem produkcyjnym Papaya Films, Reżyserem Aleksandrem Kropidłowskim oraz Rafałem Kulczyckim ze studia Sirens, który był odpowiedzialny za kompozycje muzyki do spotu.
„Liczymy na to, że wyrażenie: „Da się!” w języku potocznym będzie od teraz kojarzone z naszą marką. To pozytywny przekaz, który powinien nam towarzyszyć na codzień - nie tylko w kontekście pożyczania. Korzystajmy z nowych technologii, poszukujmy nowych rozwiązań i marek, które pomogą nam realizować nasze plany, a jednocześnie nie będą od nas wymagać zaangażowania czasowego. Właśnie o tym opowiada Dasia i właśnie to zrobiliśmy w Smartney.” - kończy Kulmaczewska.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=jgbvBNvHk_4
Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna BRASIL.
Produkcja: Dom produkcyjny PAPAYA FILMS
Muzyka: Rafał Kulczycki SIRENS konsultacje muzyczne
Zakup TV, dom mediowy: WAVEMAKER Planowanie i zakup mediów online: SALES & MORE

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.