Komunikaty PR

W Smartney DA SIĘ. Pożyczkowy fintech startuje z nową kampanią TV

2021-03-15  |  07:15
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.

Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl

W Smartney DA SIĘ. Pożyczkowy fintech startuje z nową kampanią TV

Smartney startuje ze swoją drugą kampanią telewizyjną. W nowych spotach przedstawia ucieleśnienie filozofii marki – ambitną i pozytywną Dasię - która opowiada o tym, że na rynku finansowym wciąż jest miejsce na rozwiązania, które wydają się niemożliwe. W kampanii należący do francuskiej Grupy Oney Bank Smartney stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i sprzedażowego.

Od momentu wejścia na rynek w 2019 roku Smartney konsekwentnie pozycjonuje się jako firma, oferująca swoim klientom mądre rozwiązania finansowe. Również komunikacja skupiona jest wokół „satysfakcji z mądrego wyboru”. Dlatego już przed pandemią oferowane przez Smartney pożyczki niejednokrotnie były numerem 1 pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy niezmiennie do najnowocześniejszych i najszybszych na rynku finansowym. W czasie trwania kampanii telewizyjnej oferta będzie jeszcze atrakcyjniejsza, ponieważ firma wraca z promocją, umożliwiającą darmowy zwrot pożyczki w ciągu 60 dni, jeśli klient zmieni zdanie. 

Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. Marketingu w Smartney zdradza kulisy powstania konceptu nowej komunikacji: „Pisząc brief do przetargu na kampanię TV chcieliśmy przekazać kwintesencję naszej oferty, która łączy w sobie to co do tej pory było NIEMOŻLIWE: nowoczesny i w pełni online’owy proces, z naprawdę atrakcyjną cenowo i kwotowo ofertą, prostą umową i błyskawiczną wypłatą środków.  Postępowanie przetargowe przeprowadziliśmy rekordowo szybko.  Otrzymaliśmy wiele  konceptów kreatywnych odpowiadających na nasze potrzeby, jednak to Agencja Brasil ujęła nas  nieszablonowym podejściem nie tylko do briefu ale i do branży finansowej. Koncept „DA SiĘ” idealnie oddaje  ducha naszej marki.  Nie bez znaczenia jest również fakt, że wszyscy jesteśmy zmęczeni restrykcjami , ograniczeniami aktualnej sytuacji i takie pozytywne uosobienie szeregu możliwości w postaci DASI jest nam teraz potrzebne!

Dasia to nowa brand hero marki, która przekonuje kolejnych pojawiających się na ekranie bohaterów, że to co pozornie niemożliwe da się zrobić w Smartney. Lekki i nienachalny przekaz trafia do nowoczesnych konsumentów, którym zależy zarówno na cenie produktu jak i wygodzie korzystania z niego. Lekka i rytmiczna konwencja spotu to zasługa współpracy pomiędzy Agencją Brasil, domem produkcyjnym Papaya Films,  Reżyserem Aleksandrem Kropidłowskim oraz Rafałem Kulczyckim ze studia Sirens, który był odpowiedzialny za kompozycje muzyki do spotu.

„Liczymy na to, że wyrażenie: „Da się!” w języku potocznym będzie od teraz kojarzone z naszą marką. To pozytywny przekaz, który powinien nam towarzyszyć na codzień - nie tylko w kontekście pożyczania. Korzystajmy z nowych technologii, poszukujmy nowych rozwiązań i marek, które pomogą nam realizować nasze plany, a jednocześnie nie będą od nas wymagać zaangażowania czasowego. Właśnie o tym opowiada Dasia i właśnie to zrobiliśmy w Smartney.” - kończy Kulmaczewska.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=jgbvBNvHk_4

Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna BRASIL.

Produkcja: Dom produkcyjny PAPAYA FILMS

Muzyka: Rafał Kulczycki SIRENS konsultacje muzyczne 

Zakup TV, dom mediowy: WAVEMAKER Planowanie i zakup mediów online: SALES & MORE

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.