Komunikaty PR

W Smartney DA SIĘ. Pożyczkowy fintech startuje z nową kampanią TV

2021-03-15  |  07:15
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.

Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl

W Smartney DA SIĘ. Pożyczkowy fintech startuje z nową kampanią TV

Smartney startuje ze swoją drugą kampanią telewizyjną. W nowych spotach przedstawia ucieleśnienie filozofii marki – ambitną i pozytywną Dasię - która opowiada o tym, że na rynku finansowym wciąż jest miejsce na rozwiązania, które wydają się niemożliwe. W kampanii należący do francuskiej Grupy Oney Bank Smartney stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i sprzedażowego.

Od momentu wejścia na rynek w 2019 roku Smartney konsekwentnie pozycjonuje się jako firma, oferująca swoim klientom mądre rozwiązania finansowe. Również komunikacja skupiona jest wokół „satysfakcji z mądrego wyboru”. Dlatego już przed pandemią oferowane przez Smartney pożyczki niejednokrotnie były numerem 1 pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy niezmiennie do najnowocześniejszych i najszybszych na rynku finansowym. W czasie trwania kampanii telewizyjnej oferta będzie jeszcze atrakcyjniejsza, ponieważ firma wraca z promocją, umożliwiającą darmowy zwrot pożyczki w ciągu 60 dni, jeśli klient zmieni zdanie. 

Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. Marketingu w Smartney zdradza kulisy powstania konceptu nowej komunikacji: „Pisząc brief do przetargu na kampanię TV chcieliśmy przekazać kwintesencję naszej oferty, która łączy w sobie to co do tej pory było NIEMOŻLIWE: nowoczesny i w pełni online’owy proces, z naprawdę atrakcyjną cenowo i kwotowo ofertą, prostą umową i błyskawiczną wypłatą środków.  Postępowanie przetargowe przeprowadziliśmy rekordowo szybko.  Otrzymaliśmy wiele  konceptów kreatywnych odpowiadających na nasze potrzeby, jednak to Agencja Brasil ujęła nas  nieszablonowym podejściem nie tylko do briefu ale i do branży finansowej. Koncept „DA SiĘ” idealnie oddaje  ducha naszej marki.  Nie bez znaczenia jest również fakt, że wszyscy jesteśmy zmęczeni restrykcjami , ograniczeniami aktualnej sytuacji i takie pozytywne uosobienie szeregu możliwości w postaci DASI jest nam teraz potrzebne!

Dasia to nowa brand hero marki, która przekonuje kolejnych pojawiających się na ekranie bohaterów, że to co pozornie niemożliwe da się zrobić w Smartney. Lekki i nienachalny przekaz trafia do nowoczesnych konsumentów, którym zależy zarówno na cenie produktu jak i wygodzie korzystania z niego. Lekka i rytmiczna konwencja spotu to zasługa współpracy pomiędzy Agencją Brasil, domem produkcyjnym Papaya Films,  Reżyserem Aleksandrem Kropidłowskim oraz Rafałem Kulczyckim ze studia Sirens, który był odpowiedzialny za kompozycje muzyki do spotu.

„Liczymy na to, że wyrażenie: „Da się!” w języku potocznym będzie od teraz kojarzone z naszą marką. To pozytywny przekaz, który powinien nam towarzyszyć na codzień - nie tylko w kontekście pożyczania. Korzystajmy z nowych technologii, poszukujmy nowych rozwiązań i marek, które pomogą nam realizować nasze plany, a jednocześnie nie będą od nas wymagać zaangażowania czasowego. Właśnie o tym opowiada Dasia i właśnie to zrobiliśmy w Smartney.” - kończy Kulmaczewska.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=jgbvBNvHk_4

Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna BRASIL.

Produkcja: Dom produkcyjny PAPAYA FILMS

Muzyka: Rafał Kulczycki SIRENS konsultacje muzyczne 

Zakup TV, dom mediowy: WAVEMAKER Planowanie i zakup mediów online: SALES & MORE

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.