Wafle Familijne dzisiaj kończą 25 lat!
Słodką historię marki Familijne zapoczątkowała rejestracja znaku towarowego „Wafle Familijne” dokonana 21 sierpnia 1995 r. W tym samym roku z zakładów bydgoskiej Jutrzenki trafiły na rynek pierwsze Wafle Familijne, które zrewolucjonizowały kategorię wafli rodzinnych.
Pierwsze Familijne były innowacyjnym waflem, jakiego ówczesny polski rynek jeszcze nie widział. Dwa kremy – kakaowy i śmietankowy – ukryte w jednym wafelku to pierwszy „dwusmak”, jaki pojawił się na sklepowych półkach i… gości na nich do dzisiaj.
Marka Familijne nieprzerwanie wyznacza trendy i wpływa na gusta Polaków od początku swojego istnienia. W ciągu 25 lat oferta produktowa rozrosła się do 11 wariantów smakowych. Wśród nich znajdują się m.in. unikalne Familijne wafle Gofrowe - pierwsze w kraju połączenie grubego, chrupiącego wafla o strukturze przypominającej gofra z puszystym musem lub kremem.
Dzisiaj Wafle Familijne to strategiczna marka w portfelu Colian, która od lat jest numerem jeden w segmencie wafli rodzinnych (Colian za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2019 – czerwiec 2020, kategoria: wafle rodzinne). Za Familijnymi niezmiennie stoi rodzinność, radość ze wspólnie spędzonych chwil i chrupiąca przyjemność. Jako niekwestionowany synonim kategorii marka stale umacnia pozycję rynkową, co przekłada się na osiągane wyniki. Pierwsza połowa tego roku przyniosła prawie 30% wzrost odsprzedaży Wafli Familijnych – z dynamiką kilkukrotnie szybszą od całego rynku! (Colian za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa, okres styczeń - czerwiec 2020, kategoria: wafle rodzinne). Aktualnie Wafle Familijne śmietankowe 180 g, kakaowo-śmietankowe 180 g czy kakaowe 180 g to najczęściej wybierane produkty wśród wafli rodzinnych bez czekolady.
Marka hucznie świętuje swoje urodziny. Z okazji jubileuszu Wafli Familijnych, do końca sierpnia trwa loteria „Familijne 25. Urodziny”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zakupić dwa dowolne opakowania Wafli Familijnych, zarejestrować paragon na stronie www.familijne.pl i zdrapać wirtualną zdrapkę. Do wygrania jest samochód oraz nagrody pieniężne. Z kolei bez rejestracji paragonu można zdobyć pakiety Wafli Familijnych dla całej rodziny.
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.