Komunikaty PR

Wafle Familijne Mus je schrupać… zanim znikną!

2021-05-20  |  01:00
Biuro prasowe

Lekkie gofrowe, przełożone kremowym musem, chrupiące i idealne do podjadania  - takie są Wafle Familijne. Nic więc dziwnego, że mają tendencję do… znikania w tajemniczych okolicznościach! Dlatego pamiętaj – mus je schrupać… zanim znikną!

Gdzie się podziały nasze wafelki? Czy Familijne schrupały wróbelki? Odpowiedzi na te i inne pytania marka udziela w nowej kampanii, realizowanej od maja m.in. w telewizji. Zaprasza w niej do rodzinnej zabawy w poszukiwanie zaginionych wafelków w towarzystwie rysunkowych postaci – dinożarła, wróbelka, bluesowych miśków czy przybysza z kosmosu. Mus zobaczyć… choćby tutaj www.familijne.pl

Familijne to wafle rodzinne numer jeden w Polsce. Uwielbiane od ponad 25 lat za idealne połączenie chrupiącego wafelka i lekkiego, kremowego musu. Dostępne w szerokim wyborze aż 11 smaków, są chrupiącą, słodką przekąską do podjadania i dzielenia się z bliskimi w każdym miejscu i czasie.

 

Gruby kaliber wśród wafli, delikatny jak obłoczki!

Do najbardziej ulubionych i unikalnych smaków należą Familijne wafle Gofrowe  - pierwsze w kraju połączenie grubego, chrupiącego wafla o strukturze przypominającej gofra z puszystym musem czekoladowym lub waniliowym. A dla tych, którzy kochają jeszcze bardziej przyjemnościowe smaki jest coś specjalnego – ciemny kakaowy wafel gofrowy z karmelowym kremem! No nie ma rady, mus je schrupać!

 

Klasyka najszybciej znika

Wafle Familijne śmietankowe, kakaowo-śmietankowe i kakaowe to trzy klasyczne smaki, które znikają z półek najszybciej. Wytrawne kakao i słodka śmietanka należą bowiem do ulubionych smaków Polaków. Idealnie chrupiące i lekkie (bo bez czekolady) wafelki ma pod ręką każda mama, by zawsze móc uratować sytuację, gdy… Familijne „znikną” w tajemniczych okolicznościach. Nigdy nie można być pewnym, czy zostały schrupane czy może porwane?;) Dlatego… mus je schrupać… zanim znikną!

 

Wafle Familijne są dostępne w sugerowanej cenie det. ok. 2,99 zł za opakowanie 180 g.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=JwM6t3NOQzI

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.