Komunikaty PR

Wafle Familijne Mus je schrupać… zanim znikną!

2021-05-20  |  01:00
Biuro prasowe

Lekkie gofrowe, przełożone kremowym musem, chrupiące i idealne do podjadania  - takie są Wafle Familijne. Nic więc dziwnego, że mają tendencję do… znikania w tajemniczych okolicznościach! Dlatego pamiętaj – mus je schrupać… zanim znikną!

Gdzie się podziały nasze wafelki? Czy Familijne schrupały wróbelki? Odpowiedzi na te i inne pytania marka udziela w nowej kampanii, realizowanej od maja m.in. w telewizji. Zaprasza w niej do rodzinnej zabawy w poszukiwanie zaginionych wafelków w towarzystwie rysunkowych postaci – dinożarła, wróbelka, bluesowych miśków czy przybysza z kosmosu. Mus zobaczyć… choćby tutaj www.familijne.pl

Familijne to wafle rodzinne numer jeden w Polsce. Uwielbiane od ponad 25 lat za idealne połączenie chrupiącego wafelka i lekkiego, kremowego musu. Dostępne w szerokim wyborze aż 11 smaków, są chrupiącą, słodką przekąską do podjadania i dzielenia się z bliskimi w każdym miejscu i czasie.

 

Gruby kaliber wśród wafli, delikatny jak obłoczki!

Do najbardziej ulubionych i unikalnych smaków należą Familijne wafle Gofrowe  - pierwsze w kraju połączenie grubego, chrupiącego wafla o strukturze przypominającej gofra z puszystym musem czekoladowym lub waniliowym. A dla tych, którzy kochają jeszcze bardziej przyjemnościowe smaki jest coś specjalnego – ciemny kakaowy wafel gofrowy z karmelowym kremem! No nie ma rady, mus je schrupać!

 

Klasyka najszybciej znika

Wafle Familijne śmietankowe, kakaowo-śmietankowe i kakaowe to trzy klasyczne smaki, które znikają z półek najszybciej. Wytrawne kakao i słodka śmietanka należą bowiem do ulubionych smaków Polaków. Idealnie chrupiące i lekkie (bo bez czekolady) wafelki ma pod ręką każda mama, by zawsze móc uratować sytuację, gdy… Familijne „znikną” w tajemniczych okolicznościach. Nigdy nie można być pewnym, czy zostały schrupane czy może porwane?;) Dlatego… mus je schrupać… zanim znikną!

 

Wafle Familijne są dostępne w sugerowanej cenie det. ok. 2,99 zł za opakowanie 180 g.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=JwM6t3NOQzI

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.