Komunikaty PR

Wafle Familijne Mus je schrupać… zanim znikną!

2021-05-20  |  01:00
Biuro prasowe

Lekkie gofrowe, przełożone kremowym musem, chrupiące i idealne do podjadania  - takie są Wafle Familijne. Nic więc dziwnego, że mają tendencję do… znikania w tajemniczych okolicznościach! Dlatego pamiętaj – mus je schrupać… zanim znikną!

Gdzie się podziały nasze wafelki? Czy Familijne schrupały wróbelki? Odpowiedzi na te i inne pytania marka udziela w nowej kampanii, realizowanej od maja m.in. w telewizji. Zaprasza w niej do rodzinnej zabawy w poszukiwanie zaginionych wafelków w towarzystwie rysunkowych postaci – dinożarła, wróbelka, bluesowych miśków czy przybysza z kosmosu. Mus zobaczyć… choćby tutaj www.familijne.pl

Familijne to wafle rodzinne numer jeden w Polsce. Uwielbiane od ponad 25 lat za idealne połączenie chrupiącego wafelka i lekkiego, kremowego musu. Dostępne w szerokim wyborze aż 11 smaków, są chrupiącą, słodką przekąską do podjadania i dzielenia się z bliskimi w każdym miejscu i czasie.

 

Gruby kaliber wśród wafli, delikatny jak obłoczki!

Do najbardziej ulubionych i unikalnych smaków należą Familijne wafle Gofrowe  - pierwsze w kraju połączenie grubego, chrupiącego wafla o strukturze przypominającej gofra z puszystym musem czekoladowym lub waniliowym. A dla tych, którzy kochają jeszcze bardziej przyjemnościowe smaki jest coś specjalnego – ciemny kakaowy wafel gofrowy z karmelowym kremem! No nie ma rady, mus je schrupać!

 

Klasyka najszybciej znika

Wafle Familijne śmietankowe, kakaowo-śmietankowe i kakaowe to trzy klasyczne smaki, które znikają z półek najszybciej. Wytrawne kakao i słodka śmietanka należą bowiem do ulubionych smaków Polaków. Idealnie chrupiące i lekkie (bo bez czekolady) wafelki ma pod ręką każda mama, by zawsze móc uratować sytuację, gdy… Familijne „znikną” w tajemniczych okolicznościach. Nigdy nie można być pewnym, czy zostały schrupane czy może porwane?;) Dlatego… mus je schrupać… zanim znikną!

 

Wafle Familijne są dostępne w sugerowanej cenie det. ok. 2,99 zł za opakowanie 180 g.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=JwM6t3NOQzI

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates Biuro prasowe
2024-05-14 | 14:13

Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów
Media i PR Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
2024-05-13 | 13:00

Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio

Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości
Media i PR Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
2024-05-09 | 14:30

Maciej Dolega w MediaMarktPolska!

MediaMarkt Polska ma przyjemność ogłosić powołanie Macieja Dolegi na stanowisko szefa działu PR i rzecznika prasowego ze skutkiem od początku maja 2024 roku. Dzięki ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.