Komunikaty PR

Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2021!

2021-06-02  |  01:00
Biuro prasowe

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska twórczo pobudza środowisko artystyczne. Do IV edycji akcji, promującej i odkrywającego talenty z dziedziny szeroko pojętej grafiki i designu, zgłoszono niemal 2400 prac. Jury wyłoniło 12 najlepszych prac inspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. 

Rozstrzygnięto IV odsłonę konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, wspierającego młodych, choć niekoniecznie metryką, twórców. Akcja adresowana do pasjonatów grafiki, designu oraz projektowania, cieszy się dużym uznaniem w środowisku artystów, zarówno wśród profesjonalistów, jak i amatorów. W tym roku zgłoszono niemal 2400 interpretacji wskazanego tematu!

 

Uczestnicy konkursu przygotowywali nadruki na T-shirty, inspirowane hasłem „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Ich autorzy wykazali się dużą dozą kreatywności, pomysłowością i świetnym warsztatem. Korzystali z różnych stylów, technik oraz narzędzi. Zaowocowało to wieloma nieszablonowymi, atrakcyjnymi wizualnie projektami, oddającymi charakter Śliwki Nałęczowskiej i łączącymi w sobie aspekt komercyjny.

 

Spośród 2315 prac, spełniających regulaminowe wymagania, wyłoniono 12 laureatów. Wyboru dokonało jury złożone ze specjalistów grafiki i designu, w tym m.in. Mateusz Suda, ilustrator mody i projektant graficzny, prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej ASP oraz eksperci projektowania i designu z ramienia partnerów i patronów akcji.

 

Design by Śliwka Nałęczowska 2021 wygrała Anita Tomala-Cygan, która otrzymała 10 tys. zł i zapas Śliwki Nałęczowskiej. Dla kolejnych laureatów przewidziano nagrody finansowe i produktowe: (odpowiednio 7 tys., 5 tys. i 5 x 500 zł i zestawy pralin, a dla dalszych miejsc – zestawy Śliwki Nałęczowskiej). Wybrane projekty stworzą limitowaną kolekcję T-shirtów, która będzie dostępna w salonach sieci Medicine.

 

Tegoroczna odsłona Design by Śliwka Nałęczowska była nastawiona na autentyczną sztukę łączenia. Połączyliśmy siły z siecią Medicine, by mocniej zaakcentować artystyczny, edukacyjny i komercyjny wymiar konkursu. Genialne zestawienie owocu polskiej śliwki i wytrawnej czekolady pobudziło kreatywność uczestników akcji i wyzwoliło w nich twórczą postawę. Wspierając sztukę i artystów, Śliwka Nałęczowska konsekwentnie buduje swój wizerunek mecenasa twórców i sama zyskuje coraz bardziej aspirujące oblicze podkreśla Bożena Piotrowska, odpowiedzialna za markę.

 

IV edycja Design by Śliwka Nałęczowska została zrealizowana we współpracy z partnerami: marką odzieżową Medicine, Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie i Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej. Patronami medialnymi konkursem zostali: NOIZZ, Grafmag i K MAG.

 

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska otrzymał szerokie wsparcie medialne i PR. Zrealizowano zasięgową kampanię internetową, w tym w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja Expansja Advertising, Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates Biuro prasowe
2024-05-14 | 14:13

Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów
Media i PR Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
2024-05-13 | 13:00

Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio

Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości
Media i PR Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
2024-05-09 | 14:30

Maciej Dolega w MediaMarktPolska!

MediaMarkt Polska ma przyjemność ogłosić powołanie Macieja Dolegi na stanowisko szefa działu PR i rzecznika prasowego ze skutkiem od początku maja 2024 roku. Dzięki ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.