Komunikaty PR

Znane marki taniej. Wspaniałe uczucie – Nowa kampania reklamowa TK Maxx

2021-05-24  |  10:00

20 maja br. TK Maxx startuje z nową kampanią reklamową. Motywem przewodnim trzech spotów telewizyjnych jest celebrowanie wspaniałego uczucia, które niesie za sobą odkrywanie niesamowitych, doskonałej jakości perełek w atrakcyjnych cenach! Nowa kampania reklamowa TK Maxx jest realizowana w Austrii, Holandii, Niemczech, Polsce, Irlandii i Wielkiej Brytanii. 

Kampania składa się z trzech spotów telewizyjnych przedstawiających bohaterów, których łączy jeden wspólny mianownik – wspaniałe uczucie, jakie towarzyszy im po zakończonej sukcesem wyprawie do 
TK Maxx. W reklamach ukazane zostały pozytywne emocje, jakie wiążą się z odkrywaniem fantastycznych perełek i doskonałej jakości w TK Maxx. Bohaterowie spotów przenoszą nas do niesamowitego świata pełnego skarbów znanych marek w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Niezależnie od tego czy szukamy produktów dla domu, ubrań, butów czy kosmetyków, wizyta w TK Maxx gwarantuje pełne radości odkrywanie fantastycznych skarbów taniej, wywołuje uśmiech na twarzy każdego i niesie ze sobą wspaniałe uczucie, które nie sposób zachować tylko dla siebie. 

Wiemy, jak wiele pozytywnych emocji od lat towarzyszy naszym klientom podczas odkrywania niesamowitych perełek w TK Maxx. Po tym wyjątkowo trudnym roku zależy nam na celebrowaniu wspaniałego uczucia, jakie niesie za sobą właśnie to poszukiwanie i zabieranie do domu fantastycznych skarbów znanych marek taniej. Nasza kampania doskonale oddaje to niesamowite uczucie, którym chcemy dzielić się z innymi i dowodzi, że z TK Maxx każdy wychodzi z uśmiechem na twarzy – mówi Deborah Dolce, Group Brand & Marketing Director TK Maxx.

Taekwondo

Akcja spotu rozgrywa się na sali treningowej, gdzie odbywają się zajęcia z Taekwondo. Główna bohaterka reklamy – Zosia, podchodzi do swojego instruktora, który nie kryje zdziwienia widząc srebrny, połyskujący pas zdobiący strój dziewczynki. Trener dopytuje Zosię, gdzie znalazła ten wyjątkowy dodatek – w ramach odpowiedzi może zaobserwować imponujący układ składający się z ruchów Teakwondo, podczas którego dziewczynka odpowiada, że połyskujący pas to perełka z TK Maxx, po czym z dumą dołącza do pozostałych uczestników zajęć.  

Klub karciany

Bohaterkami 30-sekundowej reklamy są przyjaciółki, które spędzają wspólny wieczór, relaksując się przy grze w karty. Kamera skupia się na Pani Urszuli, która w spektakularny sposób tasuje karty – co, jak się okazuje nie jest głównym aspektem, który przykuwa uwagę pozostałych kobiet. Przyjaciółki z fascynacją przyglądają się zjawiskowemu manicure głównej bohaterki pytając, gdzie znalazła tak wyjątkowy lakier do paznokci. Kobieta odpowiada, że kosmetyk najwyższej jakości w kolorze ananasowego zachodu słońca znalazła w TK Maxx. Lakier z TK Maxx budzi zachwyt w towarzyszkach głównej bohaterki, która po raz kolejny nonszalancko prezentuje koleżankom swoje dłonie.

Sąsiedzi 

Akcja spotu rozgrywa się w mieszkaniu kobiety, która spędza wieczór na czytaniu książki. W pewnym momencie jej uwagę przykuwa światło, migające w oknie sąsiada. Światło lampy co chwilę pojawia się w innej części mieszkania – włączając się i wyłączając podczas zmiany swojego położenia. W oknie pojawia się sąsiad kobiety, który informuje ją, że jest to jego nowa lampka biurkowa z obrotowym kloszem, którą zakupił ostatnio w ramach wyjątkowej okazji. Zapytany o to, gdzie znalazł tę niesamowitą perełkę – z nieodpartą satysfakcją odpowiada, że kupił ją w TK Maxx. 

Spoty, które zostały nakręcone w Londynie i wyreżyserowane przez Frederika Bonda są emitowane od 20 maja. Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy London, za koordynację komunikacji PR oraz współpracę z influencerami odpowiada Ogilvy, a działania mediowe realizowane są przez Mindshare.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.