Znane marki taniej. Wspaniałe uczucie – Nowa kampania reklamowa TK Maxx
20 maja br. TK Maxx startuje z nową kampanią reklamową. Motywem przewodnim trzech spotów telewizyjnych jest celebrowanie wspaniałego uczucia, które niesie za sobą odkrywanie niesamowitych, doskonałej jakości perełek w atrakcyjnych cenach! Nowa kampania reklamowa TK Maxx jest realizowana w Austrii, Holandii, Niemczech, Polsce, Irlandii i Wielkiej Brytanii.
Kampania składa się z trzech spotów telewizyjnych przedstawiających bohaterów, których łączy jeden wspólny mianownik – wspaniałe uczucie, jakie towarzyszy im po zakończonej sukcesem wyprawie do
TK Maxx. W reklamach ukazane zostały pozytywne emocje, jakie wiążą się z odkrywaniem fantastycznych perełek i doskonałej jakości w TK Maxx. Bohaterowie spotów przenoszą nas do niesamowitego świata pełnego skarbów znanych marek w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Niezależnie od tego czy szukamy produktów dla domu, ubrań, butów czy kosmetyków, wizyta w TK Maxx gwarantuje pełne radości odkrywanie fantastycznych skarbów taniej, wywołuje uśmiech na twarzy każdego i niesie ze sobą wspaniałe uczucie, które nie sposób zachować tylko dla siebie.
Wiemy, jak wiele pozytywnych emocji od lat towarzyszy naszym klientom podczas odkrywania niesamowitych perełek w TK Maxx. Po tym wyjątkowo trudnym roku zależy nam na celebrowaniu wspaniałego uczucia, jakie niesie za sobą właśnie to poszukiwanie i zabieranie do domu fantastycznych skarbów znanych marek taniej. Nasza kampania doskonale oddaje to niesamowite uczucie, którym chcemy dzielić się z innymi i dowodzi, że z TK Maxx każdy wychodzi z uśmiechem na twarzy – mówi Deborah Dolce, Group Brand & Marketing Director TK Maxx.
Taekwondo
Akcja spotu rozgrywa się na sali treningowej, gdzie odbywają się zajęcia z Taekwondo. Główna bohaterka reklamy – Zosia, podchodzi do swojego instruktora, który nie kryje zdziwienia widząc srebrny, połyskujący pas zdobiący strój dziewczynki. Trener dopytuje Zosię, gdzie znalazła ten wyjątkowy dodatek – w ramach odpowiedzi może zaobserwować imponujący układ składający się z ruchów Teakwondo, podczas którego dziewczynka odpowiada, że połyskujący pas to perełka z TK Maxx, po czym z dumą dołącza do pozostałych uczestników zajęć.
Klub karciany
Bohaterkami 30-sekundowej reklamy są przyjaciółki, które spędzają wspólny wieczór, relaksując się przy grze w karty. Kamera skupia się na Pani Urszuli, która w spektakularny sposób tasuje karty – co, jak się okazuje nie jest głównym aspektem, który przykuwa uwagę pozostałych kobiet. Przyjaciółki z fascynacją przyglądają się zjawiskowemu manicure głównej bohaterki pytając, gdzie znalazła tak wyjątkowy lakier do paznokci. Kobieta odpowiada, że kosmetyk najwyższej jakości w kolorze ananasowego zachodu słońca znalazła w TK Maxx. Lakier z TK Maxx budzi zachwyt w towarzyszkach głównej bohaterki, która po raz kolejny nonszalancko prezentuje koleżankom swoje dłonie.
Sąsiedzi
Akcja spotu rozgrywa się w mieszkaniu kobiety, która spędza wieczór na czytaniu książki. W pewnym momencie jej uwagę przykuwa światło, migające w oknie sąsiada. Światło lampy co chwilę pojawia się w innej części mieszkania – włączając się i wyłączając podczas zmiany swojego położenia. W oknie pojawia się sąsiad kobiety, który informuje ją, że jest to jego nowa lampka biurkowa z obrotowym kloszem, którą zakupił ostatnio w ramach wyjątkowej okazji. Zapytany o to, gdzie znalazł tę niesamowitą perełkę – z nieodpartą satysfakcją odpowiada, że kupił ją w TK Maxx.
Spoty, które zostały nakręcone w Londynie i wyreżyserowane przez Frederika Bonda są emitowane od 20 maja. Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy London, za koordynację komunikacji PR oraz współpracę z influencerami odpowiada Ogilvy, a działania mediowe realizowane są przez Mindshare.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.