Komunikaty PR

MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024

2024-05-27  |  14:00
Biuro prasowe

Sieć specjalistycznych sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych. Konsumenci doceniają zarówno kompleksową ofertę nowoczesnej elektroniki i związanych z nią usług, jak i profesjonalne doradztwo oraz wysokie standardy obsługi. Znalazło to odzwierciedlenie w wysokich notach, które przyznali marce. Dzięki ich uznaniu MediaMarkt ponownie znalazł się w gronie firm najbardziej przyjaznych klientom w Polsce. Marka została wyróżniona w kategorii  „Elektromarkety”, osiągając wynik na poziomie 81,6%, przy średnim wskaźniku branży 74,2%.

​​​​Gwiazda Jakości Obsługi przyznana marce przez samych konsumentów i to trzeci rok z rzędu, ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ stanowi potwierdzenie profesjonalizmu i zaangażowania całego zespołu MediaMarkt. Każdego dnia staramy się zapewniać naszym klientom najlepsze doświadczenia i satysfakcję w każdym kanale sprzedaży i w każdym punkcie kontaktu z marką. Bardzo dziękujemy naszym lojalnym klientom za to wyróżnienie i za to, że ponownie obdarzyli nas zaufaniem i motywują do nieustannego rozwoju. Dziękuję również naszym pracownikom w sklepach za ich zaangażowanie oraz profesjonalizm, które są fundamentem tego sukcesu mówi Snjezana Bandner, Prezeska Zarządu MediaMarktSaturn Polska.

W badaniu satysfakcji konsumentów zespół specjalistów Polskiego Programu Jakości przeanalizował opinie osób, które w ciągu całego roku 2023 oceniały blisko 40 tysięcy firm z ponad 200 branż za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl.

Prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi otrzymały te firmy, które uzyskały najwyższe oceny oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży. Nagroda przyznawana jest zawsze na początku nowego roku za rok poprzedni.

Nagroda, jaką jest tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to ogromny zaszczyt, który nie tylko podkreśla zaangażowanie całej Ekipy MediaMarkt w dostarczanie najwyższej jakości usług, ale również stanowi potwierdzenie, że nasza praca jest doceniana przez klientów. Otrzymanie tej nagrody kolejny rok z rzędu jest dla nas nie tylko powodem do dumy, ale także motywacją do dalszego doskonalenia naszych standardów obsługi. To też dowód na to, że nasza strategia oparta na zrozumieniu potrzeb klienta i dążeniu do ich pełnego zaspokojenia przynosi wymierne efektystwierdza Maciej Dolega, Rzecznik prasowy MediaMarktSaturn Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.