Metro Art - nowa inwestycja Victorii Dom na warszawskiej Pradze z gwarancją ceny
Ruszyła sprzedaż mieszkań w Metro Art, najnowszej inwestycji Victorii Dom. W budynku położonym na warszawskiej Pradze Południe zaprojektowano 133 lokale. Ogromnym atutem jest gwarancja ceny mieszkania zapisanej w umowie z deweloperem. Dodatkowo, 11 i 12 maja wszystkie mieszkania Victorii Dom będzie można kupić z atrakcyjnym rabatem.
Metro Art to nowe miejsce na mapie Warszawy. Osiedle powstaje w dzielnicy Praga Południe przy ul. Żupniczej. Oferta Victorii Dom jest skierowana do osób ceniących sobie klimat dzielnicy, bliskość bogatej miejskiej infrastruktury oraz rozległych terenów zielonych. W ofercie dewelopera dostępne są mieszkania: 1, 2, 3, 4, 5-pokojowe o metrażach od 29 do 133 m2. Każde ma balkon, taras lub – na parterze – ogródek. Nowością są lokale z antresolą.
Mieszkanie w gwarantowanej cenie
– Klientom, którzy podpisują umowy kupna mieszkania gwarantujemy, że cena lokalu będzie utrzymana bez względu na okoliczności. Dzięki naszemu doświadczeniu tak zarządzamy biznesem, że nasi klienci nie poniosą konsekwencji gospodarczych zawirowań – mówi Ewa Rathe-Głowacka, dyrektor marketingu Victorii Dom. Większość ekspertów twierdzi, że stawki za m2 w stolicy będą wciąż rosły. Z danych redNet 24 wynika, że w ostatnich kwartałach średnie ceny mieszkań w największych polskich miastach cechuje tendencja wzrostowa. W Warszawie na koniec marca za metr kwadratowy trzeba było zapłacić średnio już 13,5 tys., co daje 5 proc. wzrost w porównaniu z ceną z końca 2021 r. Średnia cena m2 lokalu w Metro Art to ok. 13 tys. zł. Dodatkowo, w dniach 11 i 12 maja wszystkie mieszkania Victorii Dom będzie można kupić z rabatem nawet do 600 za m2. (więcej informacji na stronie: https://wieczoryotwarte22.victoriadom.pl/?utm_source=victoriadom&utm_medium=popup&utm_campaign=wieczory_otwarte_22&ref=victoriadom_popup_wieczory_otwarte_22)
Modna dzielnica z trzecią linią metra
Warszawska Praga od kliku lat przeżywa renesans. Jej niepowtarzalny klimat, oryginalna przedwojenna architektura i niebanalne knajpki docenił brytyjski dziennik „The Independent” w zestawieniu najciekawszych dzielnic europejskich miast. Sama Praga Południe znalazła się w ubiegłym roku w pierwszej piątce rankingu najpopularniejszych dzielnic Warszawy przygotowanym przez morizon.pl. Metro Art jest inwestycją dobrze skomunikowaną z centrum stolicy dzięki bogatej sieci tramwajowej oraz autobusowej. W pobliżu, już w przyszłym roku, zaplanowana jest budowa trzeciej linii metra. Obecnie lokalizacja pozwala na łatwy dostęp do sklepów oraz galerii handlowych: Atrium Promenada, CH King Cross, Rondo Wiatraczna, Biedronka, Auchan czy znany Bazar Szembeka. To nie wszystko. Bliskość plaż miejskich, prom Pliszka, wiślane bulwary, Park Skaryszewski wraz z miejscami do aktywnej rekreacji i zabaw, Rezerwat Olszynka Grochowska, Stadion Narodowy oraz sławna ulica Francuska na Saskiej Kępie oferująca wiele restauracji i kawiarni to tylko nieliczne propozycje spędzania czasu wolnego
Victoria Dom to deweloper z 24-letnim doświadczeniem, którego filozofią jest maksymalne ułatwienie zakupu mieszkania. Pomaga w tym Dom Kredytowy Victoria. Victoria Dom oddała do użytku ponad 12 tys. mieszkań i domów. Obecnie w różnych fazach realizacji i przygotowania jest ponad 12,5 tys. mieszkań. Spółka, która prowadzi inwestycje przede wszystkim w Warszawie, w ubiegłym roku rozpoczęła również budowę osiedla Viva Piast w Krakowie. Od 6 lat deweloper jest obecny także na rynku niemieckim – w Berlinie, a od dwóch lat w Lipsku.
Victoria Dom jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich, posiada certyfikat dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług. Victoria Dom była wielokrotnie nagradzana, w tym m.in. nagrodą Deweloper Roku „Gazety Finansowej” i Diamentem Forbesa.
Więcej informacji na stronie: www.victoriadom.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.