Komunikaty PR

MGA Entertainment Poland z innowacyjną kampanią dla L.O.L Surprise!

2023-04-12  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

MGA Entertainment Poland ruszy z pierwszą w swojej historii kampanią adresowalną dla marki L.O.L Surprise! z wykorzystaniem technologii Finecast. Działania zaprojektowane zostały przez agencję Wavemaker i skierowane są do matek z dziećmi w wieku od 3 do 7 lat. Celem kampanii jest dotarcie do 310 750 przedstawicieli grupy. Start emisji spotów zaplanowany jest na 17 kwietna br. i ma potrwać do 16 maja br.

MGA Entertainment Poland w ramach promocji swojej marki L.O.L Surprise! 17 kwietnia br. rusza z kampanią adresowalną zaprojektowaną we współpracy z agencją Wavemaker, specjalizującą się w technologiach reklamowych umożliwiających planowanie ściśle stargetowanych kampanii wideo.

Marka L.O.L Surprise! należy do portfolio MGA Entertainment – najszybciej rozwijającej się firmy z zabawkami na świecie. L.O.L. Surprise! to marzenie wielu dziewczynek. Seria ta należy do kategorii zabawek unboxing.

Finecast wykorzystuje możliwości addressable TV, czyli telewizji programatycznej, która umożliwia dostarczanie spersonalizowanej reklamy telewizyjnej do konkretnej grupy celowej, przy wykorzystaniu urządzeń Connected TV (Smart TV). Poza personalizowaną formą przekazu jedną z rzeczy, która wyróżnia reklamę Finecast, to aspekt premium dużego ekranu – przekątna telewizora, na którym wyświetlane są kampanie Finecast, jest średnio 4,5 razy większa od ekranu kampanii online video.

Kampania oparta została na skoncentrowanych i trafnych komunikatach. Chcemy jeszcze lepiej pokazać, że produkty L.O.L. Surprise! uczą odwagi wyrażania swojej osobowości. Nic nie ogranicza dziecięcej wyobraźni, czasami jednak trzeba naszym podopiecznym pomóc odkryć własne zainteresowania – wskazuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland. Zależy nam na efektywnych działaniach, dlatego zdecydowaliśmy się na rozwiązanie Finecast. Reklamy zaprojektowane w ich technologii osiągają bardzo wysokie współczynniki widzialności i pełnych obejrzeń. Warto podkreślić, że technologia addressable TV została oficjalnie wprowadzona do Polski dopiero w II połowie 2022 roku – będziemy korzystać więc z zupełnie świeżego rozwiązania na rynku – dodaje.

Dodatkowo działania będą wspierane w digitalu kampanią programatyczną, za którą odpowiedzialna jest agencja Wavemaker. W ramach tych aktywności MGA Entertainment Poland chce dotrzeć do ponad 2 milionów przedstawicieli grupy docelowej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.