Komunikaty PR

Michał Świerczyński nowym COO G City Europe (dawniej AERE)

2023-03-28  |  13:00
Biuro prasowe

Michał Świerczyński objął stanowisko Chief Operating Officer CEE Retail and Development G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate) – właściciela, zarządcy i dewelopera centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej – zastępując tym samym dotychczas pełniącego tę funkcję Scotta Dwyer’a.

Michał Świerczyński będzie odpowiedzialny za działania operacyjne całego portfela G City Europe o wartości 2,3 miliarda Euro, zarządzając częścią retailową biznesu, w skład którego wchodzi 21 centrów handlowych, a także działaniami dewelopmentowymi firmy skoncentrowanymi obecnie nie tylko na centrach handlowych, ale  również mieszkaniach na wynajem.

Michał posiada wykształcenie z zakresu biznesu, marketingu i PR. W ciągu ostatnich 25 lat kariery zdobył doświadczenie i wiedzę w wielu aspektach dotyczących rozwoju i zarządzania aktywami projektów handlowych, mieszkaniowych i biurowych. W ostatnim okresie był członkiem EPP Polska, odpowiadając za nowe projekty, zarządzanie aktywami, wynajem oraz przebudowę obiektów handlowych i biurowych. Zarządzał zespołem 25 pracowników, 29 centrami handlowymi i 6 biurowcami w całej Polsce.

W drugim kwartale Michał przejmie obowiązki z zakresu dewelopmentu od Grahama Kilbane'a, który nadal będzie dzielić się swoją wiedzą i doradzać G City Europe jako konsultant.

–  Fakt, że możemy korzystać z tak bogatego doświadczenia i  jedynego w swoim rodzaju know-how w zakresie dewelopmentu w Europie Centralnej, jest niewątpliwym atutem. Chciałbym podziękować Grahamowi za jego nieustającą energię, wysiłek i wytrwałość zarówno w naszych projektach handlowych w Polsce, jak i w Czechach, za jego kluczową rolę w uruchomieniu naszego programu budowy mieszkań na wynajem, ale także za to, że nadal będzie nas wspierał w roli konsultantamówi Ryan Lee, CEO G City Europe i dodaje – Cieszę się, że Michał dołączył do G City Europe i będziemy mogli współpracować, aby zapewnić wzrost firmy w perspektywie długoterminowej. Chciałbym podziękować również Scottowi za jego przywództwo i wkład w ciągu ostatnich 8 lat, zarówno w polskim biznesie jako CEO Poland, a następnie jako MD Retail Grupy. Kiedy Scott dołączył, mieliśmy około 160 aktywów w różnych rozmiarach i formatach. Dziś mamy około 25 dominujących obiektów handlowych, skoncentrowanych w największych miastach, głównie w Polsce i Czechach. Ogromne podziękowania dla niego za pomoc w dotarciu do tego punktu. Jego znajomość rynku, doskonała sieć kontaktów i oczywiście doświadczenie rynkowe, okazały się nieocenione. Życzymy mu samych sukcesów w przyszłych przedsięwzięciach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.