Komunikaty PR

Mieszkaniowy Cashback 2024 w Grupie Murapol

2024-10-21  |  15:00
Biuro prasowe

Osoby, którym zależy na jak najszybszym odbiorze kluczy do wymarzonego, własnego mieszkania lub komfortowego apartamentu inwestycyjnego w celu zamieszkania lub wynajęcia lokalu, mogą skorzystać z nowej propozycji Grupy Murapol. Deweloper przygotował dla swoich klientów atrakcyjny program Mieszkaniowy Cashback – wybierając jedno z kilkuset mieszkań i apartamentów inwestycyjnych, które już teraz są lub będą gotowe do odbioru w 2024 roku, można uzyskać zwrot środków poniesionych na zakup lokalu w wysokości 3% jego ceny.

Jak skorzystać z programu? Wystarczy zapoznać się z ofertą Grupy Murapol w swoim mieście i wybrać mieszkanie lub apartament inwestycyjny odpowiadający na indywidualne potrzeby. Jeśli wybrany lokal jest już gotowy do odbioru lub będzie w br. i jest objęty programem Mieszkaniowy Cashback, wówczas wystarczy przyjść do biura sprzedaży i sfinalizować zakup, uregulować płatność zgodnie z harmonogramem, a następnie odebrać do niego klucze jeszcze w tym roku. W ciągu 14 dni od podpisania umowy sprzedaży lokalu, należy złożyć wniosek o wypłatę premii. Do 30 dni od momentu dotarcia wniosku, Grupa Murapol wpłaci na konto klienta 3% ceny brutto zakupionego lokalu (pomniejszone o ewentualny podatek).

Programem objęto 9 inwestycji w różnych częściach Polski: Murapol Trzy Lipki przy ul. Muszlowej w Bielsku-Białej, bydgoskie Murapol Osiedle Akademickie przy ul. Akademickiej, Murapol Osiedle Zen przy ul. Borkowskiej, Murapol Osiedle Novelo przy ul. W. Jagiełły i Murapol Portovo przy ul. Mostek w Gdańsku, poznańskie Murapol Osiedle Verde przy ul. Wagrowskiej i Murapol Zielony Żurawiniec przy ul. Sielawy, Murapol Siewierz Jeziorna przy ul. Jeziornej w Siewierzu oraz sosnowieckie Murapol Apartamenty na Wzgórzu przy ul. Klimontowskiej.

- Najnowszy program Mieszkaniowy Cashback skierowany jest do osób szukających gotowego mieszkania. Premiujemy osoby, które sprawnie podejmują decyzje zakupowe i chcą jak najszybciej odebrać klucze do nowego lokalu. Oprócz spełnienia marzenia o zainwestowaniu w nowoczesny apartament inwestycyjny czy przeprowadzce do własnego M, można zyskać dodatkową premię finansową. Każdemu właścicielowi nowej nieruchomości z pewnością przyda się zastrzyk gotówki, np. na wykończenie lokalu. Te środki są w zasięgu ręki – wystarczy, zgodnie z regulaminem, podpisać umowę jeszcze w październiku, uregulować płatność i odebrać klucze do końca roku. Serdecznie zachęcam więc do skorzystania z tej wyjątkowej okazji – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.