Milion pozytywnych opinii dla InternetowyKantor.pl
Serwis wymiany walut InternetowyKantor.pl w tym tygodniu otrzymał … milionową pozytywną opinię! Mowa o opiniach wystawianych przez klientów kantoru za pośrednictwem Opineo.pl. To swoisty rekord w branży kantorów internetowych w tym niezależnym, opiniotwórczym serwisie!
InternetowyKantor.pl od prawie 12 lat jest obecny na rynku wymiany walut. W tym czasie wielokrotnie potwierdzono jego wysoką jakość usług przez rozmaite nagrody i wyróżnienia branżowe jak Złoty Bankier, czy E-Commerce Awards Polska, oraz konsumenckie, np. Laur Konsumenta 2022, Gwiazda Jakości Dekady 2010-2020.
- Najważniejsze są dla nas zawsze bezpośrednie opinie naszych klientów, zwłaszcza te publikowane za pośrednictwem niezależnego opiniotwórczego serwisu Opineo.pl. Milion pozytywnych opinii, jakie wystawili nam klienci, którzy w 100 % polecają nas znajomym to niezwykły powód do dumy i jeszcze większa mobilizacja do utrzymania wysokiej jakości usług wymiany walut - mówi Magdalena Jasnoch, Kierownik Marketingu i PR w InternetowyKantor.pl.
Serwis ten systematycznie zbiera opinie użytkowników, od lat zachęcając do ich wystawiania.
- Wynik InternetowyKantor.pl jest rzeczywiście imponujący i niewiele firm w naszym serwisie może pochwalić się taką liczbą komentarzy. Cieszymy się, że konsumenci nagradzają wysoką jakość usług przez dodawanie komentarzy i tym samym polecają produkt czy usługę innym – mówi Natalia Chrobak z serwisu Opineo.pl.
InternetowyKantor.pl oferuje wymianę 20 walut oraz korzystne i szybkie przelewy zagraniczne do ponad 40 krajów. Posiada obecnie 1 002 500 opinii o swojej działalności, z tego ponad 1 000 000 pozytywnych. 100 procent klientów poleca go innym.

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.