Milion pozytywnych opinii dla InternetowyKantor.pl
Serwis wymiany walut InternetowyKantor.pl w tym tygodniu otrzymał … milionową pozytywną opinię! Mowa o opiniach wystawianych przez klientów kantoru za pośrednictwem Opineo.pl. To swoisty rekord w branży kantorów internetowych w tym niezależnym, opiniotwórczym serwisie!
InternetowyKantor.pl od prawie 12 lat jest obecny na rynku wymiany walut. W tym czasie wielokrotnie potwierdzono jego wysoką jakość usług przez rozmaite nagrody i wyróżnienia branżowe jak Złoty Bankier, czy E-Commerce Awards Polska, oraz konsumenckie, np. Laur Konsumenta 2022, Gwiazda Jakości Dekady 2010-2020.
- Najważniejsze są dla nas zawsze bezpośrednie opinie naszych klientów, zwłaszcza te publikowane za pośrednictwem niezależnego opiniotwórczego serwisu Opineo.pl. Milion pozytywnych opinii, jakie wystawili nam klienci, którzy w 100 % polecają nas znajomym to niezwykły powód do dumy i jeszcze większa mobilizacja do utrzymania wysokiej jakości usług wymiany walut - mówi Magdalena Jasnoch, Kierownik Marketingu i PR w InternetowyKantor.pl.
Serwis ten systematycznie zbiera opinie użytkowników, od lat zachęcając do ich wystawiania.
- Wynik InternetowyKantor.pl jest rzeczywiście imponujący i niewiele firm w naszym serwisie może pochwalić się taką liczbą komentarzy. Cieszymy się, że konsumenci nagradzają wysoką jakość usług przez dodawanie komentarzy i tym samym polecają produkt czy usługę innym – mówi Natalia Chrobak z serwisu Opineo.pl.
InternetowyKantor.pl oferuje wymianę 20 walut oraz korzystne i szybkie przelewy zagraniczne do ponad 40 krajów. Posiada obecnie 1 002 500 opinii o swojej działalności, z tego ponad 1 000 000 pozytywnych. 100 procent klientów poleca go innym.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.