Komunikaty PR

Milka świętuje 120. lat delikatności i spełnia życzenia polskich konsumentów

2021-06-07  |  12:20

W tym roku Milka świętuje 120. lat delikatności. Marka, która od lat inspiruje konsumentów do drobnych gestów czułości i głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie, zaprasza wszystkich Polaków do wspólnego świętowania. W tym celu zorganizowała wyjątkową loterię, w ramach której miłośnicy słodkości codziennie mogą wygrać 10 tysięcy złotych na zrealizowanie nawet najskrytszych życzeń.

Historia marki Milka

Milka od lat kojarzy się z delikatnością: w smaku, konsystencji i niezmiennymi od 120. lat wartościami, które wraz z pierwszą tabliczką narodziły się pośród alpejskich wzgórz. Jej twórcą był słynny szwajcarski cukiernik Philippe Suchard. To właśnie firma Sucharda 
w latach dziewięćdziesiątych XIX wieku wyprodukowała pierwszą tabliczkę czekolady 
o wyjątkowo delikatnym smaku. Cukiernik jako pierwszy do produkcji tabliczki wykorzystał wyłącznie mleko alpejskie, co symbolizuje m.in. obecna na opakowaniach krowa Lila należąca do popularnej w tym rejonie rasy siementalskiej. Co ważne, obecnie 100% tego składnika nadal pozyskuje się z małych, rodzinnych farm, liczących średnio 60 krów na gospodarstwo i znajdujących się w promieniu 100 km od fabryki Milka. To właśnie między innymi dzięki alpejskiemu mleku od lokalnych dostawców, Milka stała się jedną 
z najbardziej ukochanych marek czekolady na świecie, zapewniając ludziom niezliczone chwile czułości. 

120. lat delikatności

Obecnie słodycze Milka dostępne są w ponad 50 krajach, a na całym świecie sprzedaje się 150 000 produktów co godzinę! Obchodząc w tym roku 120. urodziny, Milka dzieli się z konsumentami swoim wielkim, urodzinowym pragnieniem, aby szerzyć w świecie więcej delikatności. Marka, która głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie, zaprasza wszystkich do wspólnego świętowania. – Milka od samego początku ma w swoim sercu delikatność. Na każdym kroku zachęcaliśmy i nadal zachęcamy konsumentów do czułości, zaufania i wzajemnej życzliwości. Nieustannie chcemy inspirować Polaków do godnych naśladowania małych gestów delikatności i od lat pragniemy zbliżać ich do siebie, bez względu na to kim są
i gdzie się znajdują. Dzięki naszym aktywacjom prowadzonym w ramach platformy komunikacyjnej „Delikatność smakuje lepiej” ujawniamy, że wspomniana czułość kryje się w każdym z nas, a działania z okazji urodzin, mają na celu jeszcze bardziej zachęcić konsumentów do okazywania sobie najdelikatniejszych uczuć na co dzień – 
mówi Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Milka Tablets.

Urodzinowa loteria i wsparcie kampanii

Podstawą urodzinowej kampanii Milka jest wyjątkowa loteria, w ramach której codziennie można wygrać prezent w postaci 10 tysięcy złotych na zrealizowanie najskrytszych życzeń. Co należy zrobić, aby wziąć udział w akcji? Wystarczy kupić dowolny produkt Milka objęty promocją (z wyjątkiem lodów, serków, jogurtów oraz Mlecznej kanapki) oraz zachować i zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie www.loteriamilka.pl. Zakupu i zgłoszenia należy dokonać od 01.06.2021 r. do 30.06.2021 r. Warunki 
i regulamin loterii dostępne są na stronie www.loteriamilka.pl. 

Kampania urodzinowa Milka wspierana jest również dodatkowymi działaniami, w tym digitalowymi i PR. Dodatkowo, marka zdecydowała się również na zwiększenie widoczności w sklepach, poprzez stworzenie dodatkowych materiałów POS. 

Za strategię komunikacji odpowiada agencja Ogilvy. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a obsługę loterii powierzono IQ Marketing. Komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze? Biuro prasowe
2024-09-24 | 13:40

Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze?

78,1% Polaków deklaruje, że ważne jest dla nich, czy producent prowadzi swoją działalność z poszanowaniem ludzi i środowiska – wynika z badania „Zrównoważony
Przemysł spożywczy Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
2024-09-10 | 14:00

Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz

Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji popularnych chrupek orzechowych Curly. Właściciel marki, firma Lorenz,
Przemysł spożywczy Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
2024-08-20 | 18:00

Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.