Komunikaty PR

MIRACULUM w sierpniu 2023r. mocno rośnie w kanale nowoczesnym

2023-09-12  |  01:00
Biuro prasowe

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum od stycznia do końca sierpnia wypracowała 31,3 mln zł. przychodów, co stanowi wzrost o 13 względem analogicznego okresu ubiegłego roku. W samym sierpniu przychody spółki wyniosły 3,6 mln zł i były wyższe o 6 proc. r/r. W minionym miesiącu najlepszą sprzedaż spółka odnotowała w nowoczesnym kanale dystrybucji – wpływy z tego tytułu wyniosły 1,6 mln i jest to o 96 proc. więcej niż w sierpniu 2022 r.

Narastająco, nowoczesny kanał dystrybucji wypracował przychody na poziomie 13,2 mln zł – o 20 proc. więcej r/r.

- Sprzedaż w Miraculum utrzymuje się na wysokim poziomie, w minionym miesiącu bardzo dobry wynik odnotował nowoczesny kanał dystrybucji. Jest to konsekwencja wdrażania interesującej oferty produktowej, budowania świadomości naszych polskich marek, możliwości przygotowania oferty praktycznie dla wszystkich klientów, w ramach posiadania zdywersyfikowanego portfela produktowego oraz w szczególności uczciwej polityki cenowej (w tym nie stosowania tak powszechnego downsizingu). Mniejsze przychody z tytułu eksportu wynikają z wysokiej bazy w roku poprzednim, kiedy to zrealizowaliśmy bardzo duży kontrakt dla klienta z Arabii Saudyjskiej. Pracujemy nad dalszym umacnianiem tego kanału. W najbliższym czasie mamy zaplanowany udział w jesiennych targach kosmetycznych w Dubaju, co powinno przełożyć się na nowe zagraniczne kontrakty – komentuje Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.

W sierpniu 2023 r. wpływy z eksportu wyniosły 0,9 mln zł i było to o 33 proc. mniej niż rok wcześniej. Narastająco, w tym kanale Miraculum wypracowało 7,7 mln zł i jest to 22 proc. więcej r/r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.