MLP Pruszków II z nowym najemcą
Dystrybutor odzieży wynajął 8,7 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni w ramach centrum logistycznego MLP Pruszków II. Przekazanie gotowego obiektu planowane jest w sierpniu 2024 r. W zawartej transakcji najemcę wspierała agencja MAXON Nieruchomości.
Spółka z grupy kapitałowej MLP Group zawarła umowę najmu z dystrybutorem odzieży na wynajem obiektu magazynowego w parku logistycznym MLP Pruszków II. Najemca prowadzący sprzedaż poprzez sieć sklepów tradycyjnych oraz sklep online będzie korzystał łącznie z 8,7 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni w ramach największego kompleksu magazynowego w regionie. Z tego ponad 8,1 tys. mkw. będzie przeznaczone na cele magazynowe oraz prowadzenie sklepu internetowego, a pozostałą część wynoszącą 550 mkw. stanowić będą nowoczesne powierzchnie biurowe i socjalne. Zgodnie z ustaleniami przekazanie nowego obiektu jest planowane w sierpniu 2024 roku. W zawarciu transakcji najemcę wspierała agencja MAXON Nieruchomości.
„Witamy nowego Klienta w gronie najemców największego kompleksu logistycznego w regionie. Budowa nowej hali już jest w zaawansowanej fazie, a przekazanie gotowej powierzchni zakładamy w sierpniu przyszłego roku. Pomimo intensywnej rozbudowy park logistyczny dysponuje wciąż sporym potencjałem do dalszego rozwoju. Warto podkreślić, że wszystkie oferowane przez nas nieruchomości spełniają najwyższe wymagania. Olbrzymim atutem przyciągającym do nas nowe podmioty jest również doskonała lokalizacja. Zgodnie ze strategią wszystkie powstające obiekty, są poddawane procesowi certyfikacji BREEAM. Stosujemy rozwiązania mające pozytywny wpływ na środowisko naturalne i zwiększające komfort dla pracowników” – powiedziała Agnieszka Góźdź, Członek Zarządu, Chief Development Officer w MLP Group S.A.
„Bardzo długo i wnikliwie analizowaliśmy rynek nieruchomości. Braliśmy pod uwagę wiele aspektów, które są kluczowe dla działalności klienta, a także uwzględniają rozwiązania gwarantujące bezpieczeństwo najmu. Równie ważną kwestią była lokalizacja zapewniająca sprawną komunikację z firmami kurierskimi oraz bliskość istotnych węzłów komunikacyjnych i lotniska. Wybór padł na powierzchnię w MLP Pruszków II. Zarówno położenie jak i proponowane rozwiązania, spełniły oczekiwania klienta.” – powiedziała Barbara Stańczak, Senior Land Acquisition & Property Negotiator w MAXON Nieruchomości.
MLP Pruszków II to nowoczesne centrum logistyczne położone w okolicach Warszawy, w gminie Brwinów, w odległości 5 km od Pruszkowa. Jest to największy kompleks w regionie, którego docelowa powierzchnia najmu to 420 tys. mkw. Wszystkie nowe budynki posiadają prestiżowy certyfikat BREEAM. Zgodnie ze strategią MLP Group w zakresie ESG na dachach montowane są instalacje fotowoltaiczne. MLP Pruszków II posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i z głównymi arteriami łączącymi stolicę z innymi miastami.
Park położony jest między drogą lokalną nr 760, a odcinkiem autostrady A2, 3 km od węzła komunikacyjnego zlokalizowanego w rejonie Pruszkowa-Żbikowa. W jego pobliżu przebiegają linie kolejowe o charakterze międzynarodowym, które umożliwiają doskonałe warunki logistyczne zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej. Na terenie parku znajduje się przystanek autobusowy oraz działa samoobsługowa stacja wynajmu rowerów Nextbike.
Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.