Komunikaty PR

Modne aranżacje z powiewem luksusu

2021-01-12  |  09:41
Biuro prasowe

Łazienka to przede wszystkim miejsce relaksu. Projektując to wnętrze warto postawić na rozwiązania, o jakich zawsze marzyliśmy i które stworzą przestrzeń na miarę naszych potrzeb. Postawmy zatem na nutę luksusu i udajmy się do paryskiej willi, tajskiego spa czy eleganckiego weneckiego hotelu. Wszystko to możliwe do zaprojektowania w naszych czterech ścianach, dzięki marce Cersanit.

 

 

Luksusowe wnętrze z duszą

 

Pomieszczenia w naszych mieszkaniach często odzwierciedlają naszą osobowość i styl życia. Chcemy, aby wyglądały one nie tylko perfekcyjnie, ale były też funkcjonalne i praktyczne w użytkowaniu. Luksusu nie warto szukać w przepychu, a w prostocie i idealnie dobranych detalach. Stawiając na płytki marki Cersanit, stworzenie eleganckiej łazienki nigdy nie było prostsze. Podkreśl lśniące powierzchnie srebrnymi dodatkami lub rozbudź stonowane barwy elementami miedzianymi – prawdziwe piękno płynie z twojej kreatywności i tego, jak ją wykorzystasz. Wraz z każdą wizytą w swojej łazience poczuj się jak w luksusowym kurorcie stworzonym specjalnie dla Ciebie i doświadcz prawdziwej harmonii w nowoczesnym stylu.

 

 

Efekt luksusowych kompozycji w każdym calu

 

Łazienka to pierwsze miejsce, do którego udajemy się rano. Z tego powodu warto, aby jej wystrój nas pobudzał i pozytywnie nastrajał do codziennych wyzwań. Efektowana kolekcja płytek SIMPLE ART od Cersanit to łatwy sposób na luksusowe wnętrze pełne energii i charakteru. Strukturalne płytki  oparte na akwarelowym motywie 3-elementowego inserto przykuwają uwage dostarczając kojącej aury i rozpraszając promienie porannego słońca. Z kolei lśniące powierzchnie płytek w rozmiarze 20x60 cm będą prezentowały się niezwykle szykownie w akompaniamencie lśniących, metalowych dodatków i luster. Kolekcja SIMPLE ART to idealne zwieńczenie wystroju i gwarancja efektu pełnego artystycznej gracji. Odrzuć nudę i postaw na detal!

 

 

 

Szyk na miarę potrzeb

 

 

Jeśli chcemy cieszyć się klimatycznym i przyciągającym wzrok wnętrzem nawiązującym do naturalnej estetyki i nowoczesnego wzornictwa postawmy na kolekcję MARKURIA od Cersanit. Wśród projektantów design inspirowany naturą jest na topie od lat. Łączenie tego, co dała nam Matka Ziemia z nowoczesnymi wzorami tworzy niepowtarzalne aranżacje zachwycające nietuzinkowością i wdziękiem. Kolekcja MARKURIA integruje te dwa światy – nieskazitelnie zestawia naturalną estetykę z minimalistycznym wzornictwem. Płytki ścienne dostępne są w dwóch wariantach – gładkim oraz pokrytym geometrycznym wzorem i znakomicie kreują oblicze kamienia, napełniając łazienkę nutą surowego luksusu. Będą się one idealnie komponować z delikatnymi mozaikowymi kaflami, tworząc nieszablonową symbiozę stylistyk i nastrojów. Ponadto domieszkę przytulności dodadzą drewnopodobne płytki podłogowe CHESTERWOOD – ich beżowe odcienie ocieplą wnętrze i otulą nas charakterem ze szczyptą luksusu.

 

 

Dwukolorowa elegancja

 

Bezkonkurencyjna harmonia czerni i bieli od zawsze stoi w centrum designu. Te dwa przeciwieństwa, uzupełniają się wzajemnie i ustanawiają wzorzec eleganckiego piękna, który nie ma sobie równych. Kolekcja BLACK&WHITE z portfolio marki Cersanit to gwarancja perfekcyjnej harmonii, która nada wnętrzu ponadczasowego wyglądu. Wybór płytek w kolekcji jest bardzo szeroki – od gładkich płytek bazowych przez płytki dekoracyjne zdobione prostą grafiką, insterta zaskakujące motywami roślinnymi czy szklane listwy. Dla ceniących prostotę, idealnym wyborem będą jednokolorowe płytki SATIN, stanowiące idealną bazę pod każdy projekt. Dla miłośników nowoczesnego wzornictwa, w ofercie znajdują się zdobione płytki BLACK&WHITE PATTERN. Postaw na grę kontastów! Twoja przestrzeń łazienkowa urządzona w taki sposób stanie się elegancka i szykowna jak nigdy wcześniej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.