Mood Fragrances od YOPE
Naturalne mgiełki do ciała od YOPE, które zaskoczą swoimi zapachami!
YOPE wprowadza na rynek nową linię naturalnych mgiełek do ciała, inspirowaną siłami natury i mocą zwierząt. Trzy piękne, bogate i nietuzinkowe zapachy z serii MOOD FRAGRANCES, wprowadzą Cię w dobry nastrój i pobudzą zmysły.
Przywołują wspomnienia, zwiększają kreatywność, poprawiają samopoczucie — tak działają na nas zapachy. Poszukiwanie oryginalnych kompozycji stało się dziś sposobem na wyrażenie indywidualnych potrzeb oraz dbania o dobry nastrój. Mgiełki zapachowe od YOPE to nie tylko nietuzinkowe nuty zapachowe, ale także zmysłowe doświadczenie, pozwalające przenieść się w inny stan.
Naturalna mgiełka do ciała Holy Tree, którą charakteryzują kadzidlane nuty palo santo, z dodatkiem różowego pieprzu, bergamotki stanowiące głowę zapachu oraz irysa, drzewa sandałowego i paczuli będące jego sercem wraz z bazą z bursztynu, cedru, wetywerii i tonki, przeniesie w świat relaksu i spokoju. Idealna do codziennego użytku, niezależnie od pory dnia i okazji — cisza i spokój w jednym psiknięciu.
Yuzu Cologne to idealny wybór, dla osób szukających energetyzującego zapachu, który orzeźwi i rozjaśni myśli. Głowę zapachu tworzą cytrusowe, świeże nuty yuzu i grejpfruta, serce — optymistyczna werbena i kojąca lawenda, a bazę stonowane aromaty mchu dębowego, paczuli i wetywerii. Ta mieszanka w każdej chwili doda energii i napełni odwagą.
W świat pełen ciepła i słońca można przenieść się dzięki naturalnej mgiełce Sun Atoms Mood Fragrance. Ciepłe nuty cedru, piżma i wanilii stanowiące bazę zapachu, wibrujące nuty limonki, mandarynki i pieprzu stanowiące głowę oraz słodkie serce mgiełki, na które składają się róża, lawenda i jaśmin stworzą wytrawne i świeże połączenie o zapachu gorącego lata. Pomoże odświeżyć zmysły i stawić czoło każdej zmianie.
Mgiełki można stosować na skórę, ale także na ubrania i akcesoria np. pościel. Wszystkie zawierają aż 98% składników pochodzenia naturalnego. Sprzedawane są w butelkach z atomizerem o pojemności 150 ml w cenie 29,99 zł.
Dostępne w sieci Rossmann i w wybranych najlepszych drogeriach

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.