Komunikaty PR

Mood Fragrances od YOPE

2023-04-14  |  14:30
Biuro prasowe

Naturalne mgiełki do ciała od YOPE, które zaskoczą swoimi zapachami!

YOPE wprowadza na rynek nową linię naturalnych mgiełek do ciała, inspirowaną siłami natury i  mocą zwierząt. Trzy piękne, bogate i nietuzinkowe zapachy z serii MOOD FRAGRANCES, wprowadzą Cię w dobry nastrój i pobudzą zmysły.

Przywołują wspomnienia, zwiększają kreatywność, poprawiają samopoczucie — tak działają na nas zapachy. Poszukiwanie oryginalnych kompozycji stało się dziś sposobem na wyrażenie indywidualnych potrzeb oraz dbania o dobry nastrój. Mgiełki zapachowe od YOPE to nie tylko nietuzinkowe nuty zapachowe, ale także zmysłowe doświadczenie, pozwalające przenieść się w inny stan. 

Naturalna mgiełka do ciała Holy Tree, którą charakteryzują kadzidlane nuty palo santo, z dodatkiem różowego pieprzu, bergamotki stanowiące głowę zapachu oraz irysa, drzewa sandałowego i paczuli będące jego sercem wraz z bazą z bursztynu, cedru, wetywerii i tonki, przeniesie w świat relaksu i spokoju. Idealna do codziennego użytku, niezależnie od pory dnia i okazji — cisza i spokój w jednym psiknięciu.

Yuzu Cologne to idealny wybór, dla osób szukających energetyzującego zapachu, który orzeźwi i rozjaśni myśli. Głowę zapachu tworzą cytrusowe, świeże nuty yuzu i grejpfruta, serce — optymistyczna werbena i kojąca lawenda, a bazę stonowane aromaty mchu dębowego, paczuli i wetywerii. Ta mieszanka w każdej chwili doda energii i napełni odwagą.

W świat pełen ciepła i słońca można przenieść się dzięki naturalnej mgiełce Sun Atoms Mood Fragrance. Ciepłe nuty cedru, piżma i wanilii stanowiące bazę zapachu, wibrujące nuty limonki, mandarynki i pieprzu stanowiące głowę oraz słodkie serce mgiełki, na które składają się róża, lawenda i jaśmin stworzą wytrawne i świeże połączenie o zapachu gorącego lata. Pomoże odświeżyć zmysły i stawić czoło każdej zmianie.

Mgiełki można stosować na skórę, ale także na ubrania i akcesoria np. pościel. Wszystkie zawierają aż 98% składników pochodzenia naturalnego. Sprzedawane są w butelkach z atomizerem o pojemności 150 ml w cenie 29,99 zł.

Dostępne w sieci Rossmann i w wybranych najlepszych drogeriach

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle Biuro prasowe
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność

Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.

Bankowość

Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.