Motorola Roadshow w największych galeriach w kraju.
Warszawa, 25 września 2024 r.: Motorola zaprasza na pierwszy w historii marki Roadshow – mobilną strefę marki, która jesienią odwiedzi kolejne polskie miasta. Goście będą mogli poznać najnowsze produkty marki oraz wziąć udział w aktywnościach z nagrodami.
Motorola Roadshow to wydarzenie ze strefą marki, która w kolejnych tygodniach będzie wędrować pomiędzy największymi i najpopularniejszymi galeriami handlowymi w całej Polsce. Już 26 września strefa zawita do Galerii Krakowskiej w bezpośrednim sąsiedztwie krakowskiego rynku, a kolejnymi przystankami będą m.in.: Galeria Rzeszów, Wroclavia oraz łódzka Manufaktura. Tegoroczny Roadshow zakończy się na początku grudnia w Gdyni.
Gdzie będzie można odwiedzić strefę Motorola?
- 26-28 września, Galeria Krakowska, Kraków;
- 3-5 października, Galeria Rzeszów, Rzeszów;
- 10-12 października, Galeria Wroclavia, Wrocław;
- 17-19 października, Manufaktura, Łódź;
- 24-26 października, Złote Tarasy, Warszawa;
- 7-9 listopada, Galeria Katowicka, Katowice;
- 14-16 listopada, Galeria Echo, Kielce;
- 21-23 listopada, Zielone Arkady, Bydgoszcz;
- 28 listopada – 2 grudnia, Galeria Riviera, Gdynia.
W każdym z miast Motorola Roadshow zagości na kilka dni, podczas których goście odwiedzający strefę będą mogli zapoznać się ze smartfonami oraz akcesoriami Motorola, sprawdzić ich możliwości oraz zadać pytania przedstawicielom marki. Na miejscu będzie można zdobyć nagrody biorąc udział w przygotowanych dla odwiedzających aktywnościach, wydrukować sobie pamiątkowe zdjęcie zrobione najnowszym smartfonem motorola edge 50 neo, czy też samodzielnie wyłowić gadżet ze specjalnego automatu. W wybranych galeriach strefie Motorola będą towarzyszyć dodatkowe atrakcje u partnerów handlowych.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.