Komunikaty PR

Motorola Roadshow w największych galeriach w kraju.

2024-09-25  |  10:00
Biuro prasowe

Warszawa, 25 września 2024 r.: Motorola zaprasza na pierwszy w historii marki Roadshow – mobilną strefę marki, która jesienią odwiedzi kolejne polskie miasta. Goście będą mogli poznać najnowsze produkty marki oraz wziąć udział w aktywnościach z nagrodami.

Motorola Roadshow to wydarzenie ze strefą marki, która w kolejnych tygodniach będzie wędrować pomiędzy największymi i najpopularniejszymi galeriami handlowymi w całej Polsce. Już 26 września strefa zawita do Galerii Krakowskiej w bezpośrednim sąsiedztwie krakowskiego rynku, a kolejnymi przystankami będą m.in.: Galeria Rzeszów, Wroclavia oraz łódzka Manufaktura. Tegoroczny Roadshow zakończy się na początku grudnia w Gdyni.

Gdzie będzie można odwiedzić strefę Motorola?

  • 26-28 września, Galeria Krakowska, Kraków;
  • 3-5 października, Galeria Rzeszów, Rzeszów;
  • 10-12 października, Galeria Wroclavia, Wrocław;
  • 17-19 października, Manufaktura, Łódź;
  • 24-26 października, Złote Tarasy, Warszawa;
  • 7-9 listopada, Galeria Katowicka, Katowice;
  • 14-16 listopada, Galeria Echo, Kielce;
  • 21-23 listopada, Zielone Arkady, Bydgoszcz;
  • 28 listopada – 2 grudnia, Galeria Riviera, Gdynia.
     

W każdym z miast Motorola Roadshow zagości na kilka dni, podczas których goście odwiedzający strefę będą mogli zapoznać się ze smartfonami oraz akcesoriami Motorola, sprawdzić ich możliwości oraz zadać pytania przedstawicielom marki. Na miejscu będzie można zdobyć nagrody biorąc udział w przygotowanych dla odwiedzających aktywnościach, wydrukować sobie pamiątkowe zdjęcie zrobione najnowszym smartfonem motorola edge 50 neo, czy też samodzielnie wyłowić gadżet ze specjalnego automatu. W wybranych galeriach strefie Motorola będą towarzyszyć dodatkowe atrakcje u partnerów handlowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.