PANEK CarSharing z nową aplikacją i planami elektryfikacji floty.
PANEK CarSharing z nową aplikacją i planami elektryfikacji floty.
Lider rynku współdzielenia pojazdów stawia na rozwój.
Do 2030 roku w Europie, co trzeci przejechany kilometrów będzie współdzielony. Ten trend wiąże się z potrzebą stałego rozszerzania się usług carsharingu – przede wszystkim rozwojem aplikacji i pełną elektryfikacją floty. PANEK CarSharing zapowiada gotowość sprostania tym wyzwaniom.
Według danych Global Market Insights rynek carsharingu na świecie będzie rósł w najbliższych latach 20% rok do roku. I w 2027r. wyniesie aż 6,5 miliadra USD.[1] Nic nie wskazuje na to, żeby po tym okresie ten trend miał się zmienić, a szacunki analityków mówią o 400 milionach użytkowników aplikacji carsharingowych za 9 lat.[2]
Najnowocześniejszy system zarządzania usługą na ryku
Firma PANEK CarSharing kończy właśnie prace nad autorską aplikacją, która będzie stabilna
i zarazem niezwykle przyjazna dla użytkownika. Nowoczesny system zarządzania usługą da możliwość rozbudowywania go o kolejne segmenty działalności, jakie przedsiębiorstwo planuje wprowadzić do swojej oferty w niedalekiej przyszłości. Produkt, który za chwilę zostanie oddany klientom, będzie właściwą odpowiedzią na ich obecne potrzeby, ale też przestrzenią umożliwiającą dopasowywanie się na bieżąco do wymagań błyskawicznie rozwijającego się rynku.
Przyszły rok będzie również stał pod znakiem rozwoju kadry. Świetnie wyszkoleni mechanicy
i pracownicy, którzy każdego dnia dbają o czystość samochodów, stan oleju i poziom płynu do spryskiwaczy, to filar działalności firmy. Przedsiębiorstwo już teraz zatrudnia 400 osób, ale
w związku z rozwojem aplikacji będzie potrzebować nowych, doskonale wykształconych ekspertów IT czuwających nad poprawnym działaniem i rozwojem autorskiego systemu PANEK CarSharing.
Największa flota z wielkimi ambicjami
Aby funkcjonowanie aplikacji miało sens potrzebna jest odpowiednia flota samochodów, dopasowana do oczekiwań i potrzeb odbiorców usługi. Już dziś możemy przemieszczać się pomiędzy 100 miastami za pomocą ponad 2500 pojazdów. W przyszłym roku planowane jest poszerzanie dostępności samochodów, w szczególności tych z grup ekonomicznych, ponieważ ceny ich wynajmu są najbardziej atrakcyjne. Pomimo ogromnego kryzysu na rynku półprzewodników, który niemal zatrzymał dostawy nowych samochodów, pod koniec 2021 roku udało się rozpocząć wprowadzanie aż 300 nowych egzemplarzy Opla Corsa. Pojawienie się na rynku tego modelu w dużej liczbie spotkało się z ogromnym entuzjazmem odbiorców usługi, co utwierdza w przekonaniu, że firma obrała właściwy kierunek rozwoju.
Według danych płynących od analityków już w 2030 roku co trzeci przejechany w Europie kilometr będzie współdzielony. Do tego czasu PANEK CarSharing będzie posiadał w pełni zelektryfikowaną flotę. W ciągu najbliższej dekady wszystkie samochody będą posiadały silniki elektryczne, co pozwoli na zeroemisyjność firmy i przyczyni się do polepszenia stanu powietrza w naszych miastach.
Już teraz możemy znaleźć pojazdy na wynajem, które napędzane są tylko i wyłącznie prądem. W ostatnich dniach do floty PANEK CarSharing dołączyła TESLA Model S, która ma za zadanie przyciągnąć uwagę użytkowników i skierować ją na elektromobilności, bo nowoczesne przedsięwzięcia na taką skalę muszą być nie tylko zyskowne, ale przede wszystkim odpowiedzialne. Nowością jest także powrót do floty PANEK marki Porsche z kultowym 911.
2021 rok firma PANEK CarSharing kończy z ponad 2500 samochodami dostępnymi w 100 miastach w całej Polsce. Tylko w ostatnim kwartale mijającego roku udało się wprowadzić do użytku 300 nowych samochodów, które zasiliły przede wszystkim najpopularniejszy segment ECONOMY+. Mając w planach wprowadzenie zupełnie nowej aplikacji i rozwój floty o nowe doskonałe pojazdy z optymizmem patrzy na zbliżający się 2022r.
Czym jest carsharing
Carsharing, czyli współdzielenie pojazdów, jest ciekawą alternatywą nie tylko dla osób, które nie posiadają własnego samochodu. PANEK CarSharing to także rozwiązanie dla osób które dysponują własnym samochodem, ale w danej sytuacji potrzebują innego rodzaju pojazdu czy określonej funkcjonalności. To także rozwiązane dla osób, które lubią „przejechać się tu i teraz” ciekawym autem bez konieczności jego zakupu.
Szeroka gama pojazdów – od „zwykłych osobówek” poprzez wyróżniające się oldtimer’y czy samochody dostawcze (małe, do swobodnego przemieszczania się po mieście, jak i duże na duże potrzeby) i supersamochody - pozwala idealnie zaspokoić różne potrzeby, gusta i fascynacje. Klasyczne, jak Syrena 105, Fiat 126p czy Mercedes W124, pozwolą starszym użytkownikom przywołać młodzieńcze wspomnienia i sięgnąć do początków motoryzacyjnej przygody. Supersamochody –w tym m.in. Ferrari F430, Aston Martin V8 Vantage, Bentley Continental GT czy BMW 650i są szansą na spełnienie motoryzacyjnych marzeń i wyjątkową przejażdżkę.
Więcej informacji znaleźć można na www.panekcs.pl.
[1] https://www.gminsights.com/industry-analysis/carsharing-market
[2] https://readwrite.com/2020/10/06/heres-what-you-need-to-know-about-the-future-of-car-sharing/

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.