PANEK CarSharing z nową aplikacją i planami elektryfikacji floty.
PANEK CarSharing z nową aplikacją i planami elektryfikacji floty.
Lider rynku współdzielenia pojazdów stawia na rozwój.
Do 2030 roku w Europie, co trzeci przejechany kilometrów będzie współdzielony. Ten trend wiąże się z potrzebą stałego rozszerzania się usług carsharingu – przede wszystkim rozwojem aplikacji i pełną elektryfikacją floty. PANEK CarSharing zapowiada gotowość sprostania tym wyzwaniom.
Według danych Global Market Insights rynek carsharingu na świecie będzie rósł w najbliższych latach 20% rok do roku. I w 2027r. wyniesie aż 6,5 miliadra USD.[1] Nic nie wskazuje na to, żeby po tym okresie ten trend miał się zmienić, a szacunki analityków mówią o 400 milionach użytkowników aplikacji carsharingowych za 9 lat.[2]
Najnowocześniejszy system zarządzania usługą na ryku
Firma PANEK CarSharing kończy właśnie prace nad autorską aplikacją, która będzie stabilna
i zarazem niezwykle przyjazna dla użytkownika. Nowoczesny system zarządzania usługą da możliwość rozbudowywania go o kolejne segmenty działalności, jakie przedsiębiorstwo planuje wprowadzić do swojej oferty w niedalekiej przyszłości. Produkt, który za chwilę zostanie oddany klientom, będzie właściwą odpowiedzią na ich obecne potrzeby, ale też przestrzenią umożliwiającą dopasowywanie się na bieżąco do wymagań błyskawicznie rozwijającego się rynku.
Przyszły rok będzie również stał pod znakiem rozwoju kadry. Świetnie wyszkoleni mechanicy
i pracownicy, którzy każdego dnia dbają o czystość samochodów, stan oleju i poziom płynu do spryskiwaczy, to filar działalności firmy. Przedsiębiorstwo już teraz zatrudnia 400 osób, ale
w związku z rozwojem aplikacji będzie potrzebować nowych, doskonale wykształconych ekspertów IT czuwających nad poprawnym działaniem i rozwojem autorskiego systemu PANEK CarSharing.
Największa flota z wielkimi ambicjami
Aby funkcjonowanie aplikacji miało sens potrzebna jest odpowiednia flota samochodów, dopasowana do oczekiwań i potrzeb odbiorców usługi. Już dziś możemy przemieszczać się pomiędzy 100 miastami za pomocą ponad 2500 pojazdów. W przyszłym roku planowane jest poszerzanie dostępności samochodów, w szczególności tych z grup ekonomicznych, ponieważ ceny ich wynajmu są najbardziej atrakcyjne. Pomimo ogromnego kryzysu na rynku półprzewodników, który niemal zatrzymał dostawy nowych samochodów, pod koniec 2021 roku udało się rozpocząć wprowadzanie aż 300 nowych egzemplarzy Opla Corsa. Pojawienie się na rynku tego modelu w dużej liczbie spotkało się z ogromnym entuzjazmem odbiorców usługi, co utwierdza w przekonaniu, że firma obrała właściwy kierunek rozwoju.
Według danych płynących od analityków już w 2030 roku co trzeci przejechany w Europie kilometr będzie współdzielony. Do tego czasu PANEK CarSharing będzie posiadał w pełni zelektryfikowaną flotę. W ciągu najbliższej dekady wszystkie samochody będą posiadały silniki elektryczne, co pozwoli na zeroemisyjność firmy i przyczyni się do polepszenia stanu powietrza w naszych miastach.
Już teraz możemy znaleźć pojazdy na wynajem, które napędzane są tylko i wyłącznie prądem. W ostatnich dniach do floty PANEK CarSharing dołączyła TESLA Model S, która ma za zadanie przyciągnąć uwagę użytkowników i skierować ją na elektromobilności, bo nowoczesne przedsięwzięcia na taką skalę muszą być nie tylko zyskowne, ale przede wszystkim odpowiedzialne. Nowością jest także powrót do floty PANEK marki Porsche z kultowym 911.
2021 rok firma PANEK CarSharing kończy z ponad 2500 samochodami dostępnymi w 100 miastach w całej Polsce. Tylko w ostatnim kwartale mijającego roku udało się wprowadzić do użytku 300 nowych samochodów, które zasiliły przede wszystkim najpopularniejszy segment ECONOMY+. Mając w planach wprowadzenie zupełnie nowej aplikacji i rozwój floty o nowe doskonałe pojazdy z optymizmem patrzy na zbliżający się 2022r.
Czym jest carsharing
Carsharing, czyli współdzielenie pojazdów, jest ciekawą alternatywą nie tylko dla osób, które nie posiadają własnego samochodu. PANEK CarSharing to także rozwiązanie dla osób które dysponują własnym samochodem, ale w danej sytuacji potrzebują innego rodzaju pojazdu czy określonej funkcjonalności. To także rozwiązane dla osób, które lubią „przejechać się tu i teraz” ciekawym autem bez konieczności jego zakupu.
Szeroka gama pojazdów – od „zwykłych osobówek” poprzez wyróżniające się oldtimer’y czy samochody dostawcze (małe, do swobodnego przemieszczania się po mieście, jak i duże na duże potrzeby) i supersamochody - pozwala idealnie zaspokoić różne potrzeby, gusta i fascynacje. Klasyczne, jak Syrena 105, Fiat 126p czy Mercedes W124, pozwolą starszym użytkownikom przywołać młodzieńcze wspomnienia i sięgnąć do początków motoryzacyjnej przygody. Supersamochody –w tym m.in. Ferrari F430, Aston Martin V8 Vantage, Bentley Continental GT czy BMW 650i są szansą na spełnienie motoryzacyjnych marzeń i wyjątkową przejażdżkę.
Więcej informacji znaleźć można na www.panekcs.pl.
[1] https://www.gminsights.com/industry-analysis/carsharing-market
[2] https://readwrite.com/2020/10/06/heres-what-you-need-to-know-about-the-future-of-car-sharing/
![VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1404572337,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych
![Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1700192320,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO
![Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1755203170,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/riccardo-annandale-7e2pe9wjl9m-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lewicki-zmitrowicz-srodki-ue-foto,w_133,_small.jpg)
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/edp-biznes-oze,w_133,r_png,_small.png)
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.