Santander Consumer Multirent i importer Mitsubishi ruszają ze wspólną akcją
Wrocław, 1 grudnia 2021 r. Dzięki wspólnej akcji Santander Consumer Multirent oraz MMC Car Poland, klienci leasingodawcy otrzymają dostęp do aut z napędem hybrydowym typu plug-in marki Mitsubishi - modelu Eclipse Cross PHEV, wersje: Intense Plus oraz Instyle Plus. Odpowiada to na zapotrzebowanie polskich kierowców, którzy często chcieliby jeździć pojazdem bardziej przyjaznym dla środowiska naturalnego, ale niekoniecznie mogą pozwolić sobie na pełną rezygnację z możliwości jakie daje silnik spalinowy.
- Jak wynika z wrześniowego Licznika Elektromobilności, uruchomionego i aktualizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych oraz Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, pod koniec sierpnia br. w Polsce było zarejestrowanych łącznie 29 820 samochodów osobowych z napędem elektrycznym, z czego 52 proc. stanowiły hybrydy typu plug-in – mówi Maciej Kacprzak z Santander Consumer Multirent. – Zainteresowanie Polaków tego rodzaju pojazdami rośnie, nie tylko z uwagi na większą przyjazność środowisku, ale również wygodę użytkowania dla osób mieszkających w domach jednorodzinnych, które mogą naładować swoje auto w dowolnym momencie ze zwykłego gniazdka 230V. Cieszymy się, że mamy je w naszej ofercie.
Akcja Santander Consumer Multirent oraz MMC Car Poland przewiduje również uruchomienie leasingu tradycyjnych samochodów z napędem spalinowym marki Mitsubishi - modelu Space Star, w tym wersje: Inform Plus, Invite, Intense CVT SDA.
Na zainteresowanych autami Mitsubishi czekają korzystne rabaty nawet do 25 000 zł za zakup auta za pośrednictwem AutoSalonu, czyli zdalnej platformy sprzedaży nowych i używanych pojazdów Santander Consumer Multirent. Rozwiązanie leasingodawcy ułatwia proces zakupu samochodu. Dzięki niemu klienci w prosty i wygodny sposób mogą wybrać interesujące ich auto oraz jego finansowanie i złożyć wniosek przez internet. Dodatkową korzyścią jest dostępność wyżej wymienionych modeli u wszystkich dealerów Mitsubishi, dzięki czemu potencjalni leasingobiorcy będą mogli odebrać swoje auto w pobliżu domu.
Wspólna akcja Santander Consumer Multirent i importera Mitsubishi, MMC Car Poland, już wystartowała i potrwa do 31.12.2021 r. lub wyczerpania zapasów.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.