Santander Consumer Multirent i importer Mitsubishi ruszają ze wspólną akcją
Wrocław, 1 grudnia 2021 r. Dzięki wspólnej akcji Santander Consumer Multirent oraz MMC Car Poland, klienci leasingodawcy otrzymają dostęp do aut z napędem hybrydowym typu plug-in marki Mitsubishi - modelu Eclipse Cross PHEV, wersje: Intense Plus oraz Instyle Plus. Odpowiada to na zapotrzebowanie polskich kierowców, którzy często chcieliby jeździć pojazdem bardziej przyjaznym dla środowiska naturalnego, ale niekoniecznie mogą pozwolić sobie na pełną rezygnację z możliwości jakie daje silnik spalinowy.
- Jak wynika z wrześniowego Licznika Elektromobilności, uruchomionego i aktualizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych oraz Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, pod koniec sierpnia br. w Polsce było zarejestrowanych łącznie 29 820 samochodów osobowych z napędem elektrycznym, z czego 52 proc. stanowiły hybrydy typu plug-in – mówi Maciej Kacprzak z Santander Consumer Multirent. – Zainteresowanie Polaków tego rodzaju pojazdami rośnie, nie tylko z uwagi na większą przyjazność środowisku, ale również wygodę użytkowania dla osób mieszkających w domach jednorodzinnych, które mogą naładować swoje auto w dowolnym momencie ze zwykłego gniazdka 230V. Cieszymy się, że mamy je w naszej ofercie.
Akcja Santander Consumer Multirent oraz MMC Car Poland przewiduje również uruchomienie leasingu tradycyjnych samochodów z napędem spalinowym marki Mitsubishi - modelu Space Star, w tym wersje: Inform Plus, Invite, Intense CVT SDA.
Na zainteresowanych autami Mitsubishi czekają korzystne rabaty nawet do 25 000 zł za zakup auta za pośrednictwem AutoSalonu, czyli zdalnej platformy sprzedaży nowych i używanych pojazdów Santander Consumer Multirent. Rozwiązanie leasingodawcy ułatwia proces zakupu samochodu. Dzięki niemu klienci w prosty i wygodny sposób mogą wybrać interesujące ich auto oraz jego finansowanie i złożyć wniosek przez internet. Dodatkową korzyścią jest dostępność wyżej wymienionych modeli u wszystkich dealerów Mitsubishi, dzięki czemu potencjalni leasingobiorcy będą mogli odebrać swoje auto w pobliżu domu.
Wspólna akcja Santander Consumer Multirent i importera Mitsubishi, MMC Car Poland, już wystartowała i potrwa do 31.12.2021 r. lub wyczerpania zapasów.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.