Komunikaty PR

Santander Consumer Multirent i importer Mitsubishi ruszają ze wspólną akcją

2021-12-01  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Wrocław, 1 grudnia 2021 r. Dzięki wspólnej akcji Santander Consumer Multirent oraz MMC Car Poland, klienci leasingodawcy otrzymają dostęp do aut z napędem hybrydowym typu plug-in marki Mitsubishi - modelu Eclipse Cross PHEV, wersje: Intense Plus oraz Instyle Plus. Odpowiada to na zapotrzebowanie polskich kierowców, którzy często chcieliby jeździć pojazdem bardziej przyjaznym dla środowiska naturalnego, ale niekoniecznie mogą pozwolić sobie na pełną rezygnację z możliwości jakie daje silnik spalinowy.

- Jak wynika z wrześniowego Licznika Elektromobilności, uruchomionego i aktualizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych oraz Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, pod koniec sierpnia br. w Polsce było zarejestrowanych łącznie 29 820 samochodów osobowych z napędem elektrycznym, z czego 52 proc. stanowiły hybrydy typu plug-in – mówi Maciej Kacprzak z Santander Consumer Multirent. – Zainteresowanie Polaków tego rodzaju pojazdami rośnie, nie tylko z uwagi na większą przyjazność środowisku, ale również wygodę użytkowania dla osób mieszkających w domach jednorodzinnych, które mogą naładować swoje auto w dowolnym momencie ze zwykłego gniazdka 230V. Cieszymy się, że mamy je w naszej ofercie.

Akcja Santander Consumer Multirent oraz MMC Car Poland przewiduje również uruchomienie leasingu tradycyjnych samochodów z napędem spalinowym marki Mitsubishi - modelu Space Star, w tym wersje: Inform Plus, Invite, Intense CVT SDA.

Na zainteresowanych autami Mitsubishi czekają korzystne rabaty nawet do 25 000 zł za zakup auta za pośrednictwem AutoSalonu, czyli zdalnej platformy sprzedaży nowych i używanych pojazdów Santander Consumer Multirent. Rozwiązanie leasingodawcy ułatwia proces zakupu samochodu. Dzięki niemu klienci w prosty i wygodny sposób mogą wybrać interesujące ich auto oraz jego finansowanie i złożyć wniosek przez internet. Dodatkową korzyścią jest dostępność wyżej wymienionych modeli u wszystkich dealerów Mitsubishi, dzięki czemu potencjalni leasingobiorcy będą mogli odebrać swoje auto w pobliżu domu.

Wspólna akcja Santander Consumer Multirent i importera Mitsubishi, MMC Car Poland, już wystartowała i potrwa do 31.12.2021 r. lub wyczerpania zapasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych Biuro prasowe
2024-07-16 | 12:00

VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych

Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 18,7 proc., ponad 215 tys. finansowanych samochodów oraz 83 proc. zadowolonych klientów. Volkswagen Financial Services to nr
Motoryzacja Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO
2024-07-15 | 14:48

Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO

Projekt PZO II ponownie został w pełni skomercjalizowany. Nowy najemca – Grupa Cichy-Zasada – wynajął blisko 1000 mkw. powierzchni na parterze budynku. We współpracy
Motoryzacja Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
2024-07-09 | 10:00

Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu

1 lipca br. rozpoczęła się kolejna edycja konkursu „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval” – wiodącego programu CSR-owego dla kierowców flotowych korzystających z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.