Santander Consumer Multirent i importer Mitsubishi ruszają ze wspólną akcją
Wrocław, 1 grudnia 2021 r. Dzięki wspólnej akcji Santander Consumer Multirent oraz MMC Car Poland, klienci leasingodawcy otrzymają dostęp do aut z napędem hybrydowym typu plug-in marki Mitsubishi - modelu Eclipse Cross PHEV, wersje: Intense Plus oraz Instyle Plus. Odpowiada to na zapotrzebowanie polskich kierowców, którzy często chcieliby jeździć pojazdem bardziej przyjaznym dla środowiska naturalnego, ale niekoniecznie mogą pozwolić sobie na pełną rezygnację z możliwości jakie daje silnik spalinowy.
- Jak wynika z wrześniowego Licznika Elektromobilności, uruchomionego i aktualizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych oraz Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, pod koniec sierpnia br. w Polsce było zarejestrowanych łącznie 29 820 samochodów osobowych z napędem elektrycznym, z czego 52 proc. stanowiły hybrydy typu plug-in – mówi Maciej Kacprzak z Santander Consumer Multirent. – Zainteresowanie Polaków tego rodzaju pojazdami rośnie, nie tylko z uwagi na większą przyjazność środowisku, ale również wygodę użytkowania dla osób mieszkających w domach jednorodzinnych, które mogą naładować swoje auto w dowolnym momencie ze zwykłego gniazdka 230V. Cieszymy się, że mamy je w naszej ofercie.
Akcja Santander Consumer Multirent oraz MMC Car Poland przewiduje również uruchomienie leasingu tradycyjnych samochodów z napędem spalinowym marki Mitsubishi - modelu Space Star, w tym wersje: Inform Plus, Invite, Intense CVT SDA.
Na zainteresowanych autami Mitsubishi czekają korzystne rabaty nawet do 25 000 zł za zakup auta za pośrednictwem AutoSalonu, czyli zdalnej platformy sprzedaży nowych i używanych pojazdów Santander Consumer Multirent. Rozwiązanie leasingodawcy ułatwia proces zakupu samochodu. Dzięki niemu klienci w prosty i wygodny sposób mogą wybrać interesujące ich auto oraz jego finansowanie i złożyć wniosek przez internet. Dodatkową korzyścią jest dostępność wyżej wymienionych modeli u wszystkich dealerów Mitsubishi, dzięki czemu potencjalni leasingobiorcy będą mogli odebrać swoje auto w pobliżu domu.
Wspólna akcja Santander Consumer Multirent i importera Mitsubishi, MMC Car Poland, już wystartowała i potrwa do 31.12.2021 r. lub wyczerpania zapasów.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.