Komunikaty PR

VW FS i PSPA ogłaszają strategiczne partnerstwo

2023-09-26  |  16:00
Biuro prasowe

Volkswagen Financial Services, lider finansowania samochodów osobowych w Polsce[1], oraz Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA), największa organizacja branżowa kreująca rynek elektromobilności i technologii wodorowych w Polsce i w regionie CEE, poinformowali o nawiązaniu współpracy strategicznej na rzecz rozwoju rynku zeroemisyjnego w Polsce. VW FS będzie wyłącznym i jedynym partnerem strategicznym PSPA w obszarze finansowania.

Volkswagen Financial Services strategicznym partnerem PSPA

W umowie między Volkswagen Financial Services a PSPA podkreślono ścisłą i priorytetową współpracę na licznych płaszczyznach związanych z obszarem szeroko rozumianej elektromobilności oraz zrównoważonej mobilności. Umowa zakłada m.in. bieżące doradztwo w zakresie polskiego i europejskiego rynku elektromobilności, w tym wsparcie merytoryczne w procesach biznesowych związanych z działalnością VW FS w obszarze finansowania zero- i niskoemisyjnego transportu prowadzonych w ramach działalności statutowej PSPA.

Zapisy umowy gwarantują aktywny udział ekspertów Volkswagen Financial Services w priorytetowych projektach PSPA, w tym II edycji „Białej Księgi Elektromobilności” oraz „Mapy zmian w sektorze transportu drogowego w Polsce do 2035 r.”. Ponadto przedstawiciele VW FS będą uczestniczyć w konsultacjach i opiniować kierunki działań na rzecz tworzenia przyjaznego otoczenia prawnego i gospodarczego, wpływającego na tempo rozwoju rynku zeroemisyjnych technologii w Polsce i Europie.

Współpraca strategiczna z Polskim Stowarzyszeniem Paliw Alternatywnych, czyli instytucją, która wnosi ogromny wkład w kształtowanie i podnoszenie świadomości na temat zrównoważonej mobilności, stanowi kolejny kamień milowy w naszej bogatej historii. Pragniemy wspólnie działać na rzecz modelowania odpowiedniego otoczenia gospodarczego i społecznego, pozwalającego na dynamiczny rozwój zero- i niskoemisyjnych technologii w transporcie. Jestem przekonany, że strategiczne partnerstwo, które ogłosiliśmy wspólnie z PSPA, przyczyni się do rozwoju całego rynku elektromobilności w Polsce i całym regionie – podkreśla Jarosław Stepaniuk, Członek Zarządu Volkswagen Financial Services.

W ramach świadczeń z tytułu podpisanej umowy, VW FS został partnerem strategicznym tegorocznej oraz przyszłorocznej edycji Kongresu Nowej Mobilności, partnerem wydarzenia EV Experience (edycja 2024 i 2025), jak również partnerem strategicznym ogólnopolskiej kampanii społecznej Elektomobilni.pl (2023-2025).

VW FS na Kongresie Nowej Mobilności

Umowa między Volkswagen Financial Services a PSPA została oficjalnie ogłoszona podczas tegorocznego Kongresu Nowej Mobilności w Łodzi. VW FS został partnerem strategicznym KNM, w ramach którego objął patronat nad ścieżką „Green Fleet Forum – ESG”. Eksperci firmy wzięli udział w licznych panelach i prelekcjach. Maciej Zwiewka, Dyrektor Sprzedaży Flotowej, omówił możliwości finansowania zielonych flot – w jaki sposób finanse oraz wszelkie dostępne dotacje oddziałują na rozwój potencjału elektryfikacji flot w Polsce. Magdalena Kaca, Dyrektor Departamentu Zarządzania Klientem i Produktem, przybliżyła zebranym, jak efektywnie wdrożyć w firmie cały ekosystem produktów i usług, które budują jej elektromobilność.

Krzysztof Leszczyński, Ekspert ds. elektromobilności, wspólnie z Bartłomiejem Siuchnińskim, Kierownikiem Sprzedaży Flotowej, poprowadzili warsztat, na którym krok po kroku pokazali, jak zaplanować i wdrożyć elektromobilność w organizacji. Monika Marszałek, Kierownik Działu Rozwoju Produktu, opowiedziała o programie „Mój elektryk”, jak skorzystać z rządowego programu, aby zapewnić jak najefektywniejsze dofinansowanie do elektryka. Mateusz Granoszek, Kierownik Działu Marketingu, wygłosił prezentację o wpływie elektromobilności na strategie marketingowe.

Premiera programu Electrify

Na Kongresie Nowej Mobilności miała miejsce premiera programu Electrify. Volkswagen Financial Services podkreśla, że w pierwszym etapie skupi się na kompleksowej ofercie elektryfikacji samochodów firmowych, która w kolejnych krokach zostanie poszerzona o samochody dla Klientów indywidualnych. Program skupia w sobie niezbędne produkty i usługi: consulting, dobór samochodów elektrycznych w korzystnym finansowaniu oraz rozwiązania związane z ich ładowaniem, jak również profesjonalne wsparcie przy eksploatacji elektryków.

– Program Electrify jest zupełną nowością na rynku. Oferujemy unikalną możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczenia ekspertów od lat zajmujących się kompleksową elektryfikacją flot samochodów firmowych. Badamy potencjał elektryfikacji danej floty i przygotowujemy szyte na miarę rozwiązania. Dostarczamy nie tylko samochody elektryczne zgodne z potrzebami firmy, ale także kompletną infrastrukturę niezbędną do ich ładowania, w tym wielostanowiskowe huby w firmie oraz wallboxy w domach pracowników. Zapewniamy rozwiązania niezbędne do ładowania elektryków w trasie. Dzięki programu Electrify transformacja floty stanowi pewną inwestycją w przyszłość – zapewnia Krzysztof Leszczyński, Ekspert ds. elektromobilności w Volkswagen Financial Services.

Więcej informacji o Volkswagen Financial Services znajduje się w zakładce Więcej informacji.

 


[1] Źródło: SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online Biuro prasowe
2024-11-28 | 20:10

VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online

VEHIS WRAZ Z NAJLEPSZYMI DEALERAMI BUDUJĄ STOCK SAMOCHODOWY DOSTĘPNY ONLINE VEHIS, platforma leasingowo-samochodowa oferująca samochody dealerskie wraz z szybkim finansowaniem, zwiększyła
Motoryzacja Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
2024-11-27 | 09:00

Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki

Koniec roku to tradycyjny okres wyprzedaży, także w salonach samochodowych. Dotyczy to również dealerów Mazdy w całej Polsce, u których na klientów czeka szeroka
Motoryzacja Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
2024-11-19 | 23:30

Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach

•           Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.