Movie Games Mobile i DRAGO entertainment rozpoczynają współpracę

Movie Games Mobile, w ramach zawartej umowy z DRAGO entertainment, stworzy wersje mobilne gier z portfolio produkcyjnego krakowskiej spółki. Wydawcą projektów będzie Movie Games Mobile, a DRAGO udostępni IP swoich tytułów. DRAGO entertainment dziś zadebiutowało na rynku NewConnect, a główni Akcjonariusze spółki zawarli umowy lock-up-owe, w ramach których zobowiązali się do nie zbywania akcji firmy w okresie najbliższych 12 miesięcy.
– Przeniesienie naszych tytułów na platformy mobilne to kolejny krok by dotrzeć do większej liczby graczy. Nasze dotychczasowe projekty cieszą się sporym zainteresowaniem. Liczę, że nawiązanie współpracy z Movie Games Mobile wpłynie na naszą rozpoznawalność i wyniki finansowe – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment. – Liczymy na długofalową współpracę z Movie Games Mobile – dodaje Joanna Tynor.
Zawarta umowa określa warunki współpracy pomiędzy DRAGO entertainment, a Movie Games Mobile. Szczegółowe warunki podziału zysków, terminu realizacji produkcji i autorskich praw majątkowych będą każdorazowo regulowane w treści umów wykonawczych. Spółka o rozpoczęciu realizacji konkretnych produkcji będzie informować oddzielnymi komunikatami.
DRAGO entertainment specjalizuje się w tworzeniu gier m.in. typu symulator o różnorodnej tematyce. Krakowska firma funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat. Spółka była pierwszym polskim studiem, które na swoim autorskim silniku tworzyło grę typu MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game). DRAGO entertainment jest autorem gry Treasure Hunter Simulator, która zwróciła się w pierwszym dniu sprzedaży. W najbliższym czasie krakowska spółka ma w planach wydanie gry Gas Station Simulator. Dziś na platformie Steam zostanie udostępniony prolog do gry.
Dziś, 28 kwietnia 2021, DRAGO entertainment zadebiutowało na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.