Komunikaty PR

Movie Games zwiększa zaangażowanie w Movie Games VR

2021-10-11  |  08:50
Biuro prasowe

Movie Games producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, nabył pakiet 271 875 sztuk akcji spółki Movie Games VR, zwiększając tym samym udział w kapitale zakładowym Spółki do 41,79 procent. Jednocześnie Movie Games zbyła posiadane akcje Spółki Iron VR, stanowiące 10 procent w dotychczasowej strukturze akcjonariatu. Transakcje są związane z koncentracją działalności Rodziny Movie Games w segmencie wirtualnej rzeczywistości w pełni wokół spółki Movie Games VR.

Spółka Movie Games VR powstała w sierpniu 2021 roku w wyniku przekształcenia charakteru działalności operacyjnej z doradztwa na rynku kapitałowym na produkcję i wydawnictwo gier komputerowych na platformy do Wirtualnej Rzeczywistości. Wcześniej spółka działała pod nazwą IPO Doradztwo Kapitałowe.

- Jako Rodzina Movie Games zamierzamy koncentrować w swoich strukturach każdy obszar rynku gamingowego. Szczególnie skupiamy się na rozwoju współpracy z podmiotami jednoznacznie powiązanymi ze sobą oraz idącymi drogą wyznaczoną przez MG. W związku z tym zdecydowaliśmy się zwiększyć zaangażowanie w Movie Games VR, aby wokół tej jednej Spółki rozwinąć naszą działalność w segmencie wirtualnej rzeczywistości. Już teraz posiada ona pierwszeństwo w wyborze przez Movie Games oraz inne spółki z Rodziny MG na wydawcę i wykonawcę wersji VR naszych hitowych produkcji. - komentuje Mateusz Wcześniak, CEO Movie Games.

- Zaufanie, którym obdarzyło nas Movie Games motywuje nas do dalszego rozwoju i intensywnego działania. Szykujemy kolejne umowy, dzięki czemu już niebawem będziemy mogli pochwalić się bogatym portfolio projektowym - informuje Kamil Mańko, CEO Movie Games VR.

4 października br. Movie Games VR podpisało ramowe umowy ze studiami True Games oraz Road Studio. Współpraca daje Spółce pierwszeństwo na produkcje VR-owych wersji gier autorstwa wymienionych studiów. Rozpoczęcie prac przez Movie Games VR będzie poprzedzone konkretną umową dotyczącą danej gry. Obecnie trwają już prace nad grami Drug Dealer Simulator, Lust From Beyond, Alaskan Truck Simulator oraz Lust For Darkness. Ostatnia z nich będzie miała premierę już 26 października br.

- Podejmując decyzję o koncentracji projektów VR-owej wokół Movie Games VR zbyliśmy posiadane akcje spółki Iron VR. W dalszym ciągu współpracujemy z tym profesjonalnym teamem, odpowiadającym za development VR-owej wersji Lust For Darkness, która już 26 października będzie dostępna dla fanów Wirtualnej Rzeczywistości. Życzymy jednocześnie licznych powodzeń grupie kapitałowej Carbon Studio w przypadku której jesteśmy pod wrażeniem profesjonalizmu. Cieszymy się, że ta współpraca zaowocuje produkcjami, a sama transakcja przełoży się na zyski dla MG - dodaje Mateusz Wcześniak.

W sierpniu 2020 roku Movie Games nabyło pakiet 10 procent akcji spółki Iron VR. Jest to spółka zależna od notowanego na NewConnect Carbon Studio. W ramach współpracy z Movie Games odpowiadała za prace developerskie nad VR-ową wersją Lust For Darkness. Fabuła gry toczy się w wiktoriańskiej rezydencji Yelvertonów. Podczas rozgrywki, gracz zmierzy się ze światem pokus, w którym erotyzm przeplata się z okultyzmem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.