Multi Ice Group – elastyczna i sprawdzona marka
Multi Ice Group budowała swą rynkową pozycję przez 20 lat, konsekwentnie stawiając na połączenie dobrej jakości z atrakcyjną ceną, zarówno oferowanych produktów, jak i ofert franczyzowych. Dziś to jedna z najmocniejszych grup gastronomicznych w Polsce, która w swoim portfolio ma cztery sprawdzone koncepty franczyzowe.
Dziś niewiele osób decyduje się na otworzenie własnego biznesu obawiając się trudnej sytuacji gospodarczej. To błąd! Wystarczy tylko wybrać odpowiednią branżę i sprawdzony koncept. Doskonale w tym przypadku sprawdza się franczyza, a obecna na rynku od 20 lat Multi Ice Group, jest tego najlepszym przykładem.
– Nasze wieloletnie, franczyzowe doświadczenie sprawia, że oferujemy tylko i wyłącznie sprawdzone rozwiązania. Wiemy, jak dotrzeć do smakoszy w każdym regionie kraju. Inwestycja w nasze koncepty umożliwia szybki zwrot poniesionych nakładów finansowych – już nawet po 3 miesiącach działalności – mówi Radosław Charubin, właściciel firmy.
To się naprawdę opłaca
Multi Ice Group to obecnie cztery marki franczyzowe: „U Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, LodyBonano, BuBu Bubble Tea i hot dogi Crazy Dog. Każda z nich możliwa jest do otwarcia w lokalu stacjonarnym, mobilnej przyczepie gastronomicznej lub galerii handlowej w formie wyspy lub na food courcie. Kwoty inwestycji zaczynają się od 14 000 zł netto.
– Zainteresowanie wszystkimi formami franczyz, jakie są w naszej ofercie, jest bardzo duże. Nasi klienci zdają sobie sprawę z tego, że przy tak dużej inflacji opłacają się sprawdzone, ale też realne inwestycje – dodaje Radosław Charubin – Umożliwiamy zarówno zakup, najem, jak i leasing. Opłaty miesięczne są bardzo zróżnicowane, ze względu na koncept, ale i miejsce lokalu. Punkty typowo sezonowe mogą liczyć na zyski od 15 000 zł miesięcznie.
Na pełen etat lub dodatkowy biznes
Osoby posiadające już swoją firmę lub mające stałe źródło dochodów często decydują się na prowadzenie sezonowego biznesu. Dlaczego wybór franczyzy pod znanym szyldem może okazać się strzałem w dziesiątkę?
– Największym atutem biznesu franczyzowego jest fakt, że aby rozpocząć działalność, nie trzeba posiadać żadnej specjalistycznej wiedzy, żeby dobrze skalkulować koszty. Dodatkowo nie wymaga się ani wysokich kwot inwestycji, ani dużych nakładów pracy. To dlatego wielu przedsiębiorców traktuje ją jako biznes dodatkowy, który w stosunkowo krótkim czasie pozwala na wygenerowanie zadowalających zysków – mówi Radosław Charubin.
Bezcenne wsparcie
Otwarcie punktu franczyzowego trwa zazwyczaj kilka tygodni. Czas ten obejmuje dopięcie wszystkich formalności, podpisanie umowy, prace remontowe, zakup wyposażenia, przejście szkolenia oraz wdrożenie pracowników, a także zatowarowanie i zaplanowanie otwarcia.
– Multi Ice Group to marka sama w sobie. Od początku współpracy mogłam liczyć na wsparcie na każdym etapie prowadzenia biznesu. Od znalezienia odpowiedniej lokalizacji, poprzez projekt lokalu, po dostarczenie dokumentacji potrzebnej do sanepidu oraz całe know-how. Organizowane są szkolenia praktyczne i teoretyczne. Zawsze mogę zwrócić się po pomoc do mojego indywidualnego opiekuna, który pomaga znaleźć rozwiązania w każdej sytuacji – mówi Patrycja Wojno, franczyzobiorca.

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.