Komunikaty PR

Muszkieterowie uruchamiają w Dębnie stację paliw Intermarché

2022-06-15  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Do pobrania inf. pras. ( 0.1 MB )

Grupa Muszkieterów 14 czerwca otworzyła drugą w tym roku stację paliw Intermarché w Polsce. Tym samym Intermarché umacnia swoją pozycję lidera na polskim rynku przymarketowych stacji benzynowych, posiadając prawie 70 obiektów w całym kraju.

 

Stacja paliw Intermarché w Dębnie przy ul. Wolności 4 jest pierwszym obiektem działającym pod tym szyldem w mieście. Wszystkim zmotoryzowanym klientom oferuje wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach. Punkt w Dębnie jest czynny 7 dni w tygodniu w godzinach od 6.00 do 22.00, a na miejscu pomocą służy obsługa stacji. Na jej terenie trwa obecnie montaż słupka płatniczego, który umożliwi płatności samoobsługowe i tym samym całodobowe działanie placówki.

 

W ofercie stacji Intermarché są wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach dostarczane przez SCA Petrole Sp. z o.o., które są poddawane bieżącej kontroli przez akredytowane laboratoria. Na stacji w Dębnie kierowcy zatankują benzynę Pb 95, Pb 98 oraz olej napędowy na jednym z czterech stanowisk, jak również gaz LPG z nowoczesnego dwuwężowego dystrybutora. Dla zapewnienia kompleksowej obsługi, klienci mogą skorzystać również z dwustanowiskowej myjni ręcznej zlokalizowanej obok sklepu Intermarché.

 

Na stacji znajduje się również przestronny sklepik o powierzchni 40 mkw., oferujący ponad 1000 produktów, w tym bogaty wybór artykułów spożywczych i przemysłowych, papierosy, alkohol oraz akcesoria motoryzacyjne. Dodatkowo, zostanie tu uruchomiony również kącik bistro ze świeżo parzoną kawą oraz bogatą ofertą fast food.

 

Dzięki nowemu otwarciu wzmocniliśmy naszą wiodącą pozycję w tym segmencie rynku. Stale dążymy do tego, by uruchamiać nowe stacje paliw przy jak największej liczbie supermarketów Intermarché. Z naszych obserwacji wynika, że takie rozwiązanie odpowiada na potrzeby klientów i stanowi dobre uzupełnienie pozostałych usług oferowanych przez Grupę Muszkieterów – mówi Benjamin Ferte, Prezes Zarządu SCA Petrole Polska, zajmującej się handlem paliwami w Grupie Muszkieterów.

 

Oprócz możliwości uruchomienia stacji paliw Muszkieterowie oferują przedsiębiorcom prowadzącym sklepy Intermarché inne atrakcyjne formy rozwijania własnych biznesów. Właściciele mogą zaproponować swoim klientom m.in. myjnię samochodową bądź usługi z zakresu e-commerce, pozwalające na wygodny odbiór zamówionych przez internet produktów poprzez usługę Intermarché Drive.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.