Komunikaty PR

Muszkieterowie rozwijają sieć Bricomarché. Otworzyli 172. sklep

2021-05-07  |  16:00
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję sieci Bricomarché oferującej klientom produkty do domu i ogrodu. W marcu br. sieć otworzyła 172. sklep, który został zlokalizowany w Tomaszowie Mazowieckim w województwie łódzkim. Tym samym właścicielka nowo powstałego sklepu rozszerzyła współpracę z Grupą Muszkieterów – jednocześnie od 2014 roku prowadzi supermarket sieci Bricomarché w Piotrkowie Trybunalskim.

Nowy sklep sieci Bricomarché oferuje mieszkańcom Tomaszowa Mazowieckiego 25 tys. produktów z czterech głównych działów: majsterkowanie, budowlany, ogród i dekoracja. Rośliny, a także inne produkty zlokalizowane na dziale ogród, pochodzą od lokalnych dostawców. Ponadto sklep oferuje klientom dodatkowe usługi takie jak: zakupy przez Internet, Bricomat, czyli specjalny boks do bezkontaktowego odbioru zamówień w systemie 24/7, transport zamówionego towaru oraz cięcie blatów i wycinanie otworów w zlewozmywakach.

Z Grupą Muszkieterów jestem związana od ponad 20 lat. Początkowo pracowałam w centrali w dziale finansów, dzięki czemu bardzo dobrze poznałam zasady współpracy z Grupą. W latach 2014-2016 prowadziłam sklep w Piotrkowie Trybunalskim, który następnie przeniosłam do czterokrotnie większej lokalizacji – po sklepie konkurencyjnej marki Nomi. Do mojego supermarketu w Piotrkowie Trybunalskim przyjeżdżało wielu klientów z Tomaszowa Mazowieckiego – obie miejscowości dzieli zaledwie 30 km. Z uwagi na liczne pytania klientów o otwarcie placówki w ich okolicy, zdecydowałam się uruchomić drugi punkt – właśnie w Tomaszowie Mazowieckim mówi Iga Sułowska, właścicielka supermarketu Bricomarché w Tomaszowie Mazowieckim i dodaje  Współpracę z Grupą Muszkieterów cenię m.in. za możliwość wpływania na strategiczne kierunki rozwoju Grupy, wzajemne wspieranie się właścicieli sklepów oraz możliwość angażowania się w życie lokalnych społeczności, np. poprzez akcje społeczne czy współpracę z lokalnymi dostawcami.

Powierzchnia sklepu wynosi 1 600 m2, a obok niego został zlokalizowany ogród zewnętrzny o powierzchni 690 m2 oraz parking mieszczący 72 auta.

Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Tomaszowie Mazowieckim:

  • Adres sklepu: ul. Długa 79/89, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
  • Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota: 7:00-20:00, niedziele handlowe: 09:00-19:00
  • Liczba pracowników: 22
  • Liczba kas: 3
  • Akceptowane formy płatności: gotówka, karta płatnicza, raty, bony Grupy Muszkieterów i Sodexo

 

Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności

Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:00

JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części

  Klienci Galerii Północnej bardzo pozytywnie przyjęli JYSK. Trzechsetny sklep należący do jednego z liderów na rynku z sukcesem zadebiutował w obiekcie. Tylko w ciągu
Handel Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości
2024-04-24 | 13:00

Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości

Dla wielu osób barierę w realizacji marzenia o własnej działalności gospodarczej stanowi niewystarczająca wiedza czy brak oczekiwanych w biznesie kompetencji. Żabka dzieli się swoim
Handel Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.