Myśliwska marki Duda liderem rynku
Najnowsze badania firmy Nielsen potwierdzają silną pozycję kiełbasy myśliwskiej marki Duda na rynku. Po raz kolejny kiełbasa myśliwska produkowana przez Zakłady Mięsne Silesia utrzymała pozycję lidera w swoim sektorze sprzedaży.
Zakłady Mięsne Silesia, właściciel marki Duda, to firma znana z produkcji kultowych, suchych wędlin, które mocno zadomowiły się na rynku. Tradycyjne polskie receptury, podane w nowoczesnej formie, to trzon linii „Nasze Polskie”. Smak kiełbasy myśliwskiej Duda to nie tylko doskonale wyważone połączenie smaków wieprzowiny, czosnku, jałowca, soli i pieprzu, ale także nadzwyczajna i bardzo doceniana przez smakoszy kruchość wędliny. Jak tłumaczą przedstawiciele Zakładów Mięsnych Silesia, o wyjątkowości tej kiełbasy decyduje tajemnica długiego wędzenia oraz suszenia i od wielu lat niezmienny smak.
Po raz kolejny badania rynku udowodniły, że kiełbasa myśliwska Duda to numer 1 w Polsce, co roku to właśnie po nią sięga największa ilość konsumentów. Myśliwska marki Duda to jednak nie tylko najchętniej wybierana kiełbasa myśliwska w Polsce, to także szeroka gama produktów myśliwskich, wśród których znajduje się także wersja plastrowana, kabanos myśliwski oraz kiełbasa z grzybami, z mięsem jeleniem i wyjątkowa kiełbasa myśliwska dedykowana na deskę wędlin.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.