Komunikaty PR

Na ten produkt czekało wielu Fachowców

2022-05-18  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Stępień
38PR & Content Communication

Gdańska 47/49 budynek D
90-729 Łódź
paulina.stepien|38pr.pl| |paulina.stepien|38pr.pl
505 313 324
www.38pr.pl
Do pobrania IP ( 0.24 MB )

W ofercie marki ATLAS pojawiła się ultra nowość bez żadnych ograniczeń. ULTRA GEOFLEX BIAŁY to klej klasy C2 TE S1, stworzony na bazie białego cementu, dzięki czemu nie przebarwia okładzin z kamienia naturalnego, białych i szklanych płytek. Kompensuje odkształcenia podłoża i naprężenia termiczne, zapewniając najszerszy zakres zastosowań. Dzięki innowacyjnej technologii żelu krzemianowego ma też wyjątkową zdolność do wiązania wody. Wypełnia pory, tworzące się na etapie wiązania kleju, a akumulacja części wody, zapewnia pełną hydratację cementu, niezależnie od przyklejanej okładziny. Tym samym gwarantuje pełną przyczepność na podłożach o każdym stopniu chłonności.

Po pierwsze – bezpieczeństwo stosowania  

ATLAS ULTRA GEOFLEX BIAŁY to produkt, który daje wykonawcy bezpieczeństwo użytkowania. Nadaje się do stosowania ze wszystkimi formatami oraz wszystkimi rodzajami płytek, nawet okładzinami z kamienia naturalnego i kompozytu, płytkami jasnymi, szklanymi i wrażliwymi na przebarwienia. Jest doskonały na wszystkie ultra trudne podłoża, m.in. lastryko, drewno, OSB, płytka na płytkę.

Po drugie – idealny rozpływ

Dzięki dozowaniu wody w znacznie szerszym zakresie, niż kleje tradycyjne, produkt pozwala na dostosowywanie konsystencji do preferencji wykonawcy. Idealny rozpływ pod płytką i możliwość stosowania w wysokiej temperaturze – nawet +35°C – pozwala kleić płytki na najbardziej wymagających podłożach. Z kolei uzyskanie pełnego rozpływu zaprawy pod płytkami poprawia przyczepność i bezpieczeństwo stosowania  przyklejania okładzin w miejscach bardziej narażonych na nasłonecznienie (np. balkony, tarasy).

Po trzecie – ochrona przed przebarwieniami

Receptura oparta na białym cemencie zabezpiecza przed przebarwieniami i dzięki temu klej nadaje się do montażu wrażliwych na przebarwienia okładzin z kamieni naturalnych i kompozytu, płytek szklanych, białych i mocno nasiąkliwych. Klasa kleju pozwala stosować go na wszystkie typy i rozmiary płytek, nawet powyżej 5m2.

Najważniejsze właściwości ATLAS  ULTRA GEOFLEX BIAŁY:

  • Klej klasy C2TE S1
  • Na białym cemencie, co eliminuje ryzyko przebarwień – doskonały do kamieni naturalnych, marmurów, płytek ceramicznych, gresu, mozaiki, szkła
  • Nawet do megaformatów >5m2
  • Technologia żelu krzemianowego
  • Dostosowanie konsystencji do potrzeb wykonawcy
  • Możliwość stosowania w każdej przestrzeni - łazienka, kuchnia, balkon, taras, basen, elewacje
  • Doskonały na ultra trudne podłoża, w tym lastryko, stare płytki, OSB, metal czy hydroizolacje
  • Spoinowanie już po 12 godz.
  • Temperatura stosowania nawet do +35⁰C
  • Grubości warstwy od 2 do 15 mm

ATLAS ULTRA GEOFLEX BIAŁY dostępny jest w workach foliowych o pojemności 22,5 kg,

Więcej informacji na temat ATLAS ULTRA GEOFLEX BIAŁY i innych produktów marki ATLAS można znaleźć na stronie internetowej www.atlas.com.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38PR & Content Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.