Nagrody SABRE rozdane. VeloBank ze statuetką za zbudowanie love brandu
17. kwietnia w Londynie rozdano prestiżowe SABRE Awards. W kategorii „Innovator of the Year: Brand” zwyciężył VeloBank. Marka znalazła się też w finale Diamond SABRE Awards.
Nagrody SABRE to wyróżnienie za wybitne osiągnięcia w brandingu, zarządzaniu reputacją, a także kampaniach public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię, kreatywność rozwiązań oraz biznesową efektywność działań.
W trakcie wiodącego spotkania branży komunikacyjnej PRovoke EMEA Summit, przedstawicielki VeloBanku – Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu, Katarzyna Koper, dyrektor Biura PR oraz Małgorzata Wilińska, dyrektor Departamentu Marketingu banku – odebrały zwycięską statuetkę IN2 SABRE Awards za projekt „How to build a love brand on banking market - VeloBank’s success story in Poland”. Polski fintech wśród banków znalazł się obok takich marek jak Uber, Ikea czy Amazon. Konkurs nagradza nowatorskie podejście do budowania wizerunku, doceniając firmy, które innowacyjność stawiają za fundament swoich aktywności komunikacyjnych.
Kapituła przyznała VeloBankowi wyróżnienie podkreślające pomysłowość i odwagę w kreowaniu wizerunku i relacji z klientami. Decyzja Jury potwierdziła, że stworzona w rekordowo krótkim czasie 5. tygodni marka VeloBank stała się „love brandem”, który wzbudza pozytywne uczucia oferując wiele więcej ponad usługi bankowe. VeloBank to przykład firmy, która poprzez bycie blisko wartości klientów, sprawia, że ludzie są do niej przywiązani i po prostu ją lubią. Co więcej, bank oparty o technologię i wartości bliskie celom zrównoważonego rozwoju znalazł się również w finale rywalizacji o nagrodę Diamond SABRE Awards w kategorii „Superior Achievement in Brand-Building”.
– Konkurs SABRE to legenda z 40-letnią historią doceniania branży komunikacyjnej i kreatywnej. Znalezienie się w gronie laureatów, reprezentujących różne sektory, obszary i stylistyki – to dla nas ogromne wyróżnienie i duma. Bardzo jestem szczęśliwa, że nasze odważne i innowacyjne podejście do opowiadania o love brandzie w sektorze finansowym znalazło uznanie jury, które składa się z wybitnych międzynarodowych ekspertów. Budując naszą markę podkreślamy, że za usługami finansowymi stoją emocje. Rozwijając naszą ofertę odpowiadamy na realne potrzeby i pragnienia klientów. A te są powiązane z uczuciami. Pomagamy spełniać marzenia, realizować plany i po prostu żyć bardziej velo, łatwiej, wygodniej – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.