Komunikaty PR

Najbardziej rodzinne kosmetyki FAMILOVE od YOPE teraz w Biedronce

2023-01-05  |  13:00
Biuro prasowe

Linia produktów dla rodzin Familove od polskiej firmy YOPE będzie dostępna od 04.01 w sklepach Biedronka. Sieć dyskontów przygotowała dla swoich klientów wyjątkową promocję.

Familove to seria kosmetyków stworzonych przez YOPE z myślą o rodzinie. Receptury zawierają naturalne składniki, które zostały zamknięte w dużych, ekonomicznych opakowaniach, przyjaznych dla rodzinnego budżetu. Z kosmetyków Familove mogą korzystać wszyscy domownicy - zarówno rodzice, jak i dzieci od 3 roku życia. Ich łagodne i delikatne formuły są bezpieczne dla każdego rodzaju skóry i włosów. A do tego pięknie pachną i sprawiają, że codzienne mycie staje się przyjemnością.

Produkty z pewnością znajdą uznanie wśród świadomych rodziców, którzy dbają zarówno o swoich najbliższych, jak i o środowisko. Charakterystycznie ilustrowane butelki są wygodne w użytkowaniu dzięki pompce i wykonane z plastiku, który nadaje się do ponownego przetworzenia. Ponadto, kosmetyki są wegańskie, co potwierdza certyfikat fundacji VIVA!

Tylko teraz Familove znajdziecie w sklepach sieci Biedronka w promocyjnej cenie 16,99 zł. Promocja ważna przez 2 tygodnie lub do wyczerpania zapasów.

Szampon do wszystkich rodzajów włosów

Najbardziej rodzinny szampon. Ultradelikatny i bezpieczny dla skóry głowy, odpowiedni do wszystkich rodzajów włosów i super wydajny! Co kilka głów to nie jedna. Szampon FAMILOVE został stworzony z myślą o codziennej pielęgnacji każdego rodzaju włosów i skóry głowy, nawet wrażliwej. Idealnie zbalansowana receptura nawilża i odżywia włosy. Naturalne składniki łagodnie myją skórę głowy i ułatwiają rozczesywanie, pozostawiając miłe uczucie świeżości. | Pojemność 750 ml

Żel pod prysznic i płyn do kąpieli

Najbardziej rodzinny żel pod prysznic i do kąpieli. Bezpieczny, przyjazny wszystkim domownikom i mega wydajny! Prawdziwy przyjaciel rodziny. Żel zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego. Roślinne składniki delikatnie myją skórę, a olej z oliwek i ze słodkich migdałów dodatkowo ją nawilżają. Żel ma neutralne pH, dlatego nie narusza naturalnej bariery ochronnej skóry. Kremowa pianka i energetyczny zapach kwiatów bergamotki zrelaksuje całą rodzinę - od najmłodszego do najstarszego. | Pojemność 750 ml

Mydło w płynie

Najbardziej rodzinne mydło w płynie. Bezpieczne dla skóry i środowiska, pachnące bergamotką i superwydajne! To przyjemne mydło zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego. Łączy delikatne składniki myjące z organicznym kompleksem olejów. W czasie, gdy myje i pielęgnuje skórę dłoni, zapach kwiatów bergamotki odpręży całą rodzinę - od najmłodszego do najstarszego. | Pojemność 750 ml

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.

Polityka

Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.