Najciekawsze kalendarze adwentowe na 2024 rok – przegląd trendów
Kalendarze adwentowe są od wielu lat nieodłącznym elementem okresu przedświątecznego. Przez wiele lat głównie kojarzyły się z produktami wypełnionymi różnymi czekoladkami. Obecnie jednak trend ten się znacząco zmienia. Producenci prześcigają się w tworzeniu coraz bardziej kreatywnych propozycji – od luksusowych kosmetyków, przez zabawki, aż po przydatne akcesoria dla domu. Oto krótki przegląd najciekawszych propozycji, które znajdziemy w tym roku.
Kalendarze adwentowe z kosmetykami
Jednym z najbardziej dostrzegalnych trendów są kalendarze adwentowe wypełnione po brzegi kosmetykami. Wiele firm działających w branży beauty wprowadza do swojej oferty wyjątkowe i limitowane edycje takich produktów. Dla wielu osób kalendarz adwentowy z kosmetykami to doskonała okazja do tego, aby odkryć nowe produkty i przetestować je przed zakupem pełnowymiarowych wersji. Zmile, Yves Rocher i Nivea to popularne marki, które oferują w swoich zestawach między innymi produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, a nawet wyjątkowe zapachy. Na uwagę zasługuje ich wyjątkowa jakość wykonania, a każde okienko wykonane jest w innym kształcie, zachęcając do odkrywania kolejnych elementów.
Tematyczne kalendarze adwentowe
Kalendarze adwentowe już dawno przestały być kojarzone wyłącznie z czekoladkami. W tym roku królują kalendarze tematyczne, które czerpią inspiracje z wielu popularnych filmów, seriali i gier. Jednym z największych hitów sprzedażowych są kalendarze oparte na popularnych franczyzach. Z półek sklepowych bardzo szybko znikają unikatowe wydania kalendarzy oparte o świat Harrego Pottera i Star Wars. W każdym z okienek można znaleźć unikalne gadżety, figurki, a nawet miniaturki bohaterów, które doskonale oddają klimat dobrze znanych uniwersów.
Kalendarze adwentowe dla domu
Kolejnym popularnym trendem w 2024 roku są kalendarze adwentowe skierowane do osób, które uwielbiają wzbogacać swój dom lub mieszkanie o różnego rodzaju elementy ozdobne. W takich zestawach znajdziemy elementy świąteczne i dekoracje. Takie produkty dedykowane są głównie dorosłym, którzy uwielbiają rozpoczynać przygotowania do świąt, dbając o każdy mały detal swojego otoczenia.
Kalendarze adwentowe z dekoracjami do domu mogą zawierać mini świeczniki, bombki, girlandy oraz inne ozdoby, które wprowadzają bożonarodzeniową atmosferę. Coraz popularniejsze stają się także zestawy, w których znajdziemy wiele elementów przygotowanych do samodzielnego złożenia świątecznych dekoracji. Dzięki temu z łatwością stworzymy unikatową i spersonalizowaną przestrzeń.
Źródło informacji: Empik

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.