Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie
Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka KODANO Optyk – dokonująca w ostatnim czasie intensywnej ekspansji na polskim rynku. Salon marki otwarty w najnowszym koncepcie zajmuje powierzchnię 75 mkw. Kolejną nowością jest otwarty w czerwcu sklep Smsonite – lider w produkcji bagaży premium.
Nowoczesność, zaskakujący experience marketing i dbałość o dobór najemców – to strategia zarządcy Promenady, która przyciąga znane marki, chcące pokazać się właśnie tu, w swoich najnowszych konceptach. Jedną z nich jest marka KODANO Optyk. Od teraz centrum handlowe na warszawskiej Pradze Południe jest jedynym miejscem w tej części Warszawy z tak zróżnicowaną ofertą salonów optycznych. Obok nowego najemcy do dyspozycji klientów pozostają także: Vision Express, Lynx, Family Optique i Fielmann.
W połowie czerwca br. ofertę Promenady wzbogacił także niekwestionowany lider w produkcji bagaży premium – marka Samsonite. Salon o powierzchni 100 mkw., z wnętrzem zaprojektowanym według najwyższych światowych standardów, zlokalizowany jest na parterze na głównym pasażu centrum. W asortymencie sklepu znajdują się torby podróżne, komputerowe, plecaki oraz walizki z najlepszych gatunkowo tworzyw. W ofercie nowo otwartego butiku dostępna jest także marka American Tourister, która słynie ze znanej wszystkim podróżnikom jakości Samsonite oferowanej w konkurencyjnych cenach i ciekawym wzornictwie. Koncern od lat słynie z zaangażowania we wspieranie sportu wyczynowego – sponsoruje m.in. drużynę siatkarską Jastrzębski Węgiel, a najnowszym ambasadorem marki został norweski tenisista Casper Ruud – aktualnie siódma „rakieta” świata.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.